Skocz do zawartości
Gość szczepko

Rozmowy na tematy różne - bez pytań technicznych

Rekomendowane odpowiedzi

Danek ale najpierw trzeba wywalic prawie 3 kola na dobra instalacje :P
2900 :D

I jak ktoś "trochę" jeździ, to mu się szybko zwróci. Mi zwróciła się po 5 miesiącach :bry2

 

 

Ma ktoś na zbyciu dojazdówkę do B5-tki? :fajny Rozstaw śrub - 112.

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w b5 były dojazdówki ??

 

 

co do gazu to sam się kiedyś zastanawiałem ale jakoś do mnie nie przemawia, choć pewnie następne auto będzie 1,8t lub 2.8 w gazie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w b5 były dojazdówki ??

 

 

Nie wiem czy były, ale w standardzie na pewno nie.

Podobno są do kupienia oddzielnie, więc pytam, bo bratu szukam :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eltom
Ma ktoś na zbyciu dojazdówkę do B5-tki? Rozstaw śrub - 112.

Właśnie to jest kolejna rzecz która przemawia za innym rodzajem paliwa niż LPG.

BTW: Danek, bierz też pod uwagę, że w przypadku LPG możesz mówić tylko o oficjalnych cenach na stacji, w przypadku TDI już niekoniecznie... ;)

Bilans finansowy może być zatem diametralnie inny.

 

BTW:

http://moto.allegro.pl/nakladki-na-zaglowki-a-la-pokrowce-hit-i1871871561.html

:lol

Edytowane przez eltom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eltom

Dzień dobry bardzo :) Miłego dnia wszystkim życzę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko ;)

 

znalazłem powód tak częstego podnoszenia cen na stacjach paliw.

 

[ATTACH=CONFIG]68516[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten to juz pojechał po całości :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten to juz pojechał po całości :lol

 

 

dramat w 6 aktach... ja pierd..e, ale syf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BTW: Danek, bierz też pod uwagę, że w przypadku LPG możesz mówić tylko o oficjalnych cenach na stacji, w przypadku TDI już niekoniecznie... ;)

Bilans finansowy może być zatem diametralnie inny.

 

No i za ile kupisz? Minimum ze 3.50/litr, czyli to i tak 70 groszy więcej niż cena LPG.

Chyba, ze mieszkałbyś w moich rodzinnych rejonach, to do "sąsiadów" byś jeździł się tankować i bez żadnych kombinacji byś miał ropę za taniochę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grinch
No i za ile kupisz? Minimum ze 3.50/litr, czyli to i tak 70 groszy więcej niż cena LPG.

Chyba, ze mieszkałbyś w moich rodzinnych rejonach, to do "sąsiadów" byś jeździł się tankować i bez żadnych kombinacji byś miał ropę za taniochę :D

 

... tylko jedno Danek75 powstrzymuje mnie przed tym żeby Ci przyznać rację.

A mianowicie to że niektórzy kupują Diesla z miłości :bleble

 

Bo w przeciwnym wypadku dawno już jeździł bym 4,2 V8 na sekwencji nie przejmując się takimi głupotami jak pompwtryski, egr, turbo itp :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
um ze 3.50/litr, czyli to i tak 70 groszy więcej niż cena LPG.
Ile by nie było dlaczego tu nikt jeszcze nie powiedział, że auto na LPG spala 20%-30% wiecej gazu niż benzyny, a jak wiemy benzyny też średnio 20% wiecej niż diesel ON. Liczyłam kiedyś z kolegą, który ma passata 1.8T, koszt przejazdu 100km jego i moim niezbyt oszczędnym autem;) różnica na niekorzyść TDI była ok 2 zł, wiec jak dla mnie gra nie warta świeczki. ;)
Bo w przeciwnym wypadku dawno już jeździł bym 4,2 V8 na sekwencji nie przejmując się takimi głupotami jak pompwtryski, egr, turbo itp
a ja 3.0 TDI 4x4 :devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym że auto pali 20-30% więcej to jest różnie, ale co do kwestii oszczędności między ON a lpg to muszę sie zgodzić z Asią, że różnice są niewielkie, bo przecież "mamy"coraz nowsze silniki, które naprawde niewiele palą, jeszcze jest temat droższych przegladów itp, ale za to jak sie coś popsuje to benzynka tańsza w naprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile by nie było dlaczego tu nikt jeszcze nie powiedział, że auto na LPG spala 20%-30% wiecej gazu niż benzyny, a jak wiemy benzyny też średnio 20% wiecej niż diesel ON.

Ale oczywistych rzeczy się przecież nie pisze :D To jest wiadome od dawna i podając koszty jazdy - uwzględnia się te kryteria.

Mi na trasie spali 10 - 11 litrów, czyli na dzień dzisiejszy około 31 zł. Diesel na trasie spali przy podobnej prędkości - minimum 6-7 litrów, czyli.... wyjdzie więcej niz te 2 zł.

Poza tym biorac pod uwagę, ze większość kilometrów w miesiącu, robi się po mieście, to diesel spali minimum 8-9 litrów a LPG 12-13.

 

 

Liczyłam kiedyś z kolegą, który ma passata 1.8T, koszt przejazdu 100km jego i moim niezbyt oszczędnym autem;) różnica na niekorzyść TDI była ok 2 zł, wiec jak dla mnie gra nie warta świeczki.

A ja - biorąc pod uwagę problemy z EGRem, turbo,pompowtryskami, filtrem paliwa zimą, droższymi kosztami eksploatacyjnymi części, częstymi brakami mocy i notlaufami ... twierdzę, ze LPG jest bardziej opłacalne :D

Sama miłość do ON i wysokiego momentu - to nie wszystko :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o to widze że spalanie masz na podobnym poziomie co u mine

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eltom

Co kto lubi. Ty Danek widocznie się autem przemieszczasz, a my w :tdi2 czerpiemy radość z jazdy. A odnośnie spalania, to u mnie raczej oscyluje w granicach 6,5 - 7,0 - w skali całego zbiornika. I póki co nie wyobrażam sobie zmiany napędu na jakikolwiek inny ;)

Co do kosztu zakupu paliwa, to oficjalnie się nie wypowiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli.... wyjdzie więcej niz te 2 zł.
tak, 2,50 :lol
biorąc pod uwagę problemy z EGRem, turbo,pompowtryskami, filtrem paliwa zimą, droższymi kosztami eksploatacyjnymi części, częstymi brakami mocy i notlaufami ...
jeżdzę TDI 2 lata i żadnej z tych przypadłości nie zauważyłam, ale jak się dba tak się ma :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty Danek widocznie się autem przemieszczasz, a my w :tdi2 czerpiemy radość z jazdy.
No tak - a z tego co sobie przypominam podczas pewnego powrotu z Torunia, to jakoś musiałem jeszcze po drodze zwalniać i na ciebie czekać :haha I kto tu czerpie radość z jazdy? Powiem tyle - w robocie NIKT ze mną na lotnisko nie jeździ - boją się wsiadać :haha

 

tak, 2,50 :lol

Policz teraz - ile kilometrów się robi rocznie i wtedy zobaczysz RÓŻNICĘ :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności