dejlux Zgłoś #21 Napisano 13 Lutego 2008 hej a jeżeli by były nieszczelne to by był na nich olej jak to sprawdzić? a które to dokładnie prrzewody ktoś ma fotke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #22 Napisano 15 Lutego 2008 jutro jak nie zapomnę zrobię fote gdzie ewentualnie może być nieszczelność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #23 Napisano 15 Lutego 2008 spod akumulatora wychodzi taka czarna gruba rura, pod akumulatorem w dół jest intercoler, idż po tej rurze na całej jej długości, oleju możesz nie zobaczyć bo tam idzie powietrze a jak jest nieszczelność to wchodzi go dużo i wychodzi wydechem czarna chmura,podpowiedź - sprawdź poduszki pod skrzynią i silnikiem jest opis na forum jak to zrobić bo u mnie motor sie przemieszczał i ciągał tą rurę a do jej rozszczelnienia dużo nie trzeba. Z racji że tego nie widać to wszystko rozłącz i połącz ponownie na tej rurze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wasil Zgłoś #24 Napisano 15 Lutego 2008 Też tak miałem pękła mi gumowa rurka od turbiny. pozdro ps.ja leje paliwko ze wschodu i jest lepsze niz nasze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #25 Napisano 13 Grudnia 2010 (edytowane) Ale znalazłem dinozaura;) Ale do rzeczy. Po odpaleniu zimnego silnika zostawiam go na chodzie, żeby się nieco nagrzał i latam z miotełką wkoło, żeby się śniegu pozbyć. Zazwyczaj takie zabiegi w zależności od przychylności przyrody zajmują mi do 15 minut (przecież nie będę się spieszył do pracy;)). Generalnie chodzi o to, że po kilkunastu minutach pracy silnika na wolnych obrotach, a następnie po ruszeniu na trasę najpierw silnik mi ostro przymuli, a potem walnie wielką czarną chmurę z wydechu i dalej śmiga jak ta lala. Jedyna prawidłowość jaką zauważyłem to taka, że dzieję się tak zawsze po zostawieniu pracującego silnika i gwałtownym ruszeniu. Ma ktoś jakiś pomysł o co może chodzić? P.S. pękła mi gumowa rurka od turbiny Przewody są ok. Edytowane 13 Grudnia 2010 przez Tuniek P.S. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #26 Napisano 13 Grudnia 2010 Spróbuj jutro odłączyć EGR Generalnie zimny silnik ma prawo puścić bąka z racji większej dawki na biegu jałowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #27 Napisano 13 Grudnia 2010 Czyli rozumiem, że gdyby ruszać spokojnie, to silnik nie przymuli i nie puści czarnego bąka, a nadmiar paliwa o którym pisałeś spali się i wszystko wróci w trasie do normy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach