Skocz do zawartości
jarek3251

co mam rozumiec przez te błędy???

Rekomendowane odpowiedzi

panowie mam takie błędy

01117 Sygnał ładowania generatora terminala DF - co to wogółe jest????

i

01237 Zawór odcięcia paliwa – N109 - to wiem co jest ale dlaczego jest błą jak auto chodzi!!! pomożecie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

01117 - uszkodzony alternator (lub regulator napiecia); lub przerwa w ciągłosci przewodów.

 

01237 - zawór N109 (usterka mechaniczna). Zawór uszkodzony, nieszczelny lub zawieszony; przerwa lub zwarcie z masą.

 

Czy teraz się jaśniej zrobiło czy mi się wydaje ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
01117 - uszkodzony alternator (lub regulator napiecia); lub przerwa w ciągłosci przewodów.

 

01237 - zawór N109 (usterka mechaniczna). Zawór uszkodzony, nieszczelny lub zawieszony; przerwa lub zwarcie z masą.

 

Czy teraz się jaśniej zrobiło czy mi się wydaje ? :D

nie no teraz to kolego całkiem widno jest :D serdeczne dzieki o takie włąsnie wyjasnienie mi chodzło

a bawiłem sie główna masa i kablami od rozrusznika i pewnie dlatego te błedy jeszcze taz dzieki:drinks:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko - nie ma sprawy :ok: W tych diagnozach szybciej bym stawiał na sam regulator (oczywiscie odnośnie 01117).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie VAG pokazał błąd 01329 to jest " Magistrala danych układu komfortu w trybie awaryjnym ", oraz jakiś błąd 17978, którego nie ma w wykazie błędów, co to może znaczyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17978 - zablokowany komputer sterujący.

- próba manipulacji

- zwarcie przewodu komunikacji

- usterka w systemie immobilisera

- komputer sterujący silnikiem nie jest dopasowany do immobilisera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, co mogę zrobić żeby te usterki usunąć? Jaszcze nigdy nic nie naprawiałem przy swoim VW i nie wiem czy będę w stanie do tego się zabrać. Vag wykazuje, że z silnikiem jest eszystko OK, kontrolka z kluczykiem też gaśnie. Pokazuje natomiast, że może być brak kontaktu z imobiliserem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mi do głowy przychodzi, to sprawdzić, zakodować ewentualnie na nowo immobiliser a następnie dopasowac go do komputera sterujacego silnikiem. No innej opcji chyba nie ma. Chyba że czytnik IMMO sie spierd....Ł :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzecz w tym, że ja kupiłem auto w ubiegłym roku i nie mam do niegi nic co by mi pomogło na nowo zakodować immobilisera. nikt mi wcześniej, nawet na kompletnym przeglądzie z VAG-iem nie powiedział, że są jakieś usterki, to wynikło dopiero teraz jak kupiłem sobie VAG-a z oprogramowaniem VAG-COM Release 409-1. Pozdrawiam i liczę na dlaszą pomoc, w tej kwestii jestem całkowitym laikiem, poprzednio miałem tylko " Poloneza ". Każda rada jest cenna. ta usterka 17978 - zablokowany komputer sterujący już się nie pokazuje, jest tylko 01329, oraz brak kontaktu z immobiliserem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak wczesniej problemów nie miałeś, to może przez zabawy z VAG-iem coś spierniczyłes :kwasny: Lub też uszkodził się IMMO. Tam jest jakaś cewka, ale za bardzo nie czaję tego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory nie mam problemów, wszystko się kręci dobrze, te usterki wykazał VAG, ja tego nie zauważyłem. Sprawdzałem tylko czy wszystko jest OK przed wyjazdem Do Francji i wtedy mi to wykazało, IMMO VAG odczytał bez problemu. Dziś byłem w servisie i powiedzieli mi, że to wina zalanego układu komfortu, najprawdopodobniej przyśniedziałe styki na przekaźnikach lub łączch. Taka naprawa kosztuje ok. 100 zł i trwa 2 godziny. Za pomoc dziękuję, w maju oddaję auto do serwisu. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mam znow taki błąd krory sie powtórzył ale nie wiem dlaczego sie powtórzył i isze cos pod nim innego

VAG-COM Version: Release 409.1-US

 

Control Module Part Number: 1H0 907 379 D

Component and/or Version: ABS TEVES 04

Software Coding:

Work Shop Code:

2 Faults Found:

00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)

16-00 - Signal Outside Specifications

00290 - Shareware Version. To Decode all DTCs

04-00 - Please Register/Activate -o co tu chodzi??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

00290 - Shareware Version. To Decode all DTCs

04-00 - Please Register/Activate -o co tu chodzi??????

No chyba widzisz co jest napisane. Masz wersję testowa programu i tyle :!:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności