jarek3251 Zgłoś #1 Napisano 22 Kwietnia 2008 panowie mam takie błędy 01117 Sygnał ładowania generatora terminala DF - co to wogółe jest???? i 01237 Zawór odcięcia paliwa – N109 - to wiem co jest ale dlaczego jest błą jak auto chodzi!!! pomożecie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 22 Kwietnia 2008 01117 - uszkodzony alternator (lub regulator napiecia); lub przerwa w ciągłosci przewodów. 01237 - zawór N109 (usterka mechaniczna). Zawór uszkodzony, nieszczelny lub zawieszony; przerwa lub zwarcie z masą. Czy teraz się jaśniej zrobiło czy mi się wydaje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek3251 Zgłoś #3 Napisano 22 Kwietnia 2008 01117 - uszkodzony alternator (lub regulator napiecia); lub przerwa w ciągłosci przewodów. 01237 - zawór N109 (usterka mechaniczna). Zawór uszkodzony, nieszczelny lub zawieszony; przerwa lub zwarcie z masą. Czy teraz się jaśniej zrobiło czy mi się wydaje ? nie no teraz to kolego całkiem widno jest serdeczne dzieki o takie włąsnie wyjasnienie mi chodzło a bawiłem sie główna masa i kablami od rozrusznika i pewnie dlatego te błedy jeszcze taz dzieki:drinks: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 22 Kwietnia 2008 Spoko - nie ma sprawy W tych diagnozach szybciej bym stawiał na sam regulator (oczywiscie odnośnie 01117). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JW_52 Zgłoś #5 Napisano 23 Kwietnia 2008 Witam, u mnie VAG pokazał błąd 01329 to jest " Magistrala danych układu komfortu w trybie awaryjnym ", oraz jakiś błąd 17978, którego nie ma w wykazie błędów, co to może znaczyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 23 Kwietnia 2008 17978 - zablokowany komputer sterujący. - próba manipulacji - zwarcie przewodu komunikacji - usterka w systemie immobilisera - komputer sterujący silnikiem nie jest dopasowany do immobilisera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JW_52 Zgłoś #7 Napisano 23 Kwietnia 2008 Dzięki za odpowiedź, co mogę zrobić żeby te usterki usunąć? Jaszcze nigdy nic nie naprawiałem przy swoim VW i nie wiem czy będę w stanie do tego się zabrać. Vag wykazuje, że z silnikiem jest eszystko OK, kontrolka z kluczykiem też gaśnie. Pokazuje natomiast, że może być brak kontaktu z imobiliserem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 23 Kwietnia 2008 Jedyne co mi do głowy przychodzi, to sprawdzić, zakodować ewentualnie na nowo immobiliser a następnie dopasowac go do komputera sterujacego silnikiem. No innej opcji chyba nie ma. Chyba że czytnik IMMO sie spierd....Ł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JW_52 Zgłoś #9 Napisano 23 Kwietnia 2008 Rzecz w tym, że ja kupiłem auto w ubiegłym roku i nie mam do niegi nic co by mi pomogło na nowo zakodować immobilisera. nikt mi wcześniej, nawet na kompletnym przeglądzie z VAG-iem nie powiedział, że są jakieś usterki, to wynikło dopiero teraz jak kupiłem sobie VAG-a z oprogramowaniem VAG-COM Release 409-1. Pozdrawiam i liczę na dlaszą pomoc, w tej kwestii jestem całkowitym laikiem, poprzednio miałem tylko " Poloneza ". Każda rada jest cenna. ta usterka 17978 - zablokowany komputer sterujący już się nie pokazuje, jest tylko 01329, oraz brak kontaktu z immobiliserem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 23 Kwietnia 2008 To jak wczesniej problemów nie miałeś, to może przez zabawy z VAG-iem coś spierniczyłes Lub też uszkodził się IMMO. Tam jest jakaś cewka, ale za bardzo nie czaję tego tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JW_52 Zgłoś #11 Napisano 24 Kwietnia 2008 Do tej pory nie mam problemów, wszystko się kręci dobrze, te usterki wykazał VAG, ja tego nie zauważyłem. Sprawdzałem tylko czy wszystko jest OK przed wyjazdem Do Francji i wtedy mi to wykazało, IMMO VAG odczytał bez problemu. Dziś byłem w servisie i powiedzieli mi, że to wina zalanego układu komfortu, najprawdopodobniej przyśniedziałe styki na przekaźnikach lub łączch. Taka naprawa kosztuje ok. 100 zł i trwa 2 godziny. Za pomoc dziękuję, w maju oddaję auto do serwisu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek3251 Zgłoś #12 Napisano 2 Maja 2008 panowie mam znow taki błąd krory sie powtórzył ale nie wiem dlaczego sie powtórzył i isze cos pod nim innego VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 1H0 907 379 D Component and/or Version: ABS TEVES 04 Software Coding: Work Shop Code: 2 Faults Found: 00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46) 16-00 - Signal Outside Specifications 00290 - Shareware Version. To Decode all DTCs 04-00 - Please Register/Activate -o co tu chodzi?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #13 Napisano 2 Maja 2008 00290 - Shareware Version. To Decode all DTCs 04-00 - Please Register/Activate -o co tu chodzi?????? No chyba widzisz co jest napisane. Masz wersję testowa programu i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach