Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

albo będzie jak wyjdzie za flaszke wódki to się opłacało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DSC_0515 (1).jpg

 

 

witam panowie mam problem chce rozkręcić gwint fk no i utknąłem ponieważ pod gumową osłoną jest coś w podobnie śruby sześciokątnej tylko wklęsłej no i jak to wyręcić zeby ten wkład wyszedł do góry nie ma tak jak w większości gwintów otworów żeby odkręcić kluczem do tarcz tyko nie weim jak to nazwać wklęsły sześciokąt POMOCY!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Koledzy potrzebuje porady w mojej sprawie. Chodzi o to, że jeżdżę na gwińcie, kupiłem jakieś 2 lata temu używkę z Waiteca. Obniżone mam tak, że ledwo dwa palce się mieszczą między nadkolem a kołem, tak żeby przez progi przejechać. Ten mój gwint jest mega wygodny, jeździ się super. Jakieś dwa miechy temu zaczął mi stukać amor. Teraz moje pytanie czy szukać znowu jakieś używki, czy może udałoby się dopasować jakieś sprężyny sportowe, mam jeszcze stare amorki oryginały, które jeszcze trochę po jeżdżą. Może ktoś jeździ na jakiś spreżynach i wyszła mu mniej więcej podobna wysokość jak u mnie, tył mam gwint, więc zawsze idzie potem do kręcić do przodu. Producenci podają np. - 30/35, jak to mierzyć na aucie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie prościej oddać amory do regeneracji?

 

co do mierzenia obniżenia, jeśli sprężyny są -30 to znaczy, że obniżają zawieszenie o 3 cm od oryginalnego poziomu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy jeszcze pod jaki silnik, bo jeśli pod lżejszy to zejdzie niżej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze o regeneracji nie myślałem, orientuje się może ktoś jaki mniej więcej koszt za gwint? A ile wynosi oryginalna wysokość Passka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginalna wysokość to ok 69 cm od ziemi do nadkoli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwint dostanie sie w granicach 1000zł jak się dobrze rozejrzy do FWD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zależy jeszcze pod jaki silnik, bo jeśli pod lżejszy to zejdzie niżej

jeśli pod lżejszy to na pewno nie zejdzie niżej :fajny

 

Kurcze o regeneracji nie myślałem, orientuje się może ktoś jaki mniej więcej koszt za gwint? A ile wynosi oryginalna wysokość Passka?

Katowice masz niedaleko więc....

http://www.pecar.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli pod lżejszy to na pewno nie zejdzie niżej :fajny

 

Dajmy na to jak masz pod bene 1.6 gdzie auto jest lżejsze, to spreżyna jest miekksza (bo przystosowana do niższego cieżaru), niż ta przystosowana pod choćby TDI gdzie silnik jest cieższy od beny. Więc jak dasz sprezyne od auta ktore ma lżejszy silnik do tego ktory ma cieższy silnik zejdzie niżej, bo podda się temu naciskowi większej masy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dajmy na to jak masz pod bene 1.6 gdzie auto jest lżejsze, to spreżyna jest miekksza (bo przystosowana do niższego cieżaru), niż ta przystosowana pod choćby TDI gdzie silnik jest cieższy od beny. Więc jak dasz sprezyne od auta ktore ma lżejszy silnik do tego ktory ma cieższy silnik zejdzie niżej, bo podda się temu naciskowi większej masy.

ja zrozumiałem cie w drugą strone, że sprężyny z TDi włożymy pod lżejszy silnik ;) i tu było moje zdziwienie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Male pytanko. Chce kupic sprezyny -40. Czy kupic od razy rozporke na gore i czy moze mi ktos powiedzieć czy z A6 pasuje. Moze jakis link ktos zapoda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mówiono że podejdzie od A6 C5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez przeróbek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja zrozumiałem cie w drugą strone, że sprężyny z TDi włożymy pod lżejszy silnik ;) i tu było moje zdziwienie :D

 

Luzik :ok

 

Bez przeróbek?

 

Bez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę dziwne bo jak rozmowa o tej rozpórce górnej http://audi.pacula.eu/wp-content/gallery/audi-a4-b5-rozporka-a6-c5-nadkola-s4-oslona-silnika-i-skrzyni/audi-a4-b5-rozporka-a6-c5-nadkola-s4-oslona-silnika-skrzyni-007.jpg to trzeba ją skrócić. Ja musiałem w swoim b5 bo była trochę przy długa :jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez przeróbek?
Bez

Nie wprowadzaj kolego w głąd:stop

Rozpórkę od a6 trzeba skrócić o 5 cm.

Przesywasz mocowanie o jeden otwór (jak na foto)

Bez tytułu.jpg

Bez tytułu.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszze jedno pytanie

Czy te sprezyny waryo brac czy noe do 1,9 AJM? nie chce.miec całkiem taczki bo dzieci jeżdżą tez a nie iem jak z zawiasem seryjnym bedzie. Moze ktos coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszze jedno pytanie

Czy te sprezyny waryo brac czy noe do 1,9 AJM? nie chce.miec całkiem taczki bo dzieci jeżdżą tez a nie iem jak z zawiasem seryjnym bedzie. Moze ktos coś?

 

które sprężyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności