borys32 Zgłoś #1921 Napisano 22 Lutego 2015 albo będzie jak wyjdzie za flaszke wódki to się opłacało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paszczak1,8T Zgłoś #1922 Napisano 23 Lutego 2015 witam panowie mam problem chce rozkręcić gwint fk no i utknąłem ponieważ pod gumową osłoną jest coś w podobnie śruby sześciokątnej tylko wklęsłej no i jak to wyręcić zeby ten wkład wyszedł do góry nie ma tak jak w większości gwintów otworów żeby odkręcić kluczem do tarcz tyko nie weim jak to nazwać wklęsły sześciokąt POMOCY! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #1923 Napisano 25 Lutego 2015 Witam. Koledzy potrzebuje porady w mojej sprawie. Chodzi o to, że jeżdżę na gwińcie, kupiłem jakieś 2 lata temu używkę z Waiteca. Obniżone mam tak, że ledwo dwa palce się mieszczą między nadkolem a kołem, tak żeby przez progi przejechać. Ten mój gwint jest mega wygodny, jeździ się super. Jakieś dwa miechy temu zaczął mi stukać amor. Teraz moje pytanie czy szukać znowu jakieś używki, czy może udałoby się dopasować jakieś sprężyny sportowe, mam jeszcze stare amorki oryginały, które jeszcze trochę po jeżdżą. Może ktoś jeździ na jakiś spreżynach i wyszła mu mniej więcej podobna wysokość jak u mnie, tył mam gwint, więc zawsze idzie potem do kręcić do przodu. Producenci podają np. - 30/35, jak to mierzyć na aucie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #1924 Napisano 25 Lutego 2015 a nie prościej oddać amory do regeneracji? co do mierzenia obniżenia, jeśli sprężyny są -30 to znaczy, że obniżają zawieszenie o 3 cm od oryginalnego poziomu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #1925 Napisano 25 Lutego 2015 Zależy jeszcze pod jaki silnik, bo jeśli pod lżejszy to zejdzie niżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #1926 Napisano 25 Lutego 2015 Kurcze o regeneracji nie myślałem, orientuje się może ktoś jaki mniej więcej koszt za gwint? A ile wynosi oryginalna wysokość Passka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1927 Napisano 25 Lutego 2015 Oryginalna wysokość to ok 69 cm od ziemi do nadkoli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #1928 Napisano 25 Lutego 2015 Gwint dostanie sie w granicach 1000zł jak się dobrze rozejrzy do FWD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #1929 Napisano 25 Lutego 2015 Zależy jeszcze pod jaki silnik, bo jeśli pod lżejszy to zejdzie niżej jeśli pod lżejszy to na pewno nie zejdzie niżej :fajny Kurcze o regeneracji nie myślałem, orientuje się może ktoś jaki mniej więcej koszt za gwint? A ile wynosi oryginalna wysokość Passka? Katowice masz niedaleko więc.... http://www.pecar.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #1930 Napisano 25 Lutego 2015 jeśli pod lżejszy to na pewno nie zejdzie niżej :fajny Dajmy na to jak masz pod bene 1.6 gdzie auto jest lżejsze, to spreżyna jest miekksza (bo przystosowana do niższego cieżaru), niż ta przystosowana pod choćby TDI gdzie silnik jest cieższy od beny. Więc jak dasz sprezyne od auta ktore ma lżejszy silnik do tego ktory ma cieższy silnik zejdzie niżej, bo podda się temu naciskowi większej masy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #1931 Napisano 26 Lutego 2015 Dajmy na to jak masz pod bene 1.6 gdzie auto jest lżejsze, to spreżyna jest miekksza (bo przystosowana do niższego cieżaru), niż ta przystosowana pod choćby TDI gdzie silnik jest cieższy od beny. Więc jak dasz sprezyne od auta ktore ma lżejszy silnik do tego ktory ma cieższy silnik zejdzie niżej, bo podda się temu naciskowi większej masy. ja zrozumiałem cie w drugą strone, że sprężyny z TDi włożymy pod lżejszy silnik i tu było moje zdziwienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #1932 Napisano 26 Lutego 2015 Male pytanko. Chce kupic sprezyny -40. Czy kupic od razy rozporke na gore i czy moze mi ktos powiedzieć czy z A6 pasuje. Moze jakis link ktos zapoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #1933 Napisano 26 Lutego 2015 Ostatnio mówiono że podejdzie od A6 C5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #1934 Napisano 26 Lutego 2015 Bez przeróbek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #1935 Napisano 26 Lutego 2015 ja zrozumiałem cie w drugą strone, że sprężyny z TDi włożymy pod lżejszy silnik i tu było moje zdziwienie Luzik :ok Bez przeróbek? Bez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #1936 Napisano 26 Lutego 2015 trochę dziwne bo jak rozmowa o tej rozpórce górnej http://audi.pacula.eu/wp-content/gallery/audi-a4-b5-rozporka-a6-c5-nadkola-s4-oslona-silnika-i-skrzyni/audi-a4-b5-rozporka-a6-c5-nadkola-s4-oslona-silnika-skrzyni-007.jpg to trzeba ją skrócić. Ja musiałem w swoim b5 bo była trochę przy długa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1937 Napisano 26 Lutego 2015 Bez przeróbek? Bez Nie wprowadzaj kolego w głąd:stop Rozpórkę od a6 trzeba skrócić o 5 cm. Przesywasz mocowanie o jeden otwór (jak na foto) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #1938 Napisano 26 Lutego 2015 czy to jest taka? czy przy serii coś daje? http://allegro.pl/rozporka-kielichow-audi-a6-s6-rs6-c5-kompletna-i5090472901.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #1939 Napisano 27 Lutego 2015 Jeszze jedno pytanie Czy te sprezyny waryo brac czy noe do 1,9 AJM? nie chce.miec całkiem taczki bo dzieci jeżdżą tez a nie iem jak z zawiasem seryjnym bedzie. Moze ktos coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #1940 Napisano 27 Lutego 2015 Jeszze jedno pytanieCzy te sprezyny waryo brac czy noe do 1,9 AJM? nie chce.miec całkiem taczki bo dzieci jeżdżą tez a nie iem jak z zawiasem seryjnym bedzie. Moze ktos coś? które sprężyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach