Skocz do zawartości
aldi11

przeładowanie-LOG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, minęło trochę czasu i auto zaczęło miznowu szwankować. Kupiłem VAGa i zrobiłem logi, proszę o ich ocenę. Poostatnim czyszczeniu turbiny(15,01,08) sztanga chodzi płynnie, wiecwydaje mi się że nie będzie to turbina.

Podczas jak daje gwałtownie gaz słychać taki szum jakby brałgdzieś lewe powietrze. Wiec zaczełem grzebać w wężach idących odturbiny do kolektora i jest wszystko OK. ( zrobiłem test, zdjąłem wąż zturbiny włożyłem w niego kawałek rurki calowej zakończony wentylem inabiłem ciśnienie ok 1,2 bara, nigdzie nie było słychać żeby gdzieśpowietrze uciekało w węży). Dodatkowo jak mu tak przygazuje, pedał wpodłogę to jak schodzi z obrotów wygląda jakby się dusił.

 

zaglądnąłem do komputera (ECU), w środkujest sucho ani śladu zalania, wężyk co wchodzi do ECU był jakby troszkęzaolejony, więc odpaliłem samochód żeby sprawdzić czy nie dmuchaolejem, leci czyste powietrze. Połączenie wężyka z ECU jest OK, czymożna jeszcze inaczej zdiagnozować jego usterkę (podmienić się nie da,bo trzeba by było podmienić cały komputer.)

 

Zabrałem się za zaślepienie zaworu EGR i przy okazji wykręciłemkolektor ile w nim syfu było, aż głowa mnie rozbolała, czyszczenie jegozajęło mi z dwie godz., jutro będę składał.

Pozostał jeszcze nagar w bloku silnika, czy jest sposób na wyczyszczenie tego nagaru?

 

podczas testów wyskakiwał mi błąd 519 i 575.

519- czujnik G71

Mam prog. 409-1 i nie mogę nim zrobić testów basic setting - można to jakoś obejść, np inny program.

log 15,02,08.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Granwork

Sprawdz wszystkie węże co idą od turbo . Bład G71 to "czujnik ciśnienia powietrza dolotowego"

w AFN-ie czujnik ciśnienia doładowania jest w ECU - z rury powrotnej po IC jest wężyk który idzie do ECU jak sie nie myle . może jest walinęty czujnik lub jakies weż jest nieszczelność może ten co idzie od ecu .

 

" błąd 575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym. Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej. " to może być albo zablokowane kierownice spalin w turbince albo zaworek N75..

 

Proponuje dobrze przeczyścić turbie zobaczyc czy sie dobrze kierownie ruszaja z sztangą . A jak nie to podmienić moze od kogoś zaworek n75 przebutować doberze ,jakaś szybka trasa aby turbinke troche przewiało :)

Wykasować błedy i zobaczyć czy sie nie pojawiają . Jak coś to napisz .

Coś mi sie zdaje ze to zaworek N75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, po małej przerwie

Nie dawało mi spokoj ten błąd 65535, 519 ,

wiec dzisiaj jeszcze raz wyjąłem ECU i zaglądnąłem do środka. ECUzalany był olejem oprócz tego był pęknięty wężyk w środku od czujnikaciśnienia.

czy ten wężyk mógł powodować to że auto wchodziło w trybawaryjny?, i jeszcze jedno który to jest ten czujnik atmo żebym mógł godokładnie wyczyścić ( może jakieś zdjęcie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Granwork

Wyczyśc wszystko, daj nowy weżyk skasuj błedy i zobacz czy sie nadal pijawiaja, zdjęcia niestety nie mam . A ten czujnik G71 czujnik ten o ile sie nie mylę jest na rurce idącej od turbodo ic dokładnie to tak po środku . masz tam jakis czujnik ?

 

A ten drugi bład 65535 to może sie czasami pojawiac z 519 , 575 , ale jesli bedzie sie cały czas pojawiał bład sterownika ( znadrza sie pękają przewody od czujnika cisnienia ( ktury jest w środku sterownika silnika) i przez to do sterownika dostaje się olej co powoduje zwarcia i tym podobne.)

 

Kolego roadził bym ci pojechac jakiegos dobrego Diagnostyki VAG co sie dobrze zna na tych silnikach i sprzecie . Bo tak z dala to moge aby gdybać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Change

Witam!

Wcześniej wydawało mi się ze to przeładowanie ale zrobiłem dynamiczne logi no i wychodzi ze przepływka .

Jednak proszę o potwierdzenie przez kogoś bardziej zorientowanego w temacie niż ja.

 

 

logqg9.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Ja mam podobną sytuację. Dostaję błędy:

 

- 519 Czujnik ciśnienia wkolektorze dolotowym - G71, Czujnik MAP- poza zasięgiem -G71

- 575 Ciśnienie wkolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia wrurzerozgałęźnej

 

Tutaj logi:

http://vaglog.rtnet.pl/kamilkobak_96777.html

 

Czy to może być map sensro znajduje sie w sterowniku (ECU) ???

 

---------- Dodano o 20:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:12 ----------

 

I zauważyłem że mam odłączony: akumulatora podciśnienia (opóźniacza) ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Change, masz rację, że przepływka sporo zaniża ale po jej podmianie i tak turbo pewnie nie będzie pompowało prawidłowo. Po podmianie przepływki postaraj się również podmienić N75 (jeśli nie będziesz miał nieszczelności na wężykach układu podciśnienia).

tidnab, takie błędy łapie sterownik silnika jak turbo przeładowuje na max'a czyli w 011 osiąga wartość 2570,4 mbar czyli i 00575 i 00519. Nie mogę niestety nic więcej na temat ciśnienia doładowania ani czujnika G71 powiedzieć gdyż nie zamieściłeś odpowiednich logów. Zloguj 010 statycznie oraz 011 dynamicznie.

Odłączony akumulator podciśnienia ale w jaki sposób ? - Całkiem wycięty (pominięty) z układu podciśnienia ? On nie ma wpływu na przeładowanie turbo.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest całkowicie pominięty. Logi wrzucę jak tylko zrobię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności