passat1.8t Zgłoś #21 Napisano 14 Kwietnia 2012 Wiatrak załącza się od czasu do czasu. Chyba że straszny upał to prawie w koło kręci;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kom4r Zgłoś #22 Napisano 14 Kwietnia 2012 czyli to, ze wiatrak sie nie wlacza to norma? A skąd pytanie o AVG ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #23 Napisano 14 Kwietnia 2012 tak ,wszystko zalezy od temperatury,w lecie w upale bedzie ci prawie caly czas chodzil ale teraz jest chlodno i pęd powietrza podczas jazdy wystarczajaco chlodzi Pytanie o AVG odnosi sie do twojego opisu "B5(3B) 1.9TDI 110KM (AVG), 1998" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kom4r Zgłoś #24 Napisano 14 Kwietnia 2012 aaa hehe nie wnikałem nigdy kurcze... to co może być przyczyną, że klima zawsze jak ruszam z miejsca (ze skrzyzowania czy gdziekolwiek) wyłącza się i za dwie sek włącza znowu? tak jest doslownie zawsze jak ruszam autem... pozniej jak juz jade to jade czasami na postoju wlacza/wylacza wlacza/wylacza i tak w kolko sprężarkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu Zgłoś #25 Napisano 15 Kwietnia 2012 Mój znajomy miał taki przypadek i jak sie okazało miał padniety czujnik temp zewnetrznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kom4r Zgłoś #26 Napisano 15 Kwietnia 2012 no więc właśnie z nim też mam cyrki... czasami mi pokazuje -54 i po podłaczeniu kompa wyskakuje błąd czujnika temp. zewn. czyli to moze być to? jak go się wymienia? z tego co patrzyłem on jest cały zalany... bez wtyczki.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu Zgłoś #27 Napisano 15 Kwietnia 2012 Wymienił go i po kłopocie sam tego nie wymnieniał tylko mechanik mu to robił ale napewno sie nie obedzie bez rozebrania całego przodu auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #28 Napisano 15 Kwietnia 2012 jak go się wymienia? z tego co patrzyłem on jest cały zalany... bez wtyczki.... Normalnie. W okolicy zbiorniczka płynu od wspomagania - poszukaj czarnej kostki połączeniowej z dwoma przewodami. A czujnik jest wciśnięty na zatrzask w plastik przedniego pasa. ---------- Dodano o 14:40 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:39 ---------- mechanik mu to robił ale napewno sie nie obedzie bez rozebrania całego przodu auta Łooo matko Pozostawię to bez komentarza :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu Zgłoś #29 Napisano 15 Kwietnia 2012 Widze ze mamy znawce i dobrego mechanika na forum ktory nie pomyslał ze to moze byc głupi czujnik temp a nie doradzac koledze zeby sciagał przewody od klimy i cos czyscił a potem ja z powrotem nabijać a to ze napisałem ze trzeba przod auta rozbierac to miałem na mysli zdjecie zderzaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kom4r Zgłoś #30 Napisano 15 Kwietnia 2012 Dziękuję i proszę się nie kłócić Zatem powiedzcie mi tak ostatecznie... powodem iż przy ruszaniu ze skrzyżowania i wyłączaniu w tym momencie na parę sek. sprężarki będzie czujnik temperatury?? który jest nagle owiewany pędem powietrza? czy niesprawny wentylator? czy jeszcze może być jakaś inna przyczyna...? Bo już głupi jestem Pozdrawiam i miłej niedzieli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu Zgłoś #31 Napisano 15 Kwietnia 2012 Nie wiem ale u mojego kolegi to pomogło tez tak miał włączała sie i wyłączała wymiana czujnika pomogła. ---------- Dodano o 16:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:37 ---------- Sprwdziłem kolego czujnik znajduje sie z srodkowa kratka zderzaka wiec nie trzeba go sciagac:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestekk Zgłoś #32 Napisano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) Ja Tobie powiem tak, że wiatrak klimatyzacji załącza się od razu jak masz włączoną opcję "AUTO" a temperatura powietrza jest powyżej 5 czy 6 st. C. Myślę, że u Ciebie to jest problemem. Popytaj bardziej doświadczonych użytkowników, ja przerabiałem temat miesiąc temu. W zeszłym roku jak były upały non stop - nawet w trasie (przy dużych upałach) klima działała ciepło/zimno. Gdybym wtedy wiedział, że to wiatrak to bym przynajmniej zaoszczędził na nabiciu klimy a tak to uciekło 0,5L gazu. A naprawa wiatraka - to koszt szczotek, które już się pewnie u Ciebie wytarły- to około 30 - 40 zł +Twoja robocizna. Jeśli chodzi o zamienniki wiatraków, to są różne opinie, a używek nie opłaca się kupować, bo nie wiadomo ile pociągną, a są droższe niż szczotki. Pozdro Edytowane 24 Kwietnia 2012 przez pestekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #33 Napisano 24 Kwietnia 2012 A ja mam taki problem że jak przekręcam kluczyk w stacyjce to na klimatroniku pokazuje mi się temperatura otoczenia -51 stopni.Czujnik temp. zewnętrznej wymieniłem i dalej to samo...nie mam już pomysłów Po paru sekundach temperatura wraca do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #34 Napisano 24 Kwietnia 2012 A ja mam taki problem że jak przekręcam kluczyk w stacyjce to na klimatroniku pokazuje mi się temperatura otoczenia -51 stopni.Czujnik temp. zewnętrznej wymieniłem i dalej to samo...nie mam już pomysłów Po paru sekundach temperatura wraca do normy. No to jak wymieniłeś czujnik, to gdzieś za czujnikiem jest coś nie teges z przewodami od niego :fajny Sprawdź jeszcze wtyczki pod zbiorniczkiem wyrównawczym, psiknij je Contact sprayem i sprawdź przewody przy tych wtyczkach. Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale pod zbiorniczkiem, to chyba będzie szara wtyka - druga od lewej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #35 Napisano 24 Kwietnia 2012 dzięki Danku sprawdzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kom4r Zgłoś #36 Napisano 28 Kwietnia 2012 no więc wymieniłem czujnik temperatury (miałem podobny problem jak kolega, temperatura czasami mi wskakiwała na -51) ale niestety nie rozwiązało to problemu włączania i wyłączania klimy... dzwoniłem do serwisu klimatyzacji i spec powiedział, że przyczyną jest właśnie nie włączający się wiatrak, że wtedy ciśnienie rośnie i sprężarka się wyłącza... powiedz kolego jak dostać się do szczotek i jak je wymienić? gdzie je kupić? jestem laikiem... czy jest też opcja że bezpiecznik padł? gdzie go znajdę w razie czego? mimo wszystko jeszcze spróbuję podpiąć wentylator na krótko aby potwierdzić samemu sobie że padł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #37 Napisano 28 Kwietnia 2012 czy jest też opcja że bezpiecznik padł? gdzie go znajdę w razie czego? Jak odkręcisz dolną osłonę kokpitu pod kolumną kierownicy, to musisz zanurkować i zobaczysz głębiej dwa "bycze" bezpieczniki - czerwony i pomarańczowy Tam jest bezpiecznik, którego szukasz. I tu masz temat - poczytaj :fajny Wentylator klimy ---- klik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kom4r Zgłoś #38 Napisano 28 Kwietnia 2012 w sensie obudowę kolumny kierownicy? znowu trza myszkować po passacie ehhhh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #39 Napisano 28 Kwietnia 2012 w sensie obudowę kolumny kierownicy? Nie. Masz odkręcić ten cały plastik, na którym jest zamontowany przełącznik świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kom4r Zgłoś #40 Napisano 28 Kwietnia 2012 o fakk... dobra spróbuję najpierw podpiąć na krótko dzięki bardzo za pomoc;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach