Danek75 Zgłoś #21 Napisano 14 Kwietnia 2008 FELE mam fabryczne, powierzchnie od wewnątrz oczyszczone - wiec to raczej nie wina braku czegos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beetle Zgłoś #22 Napisano 14 Kwietnia 2008 hmm... jakis ciezki przypadek poszukaj luzow w elementach przedniego zawieszenia i ukladu kierowniczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #23 Napisano 14 Kwietnia 2008 hmm... jakis ciezki przypadek poszukaj luzow w elementach przedniego zawieszenia i ukladu kierowniczego. To niestety też już sprawdzałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beetle Zgłoś #24 Napisano 14 Kwietnia 2008 no to zostaje zamowic egzorcyzmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #25 Napisano 14 Kwietnia 2008 no to zostaje zamowic egzorcyzmy Preziu jest jak na razie zajęty Zmienię przeguby i będę wiedział.... bo nic innego do wymiany bądź sprawdzenia - nie zostalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beetle Zgłoś #26 Napisano 15 Kwietnia 2008 pomyslalem jeszcze o wywazaniu dynamicznym kol - poszukaj oponiarza ze sprzetem do wywazania na autku. moze wtedy cos wyjdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marekire Zgłoś #27 Napisano 15 Kwietnia 2008 pomyslalem jeszcze o wywazaniu dynamicznym kol - poszukaj oponiarza ze sprzetem do wywazania na autku.moze wtedy cos wyjdzie. Dynamiczne wywazanie to jest chyba juz ostatnia rzecz ktora mozna zrobic dla sprawdzenia ale ja sie chyba przychylam do wczesniejszych opini ze to jest wina wewnetrznych przegubow.juz sie powoli rozgladam gdzie i za ile mozna kupic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marqomark Zgłoś #28 Napisano 15 Kwietnia 2008 kolego miałem ten sam problem w moim aucie. jeżeli masz felgi ORI niezajmuj sobie głowy jakimiś pierścieniami. to wytłumaczył ci któryś z poprzednich kolegów Ja po założeniu nowych kółek wymieniłem mnóstwo rzeczy: wahacze dolne, łączniki stabilizatora, tarcze przednie i klocki, prawy przegub. I nic im szybciej jechałem tym bardziej trzęsło. Nawet te pierścienie nie pomogły. Co się okazało! Felgi z oponami, które kupiłem niby nowe, wyważone i gotowe do załozenia były wadliwe. Więc na twoim miejscu spróbowałbym jeszcze raz zrobić najprostrza rzecz i u jakiegoś dobrego fachowca wyważyć jeszcze raz te kułeczka a dopiero potem kombinować Ewenetualnie dobry fachowiec może sprawdzić ci czy oponki nie są wadliwe fabrycznie. I tak się zdarza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marekire Zgłoś #29 Napisano 16 Kwietnia 2008 kolego miałem ten sam problem w moim aucie. jeżeli masz felgi ORI niezajmuj sobie głowy jakimiś pierścieniami. to wytłumaczył ci któryś z poprzednich kolegów Ja po założeniu nowych kółek wymieniłem mnóstwo rzeczy: wahacze dolne, łączniki stabilizatora, tarcze przednie i klocki, prawy przegub. I nic im szybciej jechałem tym bardziej trzęsło. Nawet te pierścienie nie pomogły. Co się okazało! Felgi z oponami, które kupiłem niby nowe, wyważone i gotowe do załozenia były wadliwe. Więc na twoim miejscu spróbowałbym jeszcze raz zrobić najprostrza rzecz i u jakiegoś dobrego fachowca wyważyć jeszcze raz te kułeczka a dopiero potem kombinować Ewenetualnie dobry fachowiec może sprawdzić ci czy oponki nie są wadliwe fabrycznie. I tak się zdarza Po Twojej opinii mam juz plan, wywaze je jeszcze raz na aucie i zobacze czy pomoze.Jesli nie to znaczy ze to przeguby wew.Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marekire Zgłoś #30 Napisano 29 Maja 2008 Chce dokonczyc ten moj watek, poniewaz pozbylem sie juz problemu.Przyczyna tkwila jak sadze zarowno w oponach jak i w zawieszeniu. Wymienilem komplet zawieszenia na przodzie oraz tylne tuleje oraz zakupilem 4 nowe opony.Po zalozeniu i wywazeniu opon zrobilem na dobrym sprzecie geometrie i teraz nic nawet nie drgnie obojetnie jak szybko jade. Moze to bedzie wskazowka dla kogos kto ma podobny problem. Pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sammy Zgłoś #31 Napisano 2 Czerwca 2008 witam u mnie jest to samo bylem dzis na stacji dagnostycznej i sie okazalo ze do wymiany mam gorne wachacze i laczniki stabilizatorow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość puczi Zgłoś #32 Napisano 2 Czerwca 2008 ja miałem podobny problem, wymieniłem tarcze chamulcowe i problem znikł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #33 Napisano 2 Czerwca 2008 chamulcowe Proszę sprawdzajcie pisownie przecież to aż w oczy bije Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daree Zgłoś #34 Napisano 5 Kwietnia 2009 Mam ten sam problem. Na badaniu technicznyp powiedzieli ze dolny tylny wahacz ma luzy. Wiec wydaje mi sie ze własnie to jest przyczyna tego problemu (u mnie) mam zamiar wymienic wahacz taki jak w linku: http://allegro.pl/item591845250_wahacz_dolny_tyl_audi_a4_a6_passat_superb.html http://allegro.pl/item593686385_wahacz_dolny_audi_a4_a6_vw_passat_b5_b6_skoda.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #35 Napisano 9 Kwietnia 2009 daree, jak wahacze sa bardzo padniete to moze to miec wplyw na lekkie drganie kierownicy, przerabialem to 2 lata temu i zmienialem wahacze, a dzis wyskoczylem na letnich oponkach na autostrade i przy 120km lekko drzy kierownica, mam nadzieje ze wywazenie kol zalatwi temat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #36 Napisano 9 Kwietnia 2009 Deree, nie kupuj chociaż tego z pierwszego linka HansPreis to shit totalny, szkoda kasy. Kup Febi lub Lamfordera i będziesz zadowolony. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daree Zgłoś #37 Napisano 15 Kwietnia 2009 Witam Ponownie Wymieniłem opony na nowe i problem z drganiem ustąpił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piecia Zgłoś #38 Napisano 19 Kwietnia 2009 Koledzy u mnie chyba skończył się przegub wewnętrzny i chciałbym zakupić tą część. Wiem, że przegub występuje tylko z półosią. Czy mógłby ktoś podać numer części z programu bądź katalogu do Passata 1,9 TDi 115KM AJM 99'. Od jakich modeli pasowałaby do mnie półoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #39 Napisano 19 Kwietnia 2009 Koledzy u mnie chyba skończył się przegub wewnętrzny i chciałbym zakupić tą część. Wiem, że przegub występuje tylko z półosią. Czy mógłby ktoś podać numer części z programu bądź katalogu do Passata 1,9 TDi 115KM AJM 99'. Od jakich modeli pasowałaby do mnie półoś ? AJM '99. 8D0 407417E - półoś str. lewa (z przegubem) 8D0 407418E - półoś str. prawa (z przegubem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Insomania Zgłoś #40 Napisano 19 Kwietnia 2009 ja bym sprzedał tego strucla odrazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach