Bolo Zgłoś #1 Napisano 12 Marca 2008 Witam. Proszę o podanie przebiegów po regeneracji turbiny wg. klucza. Firma np. Cartur, Turbo Tec, Burzynscy - km Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 12 Marca 2008 tyle wytrzyma ile bedziesz dbal. dobra regeneracja to jak nowa turbina. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #3 Napisano 12 Marca 2008 Tyle ile wytrzyma fabryczna - jeśli nie będziesz jeździł jak osioł to nie dasz rady jej zajechać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bolo Zgłoś #4 Napisano 3 Kwietnia 2008 wytrzymala 10 min po montazu 2 l oleju w wydech regeneracja turbo tec jaworzno Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopia Zgłoś #5 Napisano 3 Kwietnia 2008 A co nie wyszlo w regeneracji, jaka byla przyczyna ? Oraz co firma dalej proponuje w sprawie twojej turbiny, jak sie domyslam jest na to jakas gwarancja ?? Wogule jaki koszt takiego zabiegu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #6 Napisano 3 Kwietnia 2008 wytrzymala 10 min po montazu 2 l oleju w wydech regeneracja turbo tec jaworzno musisz miec cos uszkodzone oprocz turbosprezarki (jakas przyczyna uszkodzenia turba no chyba ze nie zastosowales sie do instrukcji montazu) no chyba ze faktycznie takiego babola zrobili ale nie zapominaj o tym ze masz 24miesiace gwarancji takze reklamacja... ja mam tez z turbo-tec 'a i zrobilem juz 5kkm i wszystko idealnie olej stoi na bagnecie jak wryty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #7 Napisano 3 Kwietnia 2008 Bolo jeśli zamontował ją debil to się nie dziwię - turbiny z Turbo-Tec są naprawdę niezawodne, zwłaszcza że oni często wysyłają nową turbinę lub dają ci już zregenerowaną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bolo Zgłoś #8 Napisano 4 Kwietnia 2008 witam,montaz 100 % ok,auto tez,zalozyli stary winik, to moze byc powod czekam na ich ruch kat aut[1100zl] skasowali mnie na 1500 z wymiana kierownic [niepotrzebna] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #9 Napisano 4 Kwietnia 2008 Skąd pewność, że montaż na 100% ok Jest to stosunkowo łatwa czynność ale nawet przy niej można popełnić bardzo wiele poważnych błędów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #10 Napisano 4 Kwietnia 2008 witam,montaz 100 % ok,auto tez,zalozyli stary winik, to moze byc powod czekam na ich ruch kat aut[1100zl] skasowali mnie na 1500 z wymiana kierownic [niepotrzebna] Skąd Ty to wiesz? Jesteś ekspertem w tej dziedzinie? Po tych cenach widac, że przynajmniej regeneracja była fachowa i zapewne autoryzowana. Skąd pewność, że montaż na 100% ok Jest to stosunkowo łatwa czynność ale nawet przy niej można popełnić bardzo wiele poważnych błędów. Dokładnie. Przy każdej wymianie turbospreżarki warto albo nawet powinno się stosować parę podstawowych zasad. - nowa lub zregenerowana turbosprężarka (regeneracja autoryzowana) - nowy elektrozaworek sterujacy turbosprężarką - nowa uszczelka przewodów olejowych - nowa uszczelka do rury wydechoweh - nowa pasta uszczelniająca pomiędzy kolektor wydechowy/turbosprężarka - nowe szpilki i nowe nakrętki - nowy filtr powietrza + czyszczenie układu zasilania powietrzem - usunięcie wszystich fabrycznych zaślepek, frupów itp. - Sprawdzić poprwność połączeń, skręceń, połączeń srubowych itp W/w pkt zapewniają bezproblemowy start i późniejszą pracę turbosprężarki. HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bolo Zgłoś #11 Napisano 4 Kwietnia 2008 Byłem przy montażu, a jestem niezwykle dokładnym człowiekiem i nie leszczem w tych sprawach jak mówię ze 100 % to tak jest. Koszt regeneracji nie może być wykładnikiem jakości, myślę ze forum powinno być narzędziem do tego aby unikać takich sytuacji i bronić się przed nieuczciwymi usługodawcami. Nie probujcie udowadniać, że wszyscy jesteśmy debilami, a tego typu zakłady są "cacy". Być może jestem nielicznym pechowym wyjątkiem ale chodzi o to abyśmy się wszyscy o takich sytuacjach informowali i każdy może sobie wyciągnąć wnioski właściwe dla siebie. Skąd Ty to wiesz? Jesteś ekspertem w tej dziedzinie? Po tych cenach widac, że przynajmniej regeneracja była fachowa i zapewne autoryzowana. Dokładnie. Przy każdej wymianie turbospreżarki warto albo nawet powinno się stosować parę podstawowych zasad. - nowa lub zregenerowana turbosprężarka (regeneracja autoryzowana) - nowy elektrozaworek sterujacy turbosprężarką - nowa uszczelka przewodów olejowych - nowa uszczelka do rury wydechoweh - nowa pasta uszczelniająca pomiędzy kolektor wydechowy/turbosprężarka - nowe szpilki i nowe nakrętki - nowy filtr powietrza + czyszczenie układu zasilania powietrzem - usunięcie wszystich fabrycznych zaślepek, frupów itp. - Sprawdzić poprwność połączeń, skręceń, połączeń srubowych itp W/w pkt zapewniają bezproblemowy start i późniejszą pracę turbosprężarki. HHA jak chcesz dawac dobre rady to przemysl ta paste uszczelniajaca Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #12 Napisano 4 Kwietnia 2008 jak chcesz dawac dobre rady to przemysl ta paste uszczelniajaca A widziałeś tam fabryczną uszczelkę ? Bo ja nie. Jeśli taka jest to podaj numer VAG. HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawan Zgłoś #13 Napisano 4 Kwietnia 2008 Witam, słyszałem taką historię (nie znam się na tym i nie pamiętam szczegółów): mechanik wymieniał sprężarkę na nową w Audi. Podobno przy jeżdżeniu na starej zepsutej olej (nie wiem jaki ) dostawał się "gdzieś" i tam się gromadził. Już z nową sprężarką mechanik dał kopa na trasie i wtedy ten nagromadzony olej został zassany czy coś takiego no i auto się zepsuło. Podobno powinien ten olej nagromadzony usunąć w trakcie wymiany sprężarki. Mniej więcej tak to było, może tu jest podobnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bolo Zgłoś #14 Napisano 4 Kwietnia 2008 Witam,słyszałem taką historię (nie znam się na tym i nie pamiętam szczegółów): mechanik wymieniał sprężarkę na nową w Audi. Podobno przy jeżdżeniu na starej zepsutej olej (nie wiem jaki ) dostawał się "gdzieś" i tam się gromadził. Już z nową sprężarką mechanik dał kopa na trasie i wtedy ten nagromadzony olej został zassany czy coś takiego no i auto się zepsuło. Podobno powinien ten olej nagromadzony usunąć w trakcie wymiany sprężarki. Mniej więcej tak to było, może tu jest podobnie. nie ,w moim przypadku turbina wyssala 2l oleju z silnika na wolnych obrotach wg.mnie przez uszczelnienie str goracej musisz miec cos uszkodzone oprocz turbosprezarki (jakas przyczyna uszkodzenia turba no chyba ze nie zastosowales sie do instrukcji montazu) no chyba ze faktycznie takiego babola zrobili ale nie zapominaj o tym ze masz 24miesiace gwarancji takze reklamacja...ja mam tez z turbo-tec 'a i zrobilem juz 5kkm i wszystko idealnie olej stoi na bagnecie jak wryty gwarancje mam ale dolicz katalizator 1100 ,pwtorny dem i mont olej uszczelki ,naprawde nieciekawie a ja tak,jedna pochodzi z demontazu blaszana wielowarstwowa druga blaszana przetlaczana otrzymalem z turbina stosowanie w tym miejscu uszczelnien typu pasta moze doprowadzic do awari turbiny A widziałeś tam fabryczną uszczelkę ? Bo ja nie. Jeśli taka jest to podaj numer VAG. HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #15 Napisano 4 Kwietnia 2008 jesli stalo sie tak na biegu jalowym bezposrednio po montazu tzn.odpalenie i pykal sobie te 10min na wolnych to najprawdopodobniej miales zatkany przewod odprowadzajacy olej z turbosprezarki i olej znalazl ujscie inna droga innej opcji nie ma.Bylem na miejcu u nich i kazde turbo przed wydaniem jest solidnie palowane wiec jakby puszczalo olej to na bank by ci tego nie wydali... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #16 Napisano 4 Kwietnia 2008 a ja tak,jedna pochodzi z demontazu blaszana wielowarstwowa druga blaszana przetlaczana otrzymalem z turbina stosowanie w tym miejscu uszczelnien typu pasta moze doprowadzic do awari turbiny No to chyba wyraziłem się jasno? Proszę o numer VAG bo producent nie daje tam uszczelki metalowej. Przetłaczana tam nie podchodzi bo to są idealnie płaskie powierzchnie. Takie puste gadanie bez podawania numerów częsci jest G warte! HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bolo Zgłoś #17 Napisano 5 Kwietnia 2008 witam ,fabrycznie w afn montowano uszczelke met ,aso nie posiada takich i montuje plynna,firmy regen turbiny jednak tego nie polecaja i dodaja do kompletu metalowa z przetloczka ,stawianie tezy ze plaskie powierzchnie sa przeszkoda w zastosowaniu uszczelki troche cie osmiesza odpusc pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #18 Napisano 5 Kwietnia 2008 Kompletne niezrozumienie tekstów pisanych. Szkoda słów. HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #19 Napisano 5 Kwietnia 2008 Kompletne niezrozumienie tekstów pisanych. Szkoda słów. I klawiatury. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach