byry007 Zgłoś #161 Napisano 19 Grudnia 2009 Akumulator mam 74 Ah 680 ale elektrolit mam słaby 1.15 do 1.20 dziś go będę pobudzał prostownikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boo22666222 Zgłoś #162 Napisano 19 Grudnia 2009 Panowie dzięki za wszelkie wskazówki. "sipowitz" Każdy samochód jest inny i każdy co innego zauważy, usłyszy w silniku i chce wiedzieć czy to nie coś poważnego. Udało mi się odpalić moje auto. Diagnoza to prawdopodobnie zebrało się troszkę wody w filtrze paliwa i w pompie. Ogrzałem to i poszło. Odpalił po dłuższym kręceniu a z rury chmura dymu. Pojeździłem kilka km i jest ok. Ciekawe jak jutro rano odpali. Jak będą problemy to filtr wymieniam chociaż niedawno wymieniany. No i już Vervy nie zaleję. Wolę nestea:p Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
REMO Zgłoś #163 Napisano 19 Grudnia 2009 witam !!! czy ktoś mi może mi odpowiedzieć czy czujnik temperatury paliwa może miec wpływ na trudności porannego rozruchu ????? pytam dlatego że zeszłej zimy miałem ten czujnik padnięty i passat palił na dotyk jesienią go wymieniłem i tej zimy mam problem z rozruchem porannym !!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #164 Napisano 20 Grudnia 2009 Witam. Dzis po nocy z temp.-20 zapalił po długim kręceniu, bez stukotu bez dymka. Teraz tylko jeszcze zaworek zwrotny kupie i wymienie , myslę ze bedzie dobrze. Płyn do spryskiwaczy zamarzł bo badziewie na cpn sprzedają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #165 Napisano 20 Grudnia 2009 U mnie też problem. Wczoraj rano , zakręciłem nie odpalił , sygnał dźwiękowy 3 razy - ok myślę ,aku- podładowałem, i dalej nic. Położyłem pod miskę farelkę na godzinę, i odpalił od szczała. Przejechałem z 100km, ciepły już odpalał elegancko. Dzisiaj jednak to samo, już nie ogrzewałem , stoi sobie. Filtr paliwa zmieniałem 2tys km temu na Mana, razem ze świecami. To może być problemem ? Czy kąt wtrysku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek88_5 Zgłoś #166 Napisano 21 Grudnia 2009 witam też mam problem z cofającym się paliwem . Wymieniłem wszystkie przewody gumowe oraz filtr paliwa . no i w dalszym ciągu jak postoi ok.5 godzin nie mam paliwa w przewodach przy pompie może ktoś pomóc?????????? ---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:10 ---------- i jeszcze takie małe pytanko podczas odpalania nie trzyma automat w rozruszniku(wyskakuje a będiks chodzi dalej)?? bez obciążenia chodzi dobrze(wymontowany) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kufel2008 Zgłoś #167 Napisano 23 Grudnia 2009 Witam. Mam mały problem z odpaleniem benzyniaka (1,8 20V 125 km) na mrozie. Może macie jakieś sugestie? filtr paliwa wymieniony, świece też, iskra jest pompe po włączeniu zapłonu słychać. Tylko na mrozie nie odpala ale normalnie kręci jakby chciał odpalić. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #168 Napisano 23 Grudnia 2009 Witam. Mam mały problem z odpaleniem benzyniaka (1,8 20V 125 km) na mrozie. Może macie jakieś sugestie? filtr paliwa wymieniony, świece też, iskra jest pompe po włączeniu zapłonu słychać. Tylko na mrozie nie odpala ale normalnie kręci jakby chciał odpalić. pozdrawiam A w ilu tematach będziesz to samo pisał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #169 Napisano 23 Grudnia 2009 A w ilu tematach będziesz to samo pisał? Zapewne jeszcze w paru, aż w końcu wyprowadzi któregoś admina/modera z równowagi psychicznej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anrzej30 Zgłoś #170 Napisano 1 Stycznia 2010 Witam .Mój passat po wymianie uszczelki pod głowicą też zaczął bardzo cięzko palić ale tylko po nocy niezależnie od temperatury.Tydzień z nim walczyłem i już mi rece opadły na tego trupa.Przed wymiana palił na dotyk a teraz 10 sekund kręcenia.Uszczelka wymieniona na oryginalnych częsciach nowych śrubach,popychaczach dotarte zawory,sprawzona szczelność nowe gumki pompek,rożrzad, świece żarowe ,czujnik temperatury.wszystko ustawiane książkowo pompowtryskiwacze na wszystkich trzech grupach pracuja idealnie czy zimny czy ciepły. mam vasa 5051 i przebadałem padalca na wszystkie sposoby ale chyba zostanie polać benzyną i podpalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #171 Napisano 1 Stycznia 2010 mam vasa 5051 Sory za OT, ale ile teraz kosztuje ten sprzęt? Czy może po prosty masz do niego dostęp w jakimś ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anrzej30 Zgłoś #172 Napisano 1 Stycznia 2010 Brat mój ma warsztat kupił sobie jakieś 2 miesice temu okazyjnie przez znajomego z serwisu vw bo wymieniali na nowego.Coś koło 10 tyś dał ---------- Post added at 23:30 ---------- Previous post was at 23:28 ---------- Do warsztatu oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
etom Zgłoś #173 Napisano 2 Stycznia 2010 Witam, Od niedawna mialem problem z zapaleniem samochodu, kontrolka EPC zapalala sie jakby z opoznieniem ale zawsze sie swiecila przed uruchomieniem silnika, wczoraj jak probowalem zapalic nie pojawila sie wogole i auto nie da sie zapalic, na desce laduja sie wszystkie systemy tj. immo, abs, poduszki etc. ale bez kontrolki EPC silnik nie lapie brak iskry na swiecach nie slychac pompy paliwa i wtryskiwacze niedzialaja - rozrusznik kreci ale brak reakcji. Poprzez VAG-com nie mozna sie skomunikowac z silnikiem moge sie logowac do wszystkiego innego. Ma ktos jakies sugestie gdzie lezy blad?? Dzieki za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #174 Napisano 2 Stycznia 2010 (edytowane) Elektryka - zacznij od bezpieczników, to nic nie kosztuje, a pewność będzie. Rozłącz też klemę minusową akumulatora na jakiś czas - też bezpłatnie. Zmierz napięcie akumulatora - minimum 12,5V dla sprawnego rozruchu Edytowane 2 Stycznia 2010 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
etom Zgłoś #175 Napisano 4 Stycznia 2010 Sprawdziłem bezpieczniki - OK Napięcie aku. - OK Po odłączeniu aku. na ok 1h i podłaczeniu cud - kontrolka EPC wróciła, odpaliłem samochód zczytałem błędy i po wyłączeniu zapłonu znowu brak EPC i nie zapala. Oto kody które wyskoczyły: 18010 18001 17924 17834 16989 16486 Jakieś propozycje co niehalo ?? Sprawdziłem komputer czy nie zalany i odpływy - OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #176 Napisano 5 Stycznia 2010 (edytowane) Oto niektóre 18001 przepustnica http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53349&highlight=18001 17924 szczelność systemu zasysania http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=56326&highlight=17924 Ja bym sprawdził ścieżkę zasysania powietrza. * połączenia rur, obejmy zaciskowe, czy nie poluzowane [lewe powietrze] * filtr powietrza - może są śmieci i kiedy był wymieniany - może jest nie drożny Jak to nic nie da zabrać się za przepustnicę. Edytowane 5 Stycznia 2010 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ubiquitin Zgłoś #177 Napisano 6 Stycznia 2010 witajcie, ja również mam problemy z odpalaniem w niskich temperaturach, problem obrazowo bardzo przypomina ten opisany i nawet zobrazowany przez byry007 w poście 145 (silniczek oczywiście u mnie też, a jakże ajm;) , zauważyłem na tym forum, że to częsta przypadłość tych motorków). Dzisiaj z rana był u mnie mechanik z kompem i stwierdził, że przyczyną jest albo aku albo rozrusznik gdyż w momencie odpalania obroty wynosiły 100, a powinny ponad 200. Sam spróbuje najpierw doładować aku i zobaczę czy jest jakaś zmiana. Może komuś ta diagnoza też się przyda Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarowa Zgłoś #178 Napisano 6 Stycznia 2010 Paliwo jakie leją na Polskich cpn-ach to porażka Ja tankowałem cały czas Orlenowskie paliwo jednak moja stacja zostaje przebudowana i ostatnio zalałem na BP totalna porażka Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #179 Napisano 17 Stycznia 2010 koledzy mam taki problem iż passek palił lux dzisiaj podjechałem do sklepu zgasiłem go i poszedłem gdy przeszedłem passek juz nie palił tzn.wszystko ok tylko brak odzewu rozrusznika,kontrolki zachowują się tak jak by miał palić a rozrusznik nic odpaliłem go na pycha i potem z górki jak jechałem zgasiłem i odpaliłem z kluczyka a teraz już na amen nie odpali tylko na pycha co to może być??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #180 Napisano 17 Stycznia 2010 co to może być??? Brak prądu w rozruszniku (słaby aku), bądź zbyt mały prąd na rozrusznik(przewody podające prąd uszkodzone bądź odkręcone), zawieszony bendix w rozruszniku, bądź skończone szczotki. Szukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach