Gość nobo Zgłoś #1 Napisano 1 Kwietnia 2008 co moze byc przyczyna wibracji kierownicy na biegu jalowym?? jak odpale strasznie wibruje dopiero na ssaniu lub wiekszych obrotach przestaje. sprawdzone jest zawieszenie , poduszki pod silnikem itp.... i jest wszystko ok! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 1 Kwietnia 2008 zdechłe poduszki, za niskie obroty jałowe lub wybite łożysko kolumny kierownicy to że poduszki na oko wydają się ok, to nie znaczy że dobrze tłumią poduszkę znajdującą się z przodu silnika można wymienić "na raz" natomiast te z tyłu powinno wymieniać się parami (z czasem poduszki przysiadają i jeśli zamontuje się nową poduchę to silnik może krzywo stać) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #3 Napisano 1 Kwietnia 2008 moze ktoras z łap podtrzymujacych poduszki jest pęknieta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nobo Zgłoś #4 Napisano 1 Kwietnia 2008 poduchy byly sprawdzane i nawet wymienione wiec raczej odpadaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabja Miły III Zgłoś #5 Napisano 1 Kwietnia 2008 Wiec pozostaja obroty jałowe zbyt niskie lub łozysko kolumny do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Vw_maniak Zgłoś #6 Napisano 1 Kwietnia 2008 Wibracje moga byc tez poprzez zuzyte kolo zamachowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 1 Kwietnia 2008 w 1Y koło zamachowe to monolit więc odpada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nobo Zgłoś #8 Napisano 4 Kwietnia 2008 dzieki wszystkim za pomoc!!! okazalo sie ze alternator padl tzn. padly lozyska i to bylo przyczyna wibracji az dziwne ale prawdziwe! wymienilem alternator i znowu smiga maszyna jak trzeba!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kilobajt Zgłoś #9 Napisano 22 Czerwca 2009 Jakie powinny być obroty na biegu jałowym w 1.9D 1Y ?? Czy przed zimą można je minimalnie podkręcić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 22 Czerwca 2009 950-1050/min na gorącym silniku Czy przed zimą można je minimalnie podkręcić? można Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #11 Napisano 23 Czerwca 2009 To bardzo spore jak na diesla.Jak w benzynie.Pamietam w JR w Golfie miałem 850/950. Nawiasem mowiąc ciekawa przyczyna te łożysko.U mnie tez chyba siedzi (znaczy nie piszczy bo psiknalem WD-40), bo ciagle sie pasek luzuje a nie zawsze dobrze dociagam. Poduszka, a poduszka to roznica.W sumie tylko 2 firmy sa dobre z tych dostepnych na rynku.Lemforder i Febi.Kolega zalozyl kieys taka najtansza toi mu wszystko telepalo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach