Skocz do zawartości
Gulu

1,9 TDI , 260KM i 456 NM by DynoSoft

Rekomendowane odpowiedzi

dźwięk :D specyficzne pffff po odpuszczeniu gazu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dźwięk :D specyficzne pffff po odpuszczeniu gazu:)

 

przykro mi bardzo, ale pfff nie bedzie

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie byp byp byp jak podlejesz mocno :) (piekna onomatopeja)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak to nie, kumpel ma AFN na przelocie i jest pfffff a raczej kchhhhfffff:) takie fajne dmuchniecie w rure

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak to nie, kumpel ma AFN na przelocie i jest pfffff a raczej kchhhhfffff:) takie fajne dmuchniecie w rure

Pewnie nei ma katalizatora i tak słychac przy małych turbinach na żaluzjach bez kata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ma przelot od turbo do konca z kwasówki 2,5 no i tak robi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obiecany update,za mesiąc kolejny wykres :)

 

patrox259psvi3.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swietny wynik. wrecz rewelacyjny. wałki nie ruszane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
swietny wynik. wrecz rewelacyjny. wałki nie ruszane?

 

 

Wałek mój z corrado Hp Grundlera,nie da sie przeskoczyc 240 ps bez wałka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość daro133

gruuby projekt.. swietny rezultat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bizkit

fajny projekt

 

diesel power!

 

Scaliłem 2 posty. Używaj opcji 'edytuj'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wałek mój z corrado Hp Grundlera,nie da sie przeskoczyc 240 ps bez wałka.

:) wsobotę byłem na małej poprawce programu , widziałem golfa IV 1.9TDI 260Hp do jazdy na codzień z tego co się dogadałem i wiem na pewno że głowica nie ruszana (wałki) turbo duże chłodzone cieczą miał jeszcze dodatkowy pojemnik chyba na methanol czy coś w tym stylu , właściciel jak wrócił z próby cieszył się jak dziecko maper powiedział ze było coś koło 290 ale dymił bardzo:eek:

Edytowane przez misiek 528

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widziałem autka z dynsoft i niezłe osiągi mają i polecam ich dobrze robią bez problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualny setup auta to

BIg turbo

BiG IC

Wydech

Nie ma już Wałka ani sportowych pompek ani Filtra BMC CDA

Wykres z Maha z piątku pokazuje :

leongrzesaw6.th.jpg

Wykres z naszej nowo otwartej hamowni podwoziowej pokazuje prawie identyczne wartości jak te z hamowni Maha,co nas bardzo cieszy.

leon1hc6.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bwnuk

Witam a dlaczego zdecydowaliscie sie wyjac walek i duze wtryski ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności