Skocz do zawartości
Gość marekire

Drzenie przodu powyzej 120km/godz

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marekire

W moim Passacie ktory mam od niedawna wystepuja drgania z przodu auta w czasie jazdy ale powyzej 110, 120 km/godz.Czuje troche rowniez na kierownicy ale najbardziej jest wyczuwalne po prostu pod nogami z przodu.

Opony mam nowe wywazone, felgi rowniez ok ,zawieszenie nie jest idealne o czym wiem ale to chyba cos innego wplywa na takie prowadzenie sie samochodu.

Prosze o pomoc bo jest to bardzo denerwujace w czasie jazdy a samochod zle sie prowadzi i trzesie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo i chyba są to przeguby. A ze wzrostem predkości masz dalej równomierne bicie, tyle ze bardziej odczuwalne :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol

Ja bym sprawdzil rowniez poduszki pod silnikiem i skrzynia biegow-to zajmuje chwile na kanale/podnosniku, a moze ograniczyc niepotrzebny wydatek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez tak miałem......okazało sie ze nie było takiej czesci plastikowej miedzy szpilkami w kole ( nie wiem jak to sie fachowo nazywa)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u siwego86 był to brak pierścienia centrującego do właściwego rozmiaru VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marekire
Mam to samo i chyba są to przeguby. A ze wzrostem predkości masz dalej równomierne bicie, tyle ze bardziej odczuwalne :?:

 

Tak dokladnie jest.Rownomierne dragania wyczuwalne po stronie kierowcy i po stronie pasazera.Nie odczuwam tego tylko na kierownicy tylko wlasnie pod nogami.

Moze to przeguby ale nie slysze nic przy skrecie, zadnych odglosow.

 

Dziekuje z gory za pomoc wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wczesniej jak sprawdzałem na skreconych kołach, to też nic nie słyszałem. Teraz juz słychać i to bardzo. A stukanie objawia ci się w taki sposób, jakby ktoś młotkiem w podłogę napier....ał :?: I czuć to na nogach :?: No poduszki i zawiecha nie są tego przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marekire
u siwego86 był to brak pierścienia centrującego do właściwego rozmiaru VW

 

 

Mozesz mi to wytlumaczyc cos wiecej ?

Nie kumam za bardzo o co chodzi.

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojedz do innego zakładu i wyważ opony ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marekire
Ja wczesniej jak sprawdzałem na skreconych kołach, to też nic nie słyszałem. Teraz juz słychać i to bardzo. A stukanie objawia ci się w taki sposób, jakby ktoś młotkiem w podłogę napier....ał :?: I czuć to na nogach :?: No poduszki i zawiecha nie są tego przyczyną.

 

Tak jak piszesz dokladnie i to obojetnie czy dodaje gazu czy jade na luzie.

Wszystko sie zaczyna kolo 120km/g i tez mysle ze to nie zawieszenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marekire
pojedz do innego zakładu i wyważ opony ;)

 

To nie wina opon, sa nowe i wywazone a pozatym dla sprawdzenia przelozylem kola z przodu na tyl.Dalej to samo.Nie ma roznicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie wina opon, sa nowe i wywazone a pozatym dla sprawdzenia przelozylem kola z przodu na tyl.Dalej to samo.Nie ma roznicy.

To samo robiłem. nawet dawałem FELE na maszynę do prostowania i ...... lipa :rozpacz: Za dwa tygodnie wymieniam przeguby, to ci napiszę, czy problem znikł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marekire
To samo robiłem. nawet dawałem FELE na maszynę do prostowania i ...... lipa :rozpacz: Za dwa tygodnie wymieniam przeguby, to ci napiszę, czy problem znikł.

 

To super , czekam na info bo moze i mnie to czeka.

Wielkie dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na przeguby , nie zewnętrzne ale wewnętrzne.Zewnętrzne można łatwo sprawdzić po skręceniu kół maksymalnie w jedną a potem w drugą stronę i przyspieszaniu w zakręcie.Wewnętrzne trudniej sprawdzić; jak będą miały duży luz pokręcając za półośkę równocześnie należałoby trzymać rękę na wejściu przegubu od strony skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lecho279

Spróbuj dobrze wymyć felgi od wewnętrznej strony. jeśli zebrało się tam dużo nieczystości, błota to może być przycyną bicia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stawiam na przeguby , nie zewnętrzne ale wewnętrzne.

No własnie oba będę wymieniał. Zewnetrzny mi już "terkocze" a wcześniej tego nie było. Mniemam, ze to wewnętrzny, bo od samego kola, czyli tam gdzie jest zewnętrzny, to by nie było bicie odczuwalne aż w taki sposób. A jak już półoś się wyjmie, to od razu oba za jednym zamachem się wymieni. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marekire
Stawiam na przeguby , nie zewnętrzne ale wewnętrzne.Zewnętrzne można łatwo sprawdzić po skręceniu kół maksymalnie w jedną a potem w drugą stronę i przyspieszaniu w zakręcie.Wewnętrzne trudniej sprawdzić; jak będą miały duży luz pokręcając za półośkę równocześnie należałoby trzymać rękę na wejściu przegubu od strony skrzyni.

 

I to moze byc to wlasnie, bo zewnetrznych nie slychac ale te wewnetrzne

tak sie moga objawiac.Musze to sprawdzic.

Dzieki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może masz wiekszy otwór na piastę w feldze i potrzebne są pierścienie??? u mnie tak było...

odkręć szpilki i zobacz czy felga ciasno wchodzi na piastę i czy nie ma tam żadnego luzu, nawet 1mm różnicy i są objawy takie jak piszesz

 

komplet pirścieni na allegro ok 40zł, mają każdy rozmiar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkręć szpilki i zobacz czy felga ciasno wchodzi na piastę i czy nie ma tam żadnego luzu, nawet 1mm różnicy i są objawy takie jak piszesz

komplet pirścieni na allegro ok 40zł, mają każdy rozmiar

A na orginalne stalowe FELE 15'-tki, też by trzeba takie "dystanse" :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierscienie a dystanse to inna bajka.

objawy o ktorych piszesz moga powstac jak felga nie jest osiowo polaczona z piasta.

mimo stozkow czy kul na srubach/nakretkach wymagane jest idealne zgranie wymiaru piasty i otworu centrujacego felgi aby nie wystepowal luz.

jak stosujemy nieoryginalne felgi to wstawiamy w felge pierscien centrujacy (plastykowy, teflonowy, aluminiowy, stalowy) z wewnetrzna srednica odpowiednia dla vw czyli 57,1 mm

tylko wtedy zamontujemy kolo w osi piasty i docisniemy srubami czy nakretkami.

przed zalozeniem kol nalezy dokladnie oczyscic z rdzy, resztek farby, brudu itp powierzchnie styku kola i piasty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności