Skocz do zawartości
Łysy

Nasze pogawędki na każdy temat

Rekomendowane odpowiedzi

kur........a Facet mi w dupsko Passaciora wiechał że by to szlak trafił.

coś nie masz do niego szczęścia ostatnio :/ wspólczuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michał to jest passat. Zadnej uszczelki tam nie ma, wymiana rury nic ci nie da. Odkrectą rure i zobacz ile oleju wyleci.

Jak bedzie go duzo to juz mozesz pozegnać sie z turbosprezarka a jezeli nie to po prostu z tym jezdzij. 1.9TDi slynie z tego, ze ZAWSZE ma olej w dolocie.

Dzięki. Ja wiem, że tam jest zawsze olej, ale chyba nie powinien wychodzić na zewnątrz? Dobra odkręcimy rurę i zobaczymy.

 

kur........a Facet mi w dupsko Passaciora wiechał że by to szlak trafił.

Znowu coś? Współczuję :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki. Ja wiem, że tam jest zawsze olej, ale chyba nie powinien wychodzić na zewnątrz? Dobra odkręcimy rurę i zobaczymy.

Jak zbyt dużo się tego uzbierało to wychodzi. Wiesz olej to takie ustrojstwo, że zawsze sobie znajdzie drogę wyjścia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki. Ja wiem, że tam jest zawsze olej, ale chyba nie powinien wychodzić na zewnątrz? Dobra odkręcimy rurę i zobaczymy.

jest tam oring ASO jakies 13 zł, a to że tam będzie olej to swoją drogą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jest tam oring ASO jakies 13 zł, a to że tam będzie olej to swoją drogą

Na 100%? Kurde jedni mówią, że jest, inni, że nie ma :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na 100%? Kurde jedni mówią, że jest, inni, że nie ma

ehh, bo jedni wiedza inni nie:), chcesz rysunek z etki?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpisywać się na sporą kto chętny. W wątku opłatkowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ehh, bo jedni wiedza inni nie:), chcesz rysunek z etki?:)

 

Wierzę na słowo, ale w sumie możesz pokazać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Adam współczuję jakoś masz ostatnio szczęście do dzwonów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH=CONFIG]70990[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze tylko numer podaj jak możesz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3c0 145 117 f

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wiem, że tam jest zawsze olej, ale chyba nie powinien wychodzić na zewnątrz?
A jak myślisz co się z nim dzieje jak się zbierze w najniższym miejscu? Musi gdzieś uciec.
Na 100%? Kurde jedni mówią, że jest, inni, że nie ma
Jak ucieka w dolot to musi się gdzieś zbierać. Tak TDI mają najlepiej wyczyścić dolot z IC i dla świętego spokoju zawór (myli mi się jak on się nazywa, ale on jest odpowiedzialny za olej w dolocie) Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
coś nie masz do niego szczęścia ostatnio :/ wspólczuje

 

No kurde gościu nie wyhamował klapa skasowana zderzak też ,nie wiem co pod zderzakiem , wlepa pójdzie się .....

no i co najgorsze to sprzęgło jeszcze mi siada kuwa mać

 

---------- Post added at 22:02 ---------- Previous post was at 22:01 ----------

 

A Adam współczuję jakoś masz ostatnio szczęście do dzwonów.

 

Tyle dobrego Andrzejku że we mnie walą a nie ja w kogoś :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3c0 145 117 f

Dzięki.

 

 

A jak myślisz co się z nim dzieje jak się zbierze w najniższym miejscu? Musi gdzieś uciec.

No tak tak, ale mimo wszystko tą uszczelkę sprawdzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zadnej uszczelki tam nie ma, wymiana rury nic ci nie da.

Bzdura :) oczywiście, że jest tam oring co zresztą udowodnił Weso, faktem jest też, że w ASO sporo sobie za niego życzą ;) tym bardziej, że są 4 szt. :) olej będzie się zbierał, norma, ale czy to od razu oznacza koniec turbo to nie wydaje mi się, żeby to była jakaś super wyrocznia :) mi ciekły te uszczelki, ale po wymianie ani widu ani słychu oleju na zew. co nie znaczy, że w dolocie go nie ma ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bzdura oczywiście, że jest tam oring co zresztą udowodnił Weso

 

Nie lubie cytować sam siebie. Wytlumacz mi co ma do rzeczy jakas uszczeleczka skoro po zdjęciu rury wyplynie z niego tyle oleju, ze mozna by go nalać do kufla.

Owszem maprawo sie zbierac i bedzie sie zbierac. Ale gdy będzie go zbyt duzo oznacza to jednoznacznie i nie podważalnie, ze:

mozesz pozegnać sie z turbosprezarka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale gdy będzie go zbyt duzo

Sprecyzuj co oznacza zbyt dużo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprecyzuj co oznacza zbyt dużo?
Przecież napisał \

 

za mozesz pozegnać sie z turbosprezarka. Bo jak puszcza olej to ma luzy a wtedy bliżej do jej końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze odma daje trochę oleju...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności