Danek75 Zgłoś #5801 Napisano 25 Października 2011 (edytowane) Danek ale najpierw trzeba wywalic prawie 3 kola na dobra instalacje 2900 I jak ktoś "trochę" jeździ, to mu się szybko zwróci. Mi zwróciła się po 5 miesiącach :bry2 Ma ktoś na zbyciu dojazdówkę do B5-tki? :fajny Rozstaw śrub - 112. Edytowane 25 Października 2011 przez Danek75 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włochaty Zgłoś #5802 Napisano 25 Października 2011 w b5 były dojazdówki ?? co do gazu to sam się kiedyś zastanawiałem ale jakoś do mnie nie przemawia, choć pewnie następne auto będzie 1,8t lub 2.8 w gazie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5803 Napisano 25 Października 2011 w b5 były dojazdówki ?? Nie wiem czy były, ale w standardzie na pewno nie. Podobno są do kupienia oddzielnie, więc pytam, bo bratu szukam :fajny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eltom Zgłoś #5804 Napisano 25 Października 2011 (edytowane) Ma ktoś na zbyciu dojazdówkę do B5-tki? Rozstaw śrub - 112. Właśnie to jest kolejna rzecz która przemawia za innym rodzajem paliwa niż LPG. BTW: Danek, bierz też pod uwagę, że w przypadku LPG możesz mówić tylko o oficjalnych cenach na stacji, w przypadku TDI już niekoniecznie... Bilans finansowy może być zatem diametralnie inny. BTW: http://moto.allegro.pl/nakladki-na-zaglowki-a-la-pokrowce-hit-i1871871561.html Edytowane 25 Października 2011 przez eltom Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #5805 Napisano 26 Października 2011 dzień dobry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eltom Zgłoś #5806 Napisano 26 Października 2011 Dzień dobry bardzo Miłego dnia wszystkim życzę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JakiCMG Zgłoś #5807 Napisano 26 Października 2011 Siemanko znalazłem powód tak częstego podnoszenia cen na stacjach paliw. [ATTACH=CONFIG]68516[/ATTACH] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papluch Zgłoś #5808 Napisano 26 Października 2011 ten to juz pojechał po całości Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asia Zgłoś #5809 Napisano 26 Października 2011 ten to juz pojechał po całości Byłe auto witek-b5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #5810 Napisano 26 Października 2011 ten to juz pojechał po całości dramat w 6 aktach... ja pierd..e, ale syf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5811 Napisano 26 Października 2011 BTW: Danek, bierz też pod uwagę, że w przypadku LPG możesz mówić tylko o oficjalnych cenach na stacji, w przypadku TDI już niekoniecznie... Bilans finansowy może być zatem diametralnie inny. No i za ile kupisz? Minimum ze 3.50/litr, czyli to i tak 70 groszy więcej niż cena LPG. Chyba, ze mieszkałbyś w moich rodzinnych rejonach, to do "sąsiadów" byś jeździł się tankować i bez żadnych kombinacji byś miał ropę za taniochę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Grinch Zgłoś #5812 Napisano 26 Października 2011 No i za ile kupisz? Minimum ze 3.50/litr, czyli to i tak 70 groszy więcej niż cena LPG. Chyba, ze mieszkałbyś w moich rodzinnych rejonach, to do "sąsiadów" byś jeździł się tankować i bez żadnych kombinacji byś miał ropę za taniochę ... tylko jedno Danek75 powstrzymuje mnie przed tym żeby Ci przyznać rację. A mianowicie to że niektórzy kupują Diesla z miłości Bo w przeciwnym wypadku dawno już jeździł bym 4,2 V8 na sekwencji nie przejmując się takimi głupotami jak pompwtryski, egr, turbo itp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asia Zgłoś #5813 Napisano 26 Października 2011 um ze 3.50/litr, czyli to i tak 70 groszy więcej niż cena LPG.Ile by nie było dlaczego tu nikt jeszcze nie powiedział, że auto na LPG spala 20%-30% wiecej gazu niż benzyny, a jak wiemy benzyny też średnio 20% wiecej niż diesel ON. Liczyłam kiedyś z kolegą, który ma passata 1.8T, koszt przejazdu 100km jego i moim niezbyt oszczędnym autem;) różnica na niekorzyść TDI była ok 2 zł, wiec jak dla mnie gra nie warta świeczki. Bo w przeciwnym wypadku dawno już jeździł bym 4,2 V8 na sekwencji nie przejmując się takimi głupotami jak pompwtryski, egr, turbo itpa ja 3.0 TDI 4x4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sthorm Zgłoś #5814 Napisano 26 Października 2011 z tym że auto pali 20-30% więcej to jest różnie, ale co do kwestii oszczędności między ON a lpg to muszę sie zgodzić z Asią, że różnice są niewielkie, bo przecież "mamy"coraz nowsze silniki, które naprawde niewiele palą, jeszcze jest temat droższych przegladów itp, ale za to jak sie coś popsuje to benzynka tańsza w naprawie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5815 Napisano 26 Października 2011 Ile by nie było dlaczego tu nikt jeszcze nie powiedział, że auto na LPG spala 20%-30% wiecej gazu niż benzyny, a jak wiemy benzyny też średnio 20% wiecej niż diesel ON. Ale oczywistych rzeczy się przecież nie pisze To jest wiadome od dawna i podając koszty jazdy - uwzględnia się te kryteria. Mi na trasie spali 10 - 11 litrów, czyli na dzień dzisiejszy około 31 zł. Diesel na trasie spali przy podobnej prędkości - minimum 6-7 litrów, czyli.... wyjdzie więcej niz te 2 zł. Poza tym biorac pod uwagę, ze większość kilometrów w miesiącu, robi się po mieście, to diesel spali minimum 8-9 litrów a LPG 12-13. Liczyłam kiedyś z kolegą, który ma passata 1.8T, koszt przejazdu 100km jego i moim niezbyt oszczędnym autem;) różnica na niekorzyść TDI była ok 2 zł, wiec jak dla mnie gra nie warta świeczki. A ja - biorąc pod uwagę problemy z EGRem, turbo,pompowtryskami, filtrem paliwa zimą, droższymi kosztami eksploatacyjnymi części, częstymi brakami mocy i notlaufami ... twierdzę, ze LPG jest bardziej opłacalne Sama miłość do ON i wysokiego momentu - to nie wszystko :fajny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sthorm Zgłoś #5816 Napisano 26 Października 2011 o to widze że spalanie masz na podobnym poziomie co u mine Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eltom Zgłoś #5817 Napisano 26 Października 2011 Co kto lubi. Ty Danek widocznie się autem przemieszczasz, a my w czerpiemy radość z jazdy. A odnośnie spalania, to u mnie raczej oscyluje w granicach 6,5 - 7,0 - w skali całego zbiornika. I póki co nie wyobrażam sobie zmiany napędu na jakikolwiek inny Co do kosztu zakupu paliwa, to oficjalnie się nie wypowiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asia Zgłoś #5818 Napisano 26 Października 2011 czyli.... wyjdzie więcej niz te 2 zł.tak, 2,50 biorąc pod uwagę problemy z EGRem, turbo,pompowtryskami, filtrem paliwa zimą, droższymi kosztami eksploatacyjnymi części, częstymi brakami mocy i notlaufami ...jeżdzę TDI 2 lata i żadnej z tych przypadłości nie zauważyłam, ale jak się dba tak się ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5819 Napisano 26 Października 2011 Ty Danek widocznie się autem przemieszczasz, a my w czerpiemy radość z jazdy. No tak - a z tego co sobie przypominam podczas pewnego powrotu z Torunia, to jakoś musiałem jeszcze po drodze zwalniać i na ciebie czekać :haha I kto tu czerpie radość z jazdy? Powiem tyle - w robocie NIKT ze mną na lotnisko nie jeździ - boją się wsiadać :haha tak, 2,50 Policz teraz - ile kilometrów się robi rocznie i wtedy zobaczysz RÓŻNICĘ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eltom Zgłoś #5820 Napisano 26 Października 2011 Powyższa wypowiedź nie wymaga komentarza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach