Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

hej a jeżeli by były nieszczelne to by był na nich olej jak to sprawdzić? a które to dokładnie prrzewody ktoś ma fotke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro jak nie zapomnę zrobię fote gdzie ewentualnie może być nieszczelność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spod akumulatora wychodzi taka czarna gruba rura, pod akumulatorem w dół jest intercoler, idż po tej rurze na całej jej długości, oleju możesz nie zobaczyć bo tam idzie powietrze a jak jest nieszczelność to wchodzi go dużo i wychodzi wydechem czarna chmura,podpowiedź - sprawdź poduszki pod skrzynią i silnikiem jest opis na forum jak to zrobić bo u mnie motor sie przemieszczał i ciągał tą rurę a do jej rozszczelnienia dużo nie trzeba. Z racji że tego nie widać to wszystko rozłącz i połącz ponownie na tej rurze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wasil

Też tak miałem pękła mi gumowa rurka od turbiny. pozdro ps.ja leje paliwko ze wschodu i jest lepsze niz nasze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale znalazłem dinozaura;) Ale do rzeczy. Po odpaleniu zimnego silnika zostawiam go na chodzie, żeby się nieco nagrzał i latam z miotełką wkoło, żeby się śniegu pozbyć. Zazwyczaj takie zabiegi w zależności od przychylności przyrody zajmują mi do 15 minut (przecież nie będę się spieszył do pracy;)). Generalnie chodzi o to, że po kilkunastu minutach pracy silnika na wolnych obrotach, a następnie po ruszeniu na trasę najpierw silnik mi ostro przymuli, a potem walnie wielką czarną chmurę z wydechu i dalej śmiga jak ta lala. Jedyna prawidłowość jaką zauważyłem to taka, że dzieję się tak zawsze po zostawieniu pracującego silnika i gwałtownym ruszeniu. Ma ktoś jakiś pomysł o co może chodzić?

 

P.S.

pękła mi gumowa rurka od turbiny

Przewody są ok.

Edytowane przez Tuniek
P.S.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jutro odłączyć EGR

Generalnie zimny silnik ma prawo puścić bąka z racji większej dawki na biegu jałowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem, że gdyby ruszać spokojnie, to silnik nie przymuli i nie puści czarnego bąka, a nadmiar paliwa o którym pisałeś spali się i wszystko wróci w trasie do normy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności