Skocz do zawartości
Łysy

Nasze pogawędki na każdy temat

Rekomendowane odpowiedzi

Konrado Ty pracuj a nie ściemniasz na forum :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczekam może się odezwie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Konrado Ty pracuj a nie ściemniasz na forum

właśnie miałem przerwe... i teraz też :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dmuchała ładnie i chłodno
słuchaj kolego spróbuj delikatnie w silnik (witrak) od klimy stuknąć ,jesli zaskoczy to szczotki sa zawieszone , trzeba go wyjac rozłorzyć i wymienic na nowe szczotki , juz wielu kolegom naprawiałem własnie ten wiatrak ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
włączyłem klimę, i ku mojej zdziwieniu hmm nic

przede wszystkim - klimatronic czy zwykły manual ??

poza tym - to ze wiatrak nie kreci - to norma ...

jedyne co mozesz zrobic na szybko to posluchac czy sprezarka klimy zaskakuje po zalaczeniu - sprawdz tez bezpieczniki no i ewentualnie na krotko wiatrak podlacz - zobacz czy jest sprawny elektrycznie

jesli to klimatronik - VAG podpowie co jest nie hallo

 

BTW - przy braku czynnika (nieszczelnosci ukladu) niezaleznie od wersji urzadzenia - klima nie zaskoczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klimatronic - może dzisiaj znajdę chwile i sprawdzę wiatrak na krotko, oraz jakie błędy pokazuje klimatronic.

 

Gdzie polecacie nabić klimę w razie okazania się ze będzie pusto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wiatrak nie chodzi to i tak sprężarka powinna zaskoczyć tylko w jak zrobi się za duże ciśnienie to czujnik ją odłączy. Wystarczy tak jak napisł leo zobaczyć czy kompresor chodzi, bo może jest czynnika na granicy i dlatego nie chłodzi a może się kręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musze sprawdzić, żeby nie wbijać się w koszty jak pojadę nabić klimę.

Kumpel w czwartek zostawił Vectre w Feu Vert na nabicie klimy, miało być 150 PLN a wydal 300 PLN, bo niby zawór walnięty.

Dlatego nie chce się wbijać w koszty.

 

P.S. Czy jest sprawdzenia kodami Climatronic, czy jest czynnik chłodzący, lub co jest nie tak z klima ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz kolego ,bo przy nabiciu klimy można też samemu zostać nabitym,pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nabity to ja już jestem.

Hmm pojechałem umyć auto, włączyłem klimę na LO ( na odcinku z domu -> CPN 3 -4 km) umyłem auto, wsiadam włączam auto, a tu na panelu od climatronica choinka, wyświetlają się wszystkie znaki na wyświetlaczu i po 5 sek znikają, wyczytałem przed chwila ze jak się tak dzieje to znaczy ze jest jakiś błąd w klimie :/

 

Cholera 11. czerwca jadę na wczasy a tu coś się dzieje z klima :/

 

Zna się ktoś na tym żeby sprawdzić, najlepiej z forum żeby podjechać i zobaczył, bo jestem chłopem cierpliwym, ale powoli włosy dęba staja :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zna się ktoś na tym żeby sprawdzić

podepnij VAG'a - odczytaj bledy - reszte ogarnie serwis zajmujacy sie klimatyzacjami - niech odessaja czynnik - zwaza - bedziesz wiedzial czy to nieszczelnosc czy inne dziadostwo ...

 

BTW - przy okazji moga filtr wyczyscic (w ukladzie klimatyzacji) - poza tym - sprawdziles bezpieczniki ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podepnij VAG'a - odczytaj bledy - reszte ogarnie serwis zajmujacy sie klimatyzacjami - niech odessaja czynnik - zwaza - bedziesz wiedzial czy to nieszczelnosc czy inne dziadostwo ...

 

BTW - przy okazji moga filtr wyczyscic (w ukladzie klimatyzacji) - poza tym - sprawdziles bezpieczniki ??

 

Już wszystko wiem, zrobiłem TEST klimy i wywaliło mi tylko jeden błąd - 318 (po chłopsku PUSTA klima)

Musze napełnić klimę i błąd zniknie.

Musze znalesc gdzie to zrobią włącznie z czyszczeniem filtra.

 

P.S. do paszczaka wchodzi aż 700g czynnika chłodzącego :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uż wszystko wiem, zrobiłem TEST klimy i wywaliło mi tylko jeden błąd - 318

 

No to ja nie widze problemu...W klimiemasz te zawór jakiś co jak czynnik jest za gorący albo wylaczy ci klime a w skrajnym wypadku wyrzuci ci czynnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak tam Łysolek kupił cos???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak tam Łysolek kupił cos???

 

A to Ty nic nie wiesz? Na FB Cię nie ma to nie wiesz :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A to Ty nic nie wiesz? Na FB Cię nie ma to nie wiesz :P
No nie wiem , nie naleze do forum oszołomów tylko passata. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No nie wiem

 

Ale już wiesz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musze napełnić klimę i błąd zniknie

musze cie zmartwic ... brak czynnika najczesciej oznacza nieszczelnosc - a to ciagnie za soba zmudna prace sprawdzajaca

 

zazwyczaj wyglada to tak: wtlaczany jest nowy czynnik z markerem - operator ma okulary (UV) - swieci specjalna latarka - w miejscu nieszczelnosci widac piekne zabarwienie (koloru zielonego) - zlokalizowac to nie bedzie trudno - jest to jednak czasochlonny proces i ... zawsze padnieta jest chlodnica klimy :]

 

po calej operacji - usuwa sie czynnik z markerem - naprawia uszkodzony element i wtlacza nowy czynnik

 

BTW - 700g +/-50 o ile dobrze pamietam - to i tak bardzo malo - w starszych modelach uklad miescil 1200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musze cie zmartwic ... brak czynnika najczesciej oznacza nieszczelnosc - a to ciagnie za soba zmudna prace sprawdzajaca

 

zazwyczaj wyglada to tak: wtlaczany jest nowy czynnik z markerem - operator ma okulary (UV) - swieci specjalna latarka - w miejscu nieszczelnosci widac piekne zabarwienie (koloru zielonego) - zlokalizowac to nie bedzie trudno - jest to jednak czasochlonny proces i ... zawsze padnieta jest chlodnica klimy :]

 

po calej operacji - usuwa sie czynnik z markerem - naprawia uszkodzony element i wtlacza nowy czynnik

 

BTW - 700g +/-50 o ile dobrze pamietam - to i tak bardzo malo - w starszych modelach uklad miescil 1200

 

A moze sie poprostu klima skonczyla, to bylby najlepszy scenariusz. Nie ma co zakladac najgorszego scenariusza ;]

Jutro zadzwonie do jednej firmy i sie dowiem jakie koszty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności