Gość ikceduh Zgłoś #1 Napisano 22 Lutego 2008 Przed chwilą zauważyłem , że słychać stukający zawór na zimnym silniku ( Ostre metaliczne stukanie, silnik 1,9 tdi 110 koni 99r prawie 100 tys przebiegu, auto stało ponad 3 lata nie używane podobno odpalane ale tego nie wiem na 100% Czy to się ustawia? Czy lepiej wymienić całość czyli wszystkie zaworki? Na mocy chyba nie spadł? Ciężko to stwierdzić bo to 4motion a z tym silniczkiem to do szybkich nie należy. Prosze poradzci co zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #2 Napisano 22 Lutego 2008 Przy tym roczniku i przebiegu to chyba babcia jeździła tylko do kościoła . A teraz na poważnie , przerabiałem ostatnio wymianę uszczelki pod głowicą . Nie wiem jak w innych silnikach ale w AFN są samoregulatory i jak słyszysz że Ci stuka to pewnie będzie do wymiany razem ze szklanką i nic tam nie ustawisz . Sprawdził bym na twoim miejscu jeszcze prowadnice tych zaworów bo może są już tak zdarte że trzeba by było też je wymienić . Kompletna naprawa głowicy mnie kosztowała 500 zł czyli : sprawdzenie szczelności splanowanie dotarcie zaworów i gniazd wymiana wszystkich prowadnic zaworów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ikceduh Zgłoś #3 Napisano 22 Lutego 2008 Kurcze to i tak w miare... bałem się , że z 1000.- a jak złapał temp to już dużo ciszej ale i to musze zrobić nie babcia jeżdziła tylko do 2004 gebelsik no i mu się zeszło jak go wziołem to capił fabryką zresztą kosztował też swoje ale warto bo ma 99,99% max wypasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #4 Napisano 22 Lutego 2008 Zgadzam się z tobą lepiej nie czekać tylko zrobić , bo później się zemści i będzie drożej . Koszt całej imprezy to 1100 zł , filtry , płyny ,oleje , uszczelki robota moja . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #5 Napisano 22 Lutego 2008 wymien olej to moze przestanie stukac. zalej porzadny syntetyk i zobaczysz sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ikceduh Zgłoś #6 Napisano 22 Lutego 2008 oleum ma dopiero 4 tys to szkoda ale siadam na te zaworki w nast tygodniu chyba mu ciut pomogłem ..ostatnio leciałem do mediolanu i na stradach dopasowałem sie z prędkością do tubylców (tych wolniejszych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ikceduh Zgłoś #7 Napisano 22 Lutego 2008 kurcze a może to wtrysk się zawiesił????????????????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #8 Napisano 22 Lutego 2008 A ja bym na twoim miejscu kape silnika zrobil, obudz sie zalej go dobrym olejem ( dobrym syntetykiem ) i jak stal 3 lata to go rozjezdzij, Jezeli to nie pomoze to po pierwsze: Sa tam tylko szklanki z samoregulatorami wiec jest to jeden element i koszt tego to 100zl +- ( same kieliszki ) + rozrzad ( bo i tak trzeba wszystko rozebrac ) a jak nie wiesz kiedy byl to lepiej wyminic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ikceduh Zgłoś #9 Napisano 22 Lutego 2008 zmieniałem pasek rolki od razu jak go zciągłem czyli 59600 km nawet pompe wody zmieniłe dla św spokoju (3 lata stał) a do teraz przejechałem około 50 tys na trasach pl italia i z powrotem ale zazwyczaj to max 130 na h a ostatnio to miejscami ponad 170 , było oki stał ponad tydzień i zaczeło sie to cykanie??? W poniedziałek jade go osłuchać do silnikowca albo do BOSCH-A ale nie wiem czy z kompa coś wynajdą??? Oleum nie pobiera ani grama wymieniam co 8-10 tys zalany mobilkiem 1/2 syntetyk, spala dalej w trasie średnio 4,8 w city ciut się podniusł nawet do 6,5 ale zimno i korki. dam znać w poniedziałek co go boli bo na odległość to ciężko coś powiedzieć na 100% nie mam programu żeby wpiąć się samemu ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #10 Napisano 22 Lutego 2008 a wtrysk jak najbardziej moze stukac. gdzie ty znalazles auto, ktore stalo 3 lata? i to passat w dieslu rocznik 99 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ikceduh Zgłoś #11 Napisano 23 Lutego 2008 Ja za tym paskiem łaziłem prawie dwa lata, a pierwszy raz go zobaczyłem chyba w 2001 roku jak miał coś koło 20 tys, gebels który tym jeżdził używał go na wyjazdy na jakieś zjazdy puzonistów a na codzień tłukł się golfikiem / też na max wypasie / jak się gościowi zeszło to jego żona nie chciała go sprzedać bo miała swoje sentymenty i puzon w bagażniku słowem cały sajgon żeby baba się go pozbyła i w efekcie się udało tyle że kosztował prawie tyle co dwa gołe na placu ale i tak wartało bo z tym wypasem to u Bełtowskiego powiedzieli, że to raczej pojedyncza sztuka w pl z tym wypasem i z fabrycznym lakierem / a ile w tym prawdy to kto to ma wiedzięć/? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ikceduh Zgłoś #12 Napisano 25 Lutego 2008 No i ciekawostka wsiadam do autka odpalam i cisza jak makiem zasiał NIC NIE STUKA ??? Sam zgłupiałem do reszty i pojechałem do silnikowca i do aso (na zwiady) i opinia się pokryła - / stał za długo i to może być powodem ZAWIESZENIA SIĘ POPYCHACZA???/ czyli w mojej hurtowni około 40.- za szt za lepszy i robocizna około 400.- u mojego serwisanta lub jakaś straszna kwota w aso WSPÓLNA OPINIA JEŻDZIĆ JAK NIE STUKA To stwierdzenie mnie niezabardzo pocieszyło... Zaczynam myśleć nad zmianą auta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #13 Napisano 25 Lutego 2008 Tak sprzedaj go ktos chetnie go kupi czlowieku jezdzij, jak sie bede stukac caly czas to wymien i dalej jezdzij ! wiesz co masz to nie zmieniaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ikceduh Zgłoś #14 Napisano 25 Lutego 2008 Nie wiem co wymyśle właśnie alarm mi się właczył bo zapomniałem wsadzić się do garażu i pozbyłem się prawego zamka / wkładki/ rozdziabana w kawałeczki ale radio jest jakiś matoł coś chciał mi podprowadzić??? Jutro kolejny wydatek dorobienie wkładki pewno ze 100.- nie moje?? A z ciekawości to skąd moge zdobyć ten program VAG ??? Chętnie przestawiłbym domykanie szyb na guzik zamykania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ikceduh Zgłoś #15 Napisano 26 Lutego 2008 Z ciekawostek to poza wyłamanym zamkiem straciłem dwa kołpaki .. A stukanie już nie występuje, przejechałem się do Brna popędziłem go momentami do 170 i zero odgłosów a nawet mam wrażenie , że zrobił się cichszy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach