Skocz do zawartości
Gość hipesz

Problem z ABS

Rekomendowane odpowiedzi

można wiedzieć kto to taki i gdzie to jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam włąsnie podobny problem z ABSem;/ :( A mianowicie chodiz o coś takiego:

przekrecam kluczyk kontrolki sie zaplają i po paru sekundach normalnie wygasają.. wiec odpalam silnik, a tu zaczyna piszczeć i na zegarach zapalają się 2 kontrolki (ABS) i (!).

Nie mam pojęcia czemu tak jest :(

proszę o pomoc i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość serwus8
brak masy lub zasilania na sterwniku abs

W jaki sposób mogę sprawdzić zasilanie na sterowniku lub brak masy na nim?

Czy ktoś posiada może dostęp do rozpiski/schematu wtyczki podłączonej do sterownika ABS?

W jaki sposób są montowane czujniki w kołach przednich, są wciśnięte czy jakoś zabezpieczone i w jaki sposób można je odpiąć od strony sterownika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bonmis

Panowie gdzie jest komputer ABS w pasacie B5 ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

passat 98r 1.9 Tdi AFN kombi... co do ABSu, wracalem ze Szczecina i rozpedzilem autko do 190km/h ... po czym zobaczylem ze zaswiecila mi sie kontrolka od ABSu Oo..... zwolnilem, zjechalem z expresowki na normalna droge i przy predkosci okolo 50km/h wcisnalem hamulec w podloge (ABS nie dzialal) ... ztrzymalem sie .... zgasilem auto, odpalilem dalej sie kontrolka swiecila.... zgasilem znowu... odczekalem z 2 minuty... i zapalilem i juz kontrolka zgalsa... rozpedzilem auto, pedal w podloge i ABS dziala....

Mam automata, ale gdy wrzuce N, i przyhamowuje, czasami w koncowej fazie hamowania czuje na pedale takie zgrzytania .... nie zawsze czasami.... tarcze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy przy wymianie czujnika potrzebna jest jakas tuleja zaciskowa (443 927 817 ) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy przy wymianie czujnika potrzebna jest jakas tuleja zaciskowa (443 927 817 ) ?

kolego, odpisałem Ci już w innym poście w, którym już o to pytałeś ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gery_30

Witam. Mam problem z ABS-em w moim B5 1998 TDI. Przy hamowaniu podczas jazdy z większą prędkością wszystko jest ok. Jednak gdy samochód dohamowuje przy prędkości małej ok. 5-10 km/h dzieje się coś dziwnego. Samochód nagle przestaje hamować na sekundę lub dwie po czym hamulce znowu zaskakują. Spotkał się już ktoś z czymś takim. Gdy mechanik podpiął się Vag -iem to nie mógł połączyć się z modułem ABS i stwierdził, że sterownik jest do wymiany. Dziękuję z góry za podpowiedź. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie był do wymiany czujnik abs-u

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc jestem nowym użytkownikiem mam problem a abs tzn. Jakis czas temu tak ze 3 tygodnie temu zapalila mi sie kontrolka od abs-u i kontrolka od chamulca recznego zaczela mrygac. Na poczatku te kontrolki po jakis 10 min gasly ale z biegie czasu palily sie coraz czesciej przy odpalaniu zaplonu 3 piskliwe dzwieki ostrzegawcze i na komputerze 2 komendy brake foult i serwis manual. Dzisiaj te kontrolki zapalaja sie prawie caly cza przy odpaleniu zaplonu tylko jak postoi np. Cala noc to sie nia zapalaja tylko jak gdzies pojade i zgasze auto i ponownie odpale to znowu to samo. Bylem u mechanika podlaczyl mi komputer i jego komputer nie mogl sie polaczyc z abs-em i ten koles stwierdzil ze to moze byc czujnik prawy przedni abs kupilem nowy zamontowa i dalej to samo. A zapomnialem moje auto to passat b5 1.8 turbo 2000r. Czy moze mi ktos pomoc w tym temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bylem u mechanika podlaczyl mi komputer i jego komputer nie mogl sie polaczyc z abs-em

Miałem taki sam objaw - brak komunikacji z ABS ale mnie zapalała się kontrolka ABS i układu hamulcowego a nie hamulca ręcznego. Oczywiście ABS wtedy nie działał. Okazało się że walnął sterownik w pompie ABS.

Edytowane przez johnny147

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zmagałem się z bardzo podobnym problemem, tyle, że u mnie po włączeniu zapłonu krzyczała sama ikonka ABS. Co ciekawego piszczało tylko rano, a po przejechaniu kilku km i ponownym odpaleniu cisza. Podłączyłem komputer i co??? Świeciła się kontrolka ABS + ręczny i 3 sygnały. Nie mogłem się połączyć ze sterownikiem ABS. Szybko wskoczyłem na to forum i wyczytałem aby zmienić w ustawieniach USB, latency na jak najmniejszą i udało się połączyć. Okazało się, że czujnik przy kole tylnym nie łączy. Z braku garażu i temperatury za oknem (około -10 stopni) pojechałem na pół dnia do centrum handlowego i zaparkowałem auto w ciepłym garażu, Jak wróciłem do auta poprawiłem tylko wadliwy czujnik i bingo. Przestało piszczeć. Od tamtej pory jest ok.

U Ciebie niestety też może być nieszczęsny sterownik, ale zanim wpakujesz się w robotę tego sterownika może najpierw spróbuj ze swoim mechanikiem, albo kimś innym życzliwym pokombinować połączyć się w sposób opisany na tym forum lub jak u mnie zmieniając latency w ustawieniach USB.

Jeśli próby połączenie się ze sterownikiem nie dadzą pozytywnego rezultatu obawiam się, że niezbędne będzie sprawdzenie sterownika.

Zresztą na forum jest kilka tematów odnośnie ABS + rzech sygnałów. Poszukaj, poczytaj a może dzięki temu zaoszczędzisz troche plnów. Oby był to zabrudzony czujnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też całkiem niedawno miałem podobny problem. Brak komunikacji z ABS, kontrolka zapalona i 3 sygnały. U mnie to był sterownik ABS. Podejrzewam że w tym przypadku też niestety to sterownik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepne sie pod temat

mam paska b4 95r

gosc od ktorego kupilem go mowil ze kontrolke abs trxzeba wymienic wiec kupilem na allegro

http://allegro.pl/kontrolka-abs-vw-passat-b4-i1434158393.html

podlaczylem ja i przekrecam zaplon swieci sie nie gasnie wcale dzwonilem do goscia mowi ze kostka dziala

na starej sa takie oznaczenia 3AO 919 235 AE , sa4w tym samym dolnym rzedzie BOLCE DO PADLACZENIA

na nowej kostce oznaczenia 3AO 919 235 bez AE sa 4 bolce do podlaczenia 2 na dole i 2 na gorze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podepne sie pod temat

mam paska b4 95r

gosc od ktorego kupilem go mowil ze kontrolke abs trxzeba wymienic wiec kupilem na allegro

http://allegro.pl/kontrolka-abs-vw-passat-b4-i1434158393.html

podlaczylem ja i przekrecam zaplon swieci sie nie gasnie wcale dzwonilem do goscia mowi ze kostka dziala

na starej sa takie oznaczenia 3AO 919 235 AE , sa4w tym samym dolnym rzedzie BOLCE DO PADLACZENIA

na nowej kostce oznaczenia 3AO 919 235 bez AE sa 4 bolce do podlaczenia 2 na dole i 2 na gorze

po 1 zły dział

po 2 piszesz o kontrolce ABS pokazujesz wyłącznik poduchy powietrznej może przez to nie trybi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki sam problem tylko mi zapala sie kontrolka od ABS i ASR zatrzymuje autko gasze odpalam i jest git. dipisuje sie do tematu bo nie znalazlem konkretnej odpowiedzi u zadnego z mechanikow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam taki sam problem tylko mi zapala sie kontrolka od ABS i ASR zatrzymuje autko gasze odpalam i jest git. dipisuje sie do tematu bo nie znalazlem konkretnej odpowiedzi u zadnego z mechanikow

 

podlacz pod kompa,powiesz co wykaze a pozniej mozna gdybac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Ostatnio w moim Pasku /1.9 TDI 110 PS 1997r Kombi/ pojawiły się dwa problemy:

1. W okolicach 2 tyś obrotów autko traci chwilowo moc a z tyły czarna chmurka. Nie dzieje się to zawsze. Zdjęcie nogi z gazu i ponowne przyspieszenie eliminuje ten efekt.

2. Przy jezdzie z predkościami rzędu 140-160 km/h po pewnym czasie (od 5 min do 30 min) zapala się ostrzeżenie o awarii ABS. Wyłaczenie zapłonu kasuje ten bład.

Zarówno w pierwszym przypadku jak i drugim komputer po podłączeniu da VAG nie wykazał żadnych błędów w pamięci kompa i ABS.

 

zapomnialem zacytowac:)

 

---------- Post added at 15:47 ---------- Previous post was at 15:45 ----------

 

wlasnie kolego vag nic nie pokazuje zastanawiam sie dlaczego u mnie zamiast tak jak u innych nie zapal sie (!) tylko ASR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naszczecie nie jest to tak bardzo uciazliwe zjazd na boczek auto od nowa uruchomine i heja dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności