Gumek Zgłoś #361 Napisano 16 Marca 2010 Nie nic się nie powinno dziać ja jeździłem tak pół roku i nic wahacze spoko sprawne a tak po za tym to sprzedaję gwinta firmy FK w którym przerobiłem wszystkie nakrętki z aluminium na stal chromoniklową kwasoodporną. http://www.allegro.pl /item961929233_zawieszenie_gwintowane_fk_vw_passat_audi.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #362 Napisano 16 Marca 2010 Nie nic się nie powinno dziać ja jeździłem tak pół roku i nic wahacze spoko sprawne a tak po za tym to sprzedaję gwinta firmy FK w którym przerobiłem wszystkie nakrętki z aluminium na stal chromoniklową kwasoodporną.http://www.allegro.pl /item961929233_zawieszenie_gwintowane_fk_vw_passat_audi.html Popraw link-nie ma prawa działać...Kombi czy sedan? Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #363 Napisano 16 Marca 2010 Tu link do tego zawieszenia. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=961929233 Czy ktoś wyrazi jeszcze swoją opinię do mojej wypowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #364 Napisano 16 Marca 2010 Tu link do tego zawieszenia.http://www.allegro.pl/show_item.php?item=961929233 Spoczes,ja sobie poradziłem ---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:59 ---------- Panowie,szybkie pytanko a mianowicie czy przy obniżeniu zawieszenia np. o 4 cm nie trzeba poluźniać wahaczy i dokręcić ich już jak auto stanie na kołach.Obniżenie o 4 cm powoduje ,że tuleja gumowa w wahaczach (wiecie o co mi chodzi)jest mocno skręcona i należało by ją poluźnić pobujać autem na kołach aby się przestawiła i docisnąć.Co wy na to? A ja do pewności i spokojnie przespanych nocy zrobiłbym tak jak napisałeś,moim zdaniem dobry pomysł.W końcu po wymianie wahaczy powinno się je dokręcać także "na kołach" a co za tym idzie-po obniżeniu tak samo. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #365 Napisano 16 Marca 2010 Też tak myślałem.I pod koniec tygodnia ma być cieplej i auto idzie w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrg_m1111 Zgłoś #366 Napisano 18 Marca 2010 prosze opinie na temat zestawu mts sprężyny + amory, tylko nie odpowiedzi na zasadzie kupa kupa kupa, tylko jakie jest realne obniżenia, twardość zawieszenia, jak to wybiera nierówności, jakość wykonania, ewentualnie trwałość jak ktoś dłużej używa lub ile tam tysięcy wyjeździł? dzięki pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #367 Napisano 3 Kwietnia 2010 Czy orientuje się ktoś o ile obniża zawieszenie taki zestaw firmy FK G0701VA / FKZZVW47 / FKS48HA/1 ?? Nigdzie nie mogę tego znaleźć, a nie wiem jaki jest stopień regulacji. Z góry dzięki za pomoc:) PS Wesołych Świąt;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #368 Napisano 3 Kwietnia 2010 Czy orientuje się ktoś o ile obniża zawieszenie taki zestaw firmy FK G0701VA / FKZZVW47 / FKS48HA/1 ?? Nigdzie nie mogę tego znaleźć, a nie wiem jaki jest stopień regulacji. Z góry dzięki za pomoc:) PS Wesołych Świąt;P FKS48HA/1 te springi obniżają -55mm przód i -40mm tył(mam takie na sprzedaż akurat) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #369 Napisano 3 Kwietnia 2010 Oks dzięki za odpowiedź trochę za nisko przód jak dla mnie na Wrocławskie off-road'y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #370 Napisano 3 Kwietnia 2010 trochę za nisko przód jak dla mnie na Wrocławskie off-road'y phi, tam u was to ja bym na maksymalnie skręconym gwincie jeździł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #371 Napisano 4 Kwietnia 2010 założyłem gwint MTS Jak się jeździ na tym gwińcie? Jak jest z wybieraniem nierówności, twardy? Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #372 Napisano 5 Kwietnia 2010 Jak się jeździ na tym gwińcie? Jak jest z wybieraniem nierówności, twardy? do d... a wybiera bardzo dobrze, prawie tak dobrze jak seria. z twardością nie ma on nic wspólnego, przy mocnej glebie wahacz wali o kielichy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #373 Napisano 5 Kwietnia 2010 do d...a wybiera bardzo dobrze, prawie tak dobrze jak seria. z twardością nie ma on nic wspólnego, przy mocnej glebie wahacz wali o kielichy Dzięki Witek:), chciałbym jakis kit może na przód 50mm/ tył 40-50mm bo 40mm trochę wysoko stoi. Co polecicie za rozsądną cenę? Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #374 Napisano 5 Kwietnia 2010 Jak się jeździ na tym gwińcie?wybiera ok ale zbyt miękki jeśli chodzi twardość jak dla mnie,nie wiem jak w 3b ale w 3bg u mnie nie walił o kielichy prędzej brzuszek szedł po ziemi.poza tym zrobiłem na nim dopiero około 500km więc ciężko dokładnie coś powiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #375 Napisano 5 Kwietnia 2010 wybiera ok ale zbyt miękki jeśli chodzi twardość jak dla mnie,nie wiem jak w 3b ale w 3bg u mnie nie walił o kielichy prędzej brzuszek szedł po ziemi.poza tym zrobiłem na nim dopiero około 500km więc ciężko dokładnie coś powiedzieć wszystko zależy od tego jak mocno zglebiony jest tak gdzieś do 6cm jest ok, a potem zaczynają się jaja ---------- Post added at 12:36 ---------- Previous post was at 12:34 ---------- chciałbym jakis kit może na przód 50mm/ tył 40-50mm bo 40mm trochę wysoko stoi. przy takim obniżeju to możesz spokojnie montować mts bądź TA. poza tym kity tych firm są zdecydowanie twardsze niż ich gwinty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #376 Napisano 5 Kwietnia 2010 No więc jak polecacie ten gwint? MTS Technik, do gleby -50mm? Ale tak szczerze czy oplaca się go kupić? Bo cena jest naprawdę atrakcyjna. Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #377 Napisano 5 Kwietnia 2010 wszystko zależy od tego jak mocno zglebiony jest tak gdzieś do 6cm jest ok, a potem zaczynają się jajatz?jeździłem skręconym na 2cm od końca gwintu i żyje teraz jest wyżej i jest twardziej.ja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #378 Napisano 5 Kwietnia 2010 hmm ciekawe, bardzo ciekawe... ja jeździłem na tak skręconym, że od wahacza do kielicha był 1cm, pod autem 2cm prześwitu, a gwintu miałem jeszcze ok 5-6cm na amorze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrg_m1111 Zgłoś #379 Napisano 5 Kwietnia 2010 pojawiły sie na rynku amortyzatory pomarańczowe koni zdaje sie ze to gaz bez regulacji twardosci, jak myslicie godne polecenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #380 Napisano 5 Kwietnia 2010 Co sądzicie o amorach bilsteina i springach eibacha albo koni? Dodam, że gleba to -40 Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach