Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Akumulator mam 74 Ah 680 ale elektrolit mam słaby 1.15 do 1.20 dziś go będę pobudzał prostownikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzięki za wszelkie wskazówki.

 

"sipowitz" Każdy samochód jest inny i każdy co innego zauważy, usłyszy w silniku i chce wiedzieć czy to nie coś poważnego.

 

Udało mi się odpalić moje auto. Diagnoza to prawdopodobnie zebrało się troszkę wody w filtrze paliwa i w pompie. Ogrzałem to i poszło. Odpalił po dłuższym kręceniu a z rury chmura dymu. Pojeździłem kilka km i jest ok. Ciekawe jak jutro rano odpali. Jak będą problemy to filtr wymieniam chociaż niedawno wymieniany. No i już Vervy nie zaleję. Wolę nestea:p

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam !!! czy ktoś mi może mi odpowiedzieć czy czujnik temperatury paliwa może miec wpływ na trudności porannego rozruchu ????? pytam dlatego że zeszłej zimy miałem ten czujnik padnięty i passat palił na dotyk jesienią go wymieniłem i tej zimy mam problem z rozruchem porannym !!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzis po nocy z temp.-20 zapalił po długim kręceniu, bez stukotu bez dymka. Teraz tylko jeszcze zaworek zwrotny kupie i wymienie , myslę ze bedzie dobrze. Płyn do spryskiwaczy zamarzł bo badziewie na cpn sprzedają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też problem.

Wczoraj rano , zakręciłem nie odpalił , sygnał dźwiękowy 3 razy - ok myślę ,aku- podładowałem, i dalej nic. Położyłem pod miskę farelkę na godzinę, i odpalił od szczała. Przejechałem z 100km, ciepły już odpalał elegancko.

Dzisiaj jednak to samo, już nie ogrzewałem , stoi sobie. Filtr paliwa zmieniałem 2tys km temu na Mana, razem ze świecami. To może być problemem ? Czy kąt wtrysku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam też mam problem z cofającym się paliwem . Wymieniłem wszystkie przewody gumowe oraz filtr paliwa . no i w dalszym ciągu jak postoi ok.5 godzin nie mam paliwa w przewodach przy pompie może ktoś pomóc??????????

 

---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:10 ----------

 

i jeszcze takie małe pytanko podczas odpalania nie trzyma automat w rozruszniku(wyskakuje a będiks chodzi dalej)?? bez obciążenia chodzi dobrze(wymontowany)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam mały problem z odpaleniem benzyniaka (1,8 20V 125 km) na mrozie. Może macie jakieś sugestie? filtr paliwa wymieniony, świece też, iskra jest pompe po włączeniu zapłonu słychać. Tylko na mrozie nie odpala ale normalnie kręci jakby chciał odpalić.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam mały problem z odpaleniem benzyniaka (1,8 20V 125 km) na mrozie. Może macie jakieś sugestie? filtr paliwa wymieniony, świece też, iskra jest pompe po włączeniu zapłonu słychać. Tylko na mrozie nie odpala ale normalnie kręci jakby chciał odpalić.

pozdrawiam

A w ilu tematach będziesz to samo pisał? :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A w ilu tematach będziesz to samo pisał? :kwasny:

Zapewne jeszcze w paru, aż w końcu wyprowadzi któregoś admina/modera z równowagi psychicznej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .Mój passat po wymianie uszczelki pod głowicą też zaczął bardzo cięzko palić ale tylko po nocy niezależnie od temperatury.Tydzień z nim walczyłem i już mi rece opadły na tego trupa.Przed wymiana palił na dotyk a teraz 10 sekund kręcenia.Uszczelka wymieniona na oryginalnych częsciach nowych śrubach,popychaczach dotarte zawory,sprawzona szczelność nowe gumki pompek,rożrzad, świece żarowe ,czujnik temperatury.wszystko ustawiane książkowo pompowtryskiwacze na wszystkich trzech grupach pracuja idealnie czy zimny czy ciepły. mam vasa 5051 i przebadałem padalca na wszystkie sposoby ale chyba zostanie polać benzyną i podpalić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam vasa 5051

Sory za OT, ale ile teraz kosztuje ten sprzęt? Czy może po prosty masz do niego dostęp w jakimś ASO?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Brat mój ma warsztat kupił sobie jakieś 2 miesice temu okazyjnie przez znajomego z serwisu vw bo wymieniali na nowego.Coś koło 10 tyś dał

 

---------- Post added at 23:30 ---------- Previous post was at 23:28 ----------

 

Do warsztatu oczywiście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od niedawna mialem problem z zapaleniem samochodu, kontrolka EPC zapalala sie

jakby z opoznieniem ale zawsze sie swiecila przed uruchomieniem silnika, wczoraj jak probowalem zapalic nie pojawila sie wogole i auto nie da sie zapalic, na desce laduja sie wszystkie systemy tj. immo, abs, poduszki etc. ale bez kontrolki EPC silnik nie lapie brak iskry na swiecach nie slychac pompy paliwa i wtryskiwacze niedzialaja - rozrusznik kreci ale brak reakcji.

Poprzez VAG-com nie mozna sie skomunikowac z silnikiem moge sie logowac do wszystkiego innego.

Ma ktos jakies sugestie gdzie lezy blad??

Dzieki za pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elektryka - zacznij od bezpieczników, to nic nie kosztuje, a pewność będzie.

Rozłącz też klemę minusową akumulatora na jakiś czas - też bezpłatnie.

Zmierz napięcie akumulatora - minimum 12,5V dla sprawnego rozruchu

Edytowane przez mirek-pas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem bezpieczniki - OK

Napięcie aku. - OK

Po odłączeniu aku. na ok 1h i podłaczeniu cud - kontrolka EPC wróciła, odpaliłem samochód zczytałem błędy i po wyłączeniu zapłonu znowu brak EPC i nie zapala.

Oto kody które wyskoczyły:

18010 18001 17924 17834 16989 16486

Jakieś propozycje co niehalo ??

Sprawdziłem komputer czy nie zalany i odpływy - OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto niektóre

18001 przepustnica

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53349&highlight=18001

17924 szczelność systemu zasysania

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=56326&highlight=17924

Ja bym sprawdził ścieżkę zasysania powietrza.

* połączenia rur, obejmy zaciskowe, czy nie poluzowane [lewe powietrze]

* filtr powietrza - może są śmieci i kiedy był wymieniany - może jest nie drożny

Jak to nic nie da zabrać się za przepustnicę.

Edytowane przez mirek-pas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie, ja również mam problemy z odpalaniem w niskich temperaturach, problem obrazowo bardzo przypomina ten opisany i nawet zobrazowany przez byry007 w poście 145 (silniczek oczywiście u mnie też, a jakże ajm;) , zauważyłem na tym forum, że to częsta przypadłość tych motorków). Dzisiaj z rana był u mnie mechanik z kompem i stwierdził, że przyczyną jest albo aku albo rozrusznik gdyż w momencie odpalania obroty wynosiły 100, a powinny ponad 200. Sam spróbuje najpierw doładować aku i zobaczę czy jest jakaś zmiana. Może komuś ta diagnoza też się przyda ;) Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paliwo jakie leją na Polskich cpn-ach to porażka

Ja tankowałem cały czas Orlenowskie paliwo jednak moja stacja zostaje przebudowana i ostatnio zalałem na BP totalna porażka

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam taki problem iż passek palił lux dzisiaj podjechałem do sklepu zgasiłem go i poszedłem gdy przeszedłem passek juz nie palił tzn.wszystko ok tylko brak odzewu rozrusznika,kontrolki zachowują się tak jak by miał palić a rozrusznik nic odpaliłem go na pycha i potem z górki jak jechałem zgasiłem i odpaliłem z kluczyka a teraz już na amen nie odpali tylko na pycha :( co to może być???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co to może być???
Brak prądu w rozruszniku (słaby aku), bądź zbyt mały prąd na rozrusznik(przewody podające prąd uszkodzone bądź odkręcone), zawieszony bendix w rozruszniku, bądź skończone szczotki. Szukaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności