bartas204 Zgłoś #401 Napisano 7 Kwietnia 2010 Ja śmigałem na gwincie Ta i był "ping pong" - teraz na kw czuć różnice. Trzyma się jak zły drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #402 Napisano 7 Kwietnia 2010 A co sądzicie o kitcie Weitec Ultra GT? Obniżenie o 45mm przód/tył zawieszenie jest do passata od 2000 roku, myślę, że do mojego powinno pasować? Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #403 Napisano 7 Kwietnia 2010 jaka jest między nimi różnica w charakterystyce pracy? po czym je rozróżnić wizualnie (w przypadku kupna używki)? zolte sprezyny i amory to niska polka FK i zazwyczaj na naklejce FK edition fk te dobre maja sprezyny niebieskie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pcs Zgłoś #404 Napisano 7 Kwietnia 2010 zeby podniesc troche to warto kupic nowe seryjne sprezyny jak sa stare, dodatkowo kupic bilstina B6 ktory z jednej strony bardzie rozpycha sprezyny i powinien z 1 cm podskoczyc z drugiej strony na dziurach nie bedzie dobijal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pcs Zgłoś #405 Napisano 7 Kwietnia 2010 sadzac po cenie i braku informacji w sieci to najwiecej mieli do czynienia Chinczycy, ktorzy skopiowali uklad sprezyny eibacha, tylko ze w sprezynie najwazniejszy jest material a ten pewnie jest kiepski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #406 Napisano 7 Kwietnia 2010 Ludzie , macie auto które jest coś cenne ,to decydując się na nie liczcie się z kosztami że nie kupicie sprężyn za 150zł jak w przypadku mk3. Tyle z mojej strony, ale ja się nie znam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #407 Napisano 7 Kwietnia 2010 panowie tak myślałem żeby wyjąć te gumy które są pod i nad tylnymi sprężynami ... teraz moje pytanie czy jest to dobry pomysł czy lepiej je tam zostawić ???? pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #408 Napisano 7 Kwietnia 2010 panowie tak myślałem żeby wyjąć te gumy które są pod i nad tylnymi sprężynami ... teraz moje pytanie czy jest to dobry pomysł czy lepiej je tam zostawić ???? pozdro Arek Zostaw je tam,w końcu pełnią określone zadanie... Pzdr. ---------- Post added at 16:54 ---------- Previous post was at 16:52 ---------- Ktoś miał styczność ze sprężynami BETATEC?? http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=979247894 O takim wynalazku właśnie się dowiedziałem,ciekawi mnie jakość wykonania i trwałość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #409 Napisano 7 Kwietnia 2010 panowie tak myślałem żeby wyjąć te gumy które są pod i nad tylnymi sprężynami ... teraz moje pytanie czy jest to dobry pomysł czy lepiej je tam zostawić ???? pozdro Arek nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie zarówno po wyjęciu gum, jak i przy wyjęciu tależyka z gwintem sprężynę można wyjąć ręką bez problemów -czyli jakaś hopka, podrzuci Cię, spręzyna wypadkie i dopiero będzie gleba. chyba wystarczająca odpowiedź? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrekt1 Zgłoś #410 Napisano 8 Kwietnia 2010 Witam wszystkich. Niedawno kupiłem Passata b5fl, poprzedni właściciel zamontował sprężyny Weitec o symbolu VW538VA/DDD i amortyzatory Sachsa. Samochód nie prowadzi się pewnie na takim zestawie. Trzeba uważać na poprzeczne nierówności w jezdni i przejeżdżać po takich albo powoli, albo stosunkowo szybko, wtedy przód się tak bardzo nie buja i nie obciera o asfalt. I teraz moje pytanie do Was, czy na sprężynach H&R było by twardziej, czy może do weitec-ów dokupić amortyzatory bilsteina B6 albo B8 żeby zmniejszyć efekt bujania się na dziurach? Czy możecie mi powiedzieć o ile mam obniżone autko? Teraz pomiędzy oponą a rantem błotnika mam ok 4 cm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #411 Napisano 8 Kwietnia 2010 Trzeba uważać na poprzeczne nierówności w jezdni i przejeżdżać po takich albo powoli, albo stosunkowo szybko, wtedy przód się tak bardzo nie buja i nie obciera o asfalt. Teraz pomiędzy oponą a rantem błotnika mam ok 4 cm chyba pomyliłeś poprzeczne nierówności z krawężnikami Czy możecie mi powiedzieć o ile mam obniżone autko? Teraz pomiędzy oponą a rantem błotnika mam ok 4 cm nie masz obniżonego (a tak poważnie to może masz z 3cm, a problem podejrzewam tkwi nie w tym, że obnizony tylko w złej charakterystyce pracy sprężyny z amorem ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrekt1 Zgłoś #412 Napisano 8 Kwietnia 2010 a może moje sprężyny nie nadają się do TDI i dlatego tak przodem buja(po przesiadce z focusa trochę dziwne uczujcie), z tyłu jest OK, wszystkie amortyzatory są sprawne. Pan google nie znajduje nic na temat sprężyn :dupablada, Czy jest sens zakładać jakieś twardsze amortyzatory? Nie ukrywam, że podobają mi się bilsteiny, boję się, żeby nie wyrzucić kasy w błoto. A może się przyzwyczaję:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #413 Napisano 8 Kwietnia 2010 A co sądzicie o kitcie Weitec Ultra GT? Obniżenie o 45mm przód/tył zawieszenie jest do passata od 2000 roku, myślę, że do mojego powinno pasować? Jeszce raz się pytam co sądzicie o tym kitcie? Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #414 Napisano 8 Kwietnia 2010 fajny kit sprzedalem wczoraj 2 takie tyle ze do mk4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pcs Zgłoś #415 Napisano 8 Kwietnia 2010 na pewno masz cos nie tak, mozliwe, ze sprezyny nie do diesla, albo te Sachsy to troche juz przelatane. Inna sprawa, ze tak jak focus to passat nie moze sie prowadzic, bo jest debilnie zaprojektowany. Ja ciagle pracuje nad prowadzeniem (obecnie seria sprezyny, bilstein b6 i kola 17, nowe wahacze lmf) i jest juz niebo lepiej niz seria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #416 Napisano 8 Kwietnia 2010 a te sachsy sport czy seria? jak seria to normalne ze jest kijowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrekt1 Zgłoś #417 Napisano 8 Kwietnia 2010 sachs seria Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #418 Napisano 8 Kwietnia 2010 to co sie dziwisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #419 Napisano 8 Kwietnia 2010 fajny kit sprzedalem wczoraj 2 takie tyle ze do mk4 Łukasz, a i cenisz sobie za taki kit do passata? Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #420 Napisano 8 Kwietnia 2010 napisz zapytanie na [email protected] to sie sprawdzi dokaldne dane auta itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach