Skocz do zawartości
Łysy

Nasze pogawędki na każdy temat

Rekomendowane odpowiedzi

No panowie i panie trzymać kciuki
a gdzie wirusa robiłeś u Jacka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znacie jakies opinie na temat warsztatu GETRYBE na madalinskiego 9?

 

---------- Dodano o 01:19 ---------- Poprzednia wiadomość o 01:13 ----------

 

jak się poci to do wymiany bez gadania
Tanio nie bedzie, bo poca mi sie dwa po jednym na os ;) Jeszcze skrzynia do naprawy i wymiana kpl hamulcow przedniej osi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a gdzie wirusa robiłeś u Jacka

 

Jeszcze nie zrobilem dopiero w czwartek robie w v-tronic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znacie jakies opinie na temat warsztatu GETRYBE na madalinskiego 9?
Robiłem tam skrzynię do busa. Warsztat prowadzony przez ojca i syna. Opinii nie znam ale zrobili mi skrzynię i auto do sprzedaży pomykało jak z nową skrzynią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znacie jakies opinie na temat warsztatu GETRYBE na madalinskiego 9?

 

---------- Dodano o 01:19 ---------- Poprzednia wiadomość o 01:13 ----------

 

Tanio nie bedzie, bo poca mi sie dwa po jednym na os ;) Jeszcze skrzynia do naprawy i wymiana kpl hamulcow przedniej osi.

 

I jeszcze tłukący się wahacz lub wahacze ;] u nas lepiej używać liczby mnogiej ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze nie zrobilem dopiero w czwartek robie w v-tronic

dla v tronica programy robi v tech:)

Getrybe na madalińskiego pzytywne opinie słysze , tańsi od Pana kisielnickiego, a podobno równie dobrze robią, gdzieś obiło mi się o uszy że to koeldzy. Michał chyba robił u nich swojego tipa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robiłem tam skrzynię do busa
Brama po lewej z kanalem, czy po prawej z podnosnikami?

Dzisiaj gadalem z gosciem co robi skrzynie to byl mily i nie zbywal, ale orientacyjnej ceny to nie chcial mi powiedziec, bo nie wiadomo co bedzie po zagladnieciu do srodka.

 

Byles u niego z polecenia, czy na chybil trafil? ;)

 

---------- Dodano o 16:51 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:48 ----------

 

tańsi od Pana kisielnickiego
Maxymalny koszt naprawy ok 5tys zl wyniosl innego wlasciciela tiptronica, a u Kisielnickiego znajomy wydal jedyne 9 kola w Audi A8.

Mam namiary tez na firme z poznania, ktora robi skrzynie max za 3 tys zl, ale nie moge znalezc o niej zadnych informacji.

Moze Wy macie jakis zorientowanym znajomych z Poznania?

http://www.skrzynie-tiptronic.pl/

 

---------- Dodano o 16:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:51 ----------

 

podobno równie dobrze robią
Ale wyglad zakladu odrzuca na kilometr - brud, syf i nielad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Brama po lewej z kanalem, czy po prawej z podnosnikami?
Z kanałem ale może dorobili się podnośnika. Ja wjeżdżałem w prawo. Kisielnicki jak mi rzucił cenę to tylko skończyłem na diagnostyce. :) Nie pracuję u Carringtona. :P
Ale wyglad zakladu odrzuca na kilometr - brud, syf i nielad.
Owszem syf panowie mają niezły, ale u Kisielnickiego chodzą w fartuchach. Tak że masz do wyboru czysto nieomal sterylne warunki i odpowiednia cena czy syf co nie znaczy gorzej.
Mam namiary tez na firme z poznania, ktora robi skrzynie max za 3 tys zl, ale nie moge znalezc o niej zadnych informacji.
Teraz dodaj koszty holowania auta na lawecie i nie wiem czy w takim wypadku koszta podobne jak u Kisielnickiego. Chyba że sam wywalisz skrzynię i ją zawieziesz, potem montaż.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kisielnicki jak mi rzucił cenę to tylko skończyłem na diagnostyce.
Kisielnicki mimo, ze bardzo skuteczny w naprawach to ma ciekawy cennik. Demontaz i montaz skrzyni ok 1100zl, wymiana czesci w skrzyni jakie 1700zl - ceny netto ;).W kwocie 3-4tys zl w innych zakladach mozna zrobic kompletna skrzynie z czesciami, ale trzeba dobrze poszukac aby sie nie naciac na oszustow.

Np dzisiaj zadzwonilem do warsztatu AUTOMATIC w Janienie kolo Poznania. Diagnoza postawiona przez telefon, koszt nowego sterownika 950 euro, ale mamy uzywane na podmiane, koszt calosci ok 2,5-3tys zl.

Po chwili wszedlem na net i poczytalem ciekawe opinie o rozmowcy. Po wydaniu 3tys zl nie zobaczyl bym faktury, ani popsutych czesci z mojego auta, a te co bylyby dobre zostalyby podmienione na gorszej jakosci - to tak w skrocie.

 

---------- Dodano o 21:39 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:37 ----------

 

Teraz dodaj koszty holowania auta na lawecie
Spokojnie, auto jeszcze jezdzi o wlasnych silach ;)

 

Na razie wybor padl na Getrybe, ew. Poznan z linku wyzej.

 

---------- Dodano o 21:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:39 ----------

 

Kisielnicki jak mi rzucił cenę to tylko skończyłem na diagnostyce.
Duza byla roznica w cenie, i duzo km jeszcze zrobiles do sprzedazy auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Duza byla roznica w cenie, i duzo km jeszcze zrobiles do sprzedazy auta?
różnica ok.2 tys. Km. zrobiłem ok. 70 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
różnica ok.2 tys
Chodzilo mi o skale procentowa badz ulamkowa, bo roznica 2 tys miedzy 5 a 7 tys zl, wyglada slabo przy kwotach 1 a 3 tys zl ;) Napisz ile dales a ile chciala konkurencja i wszystko jasne bedzie ;)

 

A przebieg ladny. Tym bardziej, ze byles zadowolony z naprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dałem u Getrybe 3000 to o 2 tys mniej niż u Kisielickiego, tyle sobie krzyknął na początek, zanim jeszcze wiedział co będzie robił. Z tym że raz pojechałem na wymianę oleju po 6 tys km do Getrybe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz moge ci dać namiar na goscia co bawi sie w automaty, musialbys z nim pogadac bo ja nie slyszalem, zeby jakis wyjechal i po krotkim czasie sie wysypal.

Z rachunkami czesciami i innymi nie ma problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i moja hamownia i czipowanie nie wyszly mi na dobre.

 

Wyszlo ze z seri mam 138 na 150 ale zrobili soft i wyszlo 168 poczym okazalo sie ze mam do wymiany filtr powietrza, filtr paliwa, uszczelke pod zaworami bo olej zaczol przelatywac do swiec i swiece do wymiany. I pokazano mi ze jest check engine i troche szarpie bo to przez ta uszczelke i ten olej, że jak to naprawie i to szybko to bedzie ok. No to wymienilem filtr powietrza, uszczelke pod zawory, swiece a auto chodzi jak ostania ku#$% jakos nie chce mi sie wiezyc ze to przez filtr paliwa. Podlaczylem pod vag skasowalem bledy przygazowalem i w tym momencie pojawil sie znowu check engine a laptop adl bo bakteria zdechla :(

 

Jutro wymieniam z rana filtr paliwa i jade do nich jeszcze raz nie poprawiaja albo oddaja stary soft i kase.

 

Najlepsze to jest to ze oni nie robia softu na miejscu :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najlepsze to jest to ze oni nie robia softu na miejscu

to pisałem wyżej że vtech im robi:P do krakowa wysyłają jak dobrze pamiętam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to pisałem wyżej że vtech im robi:P do krakowa wysyłają jak dobrze pamiętam

 

Tak dokładnie dowiedziałem się o tym u nich na miejscu :D wysyłają do krakowa :D

 

Wlasnie zatargalem bledy z kompa wychodza mi takie cuda

 

Engine:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

 

Wychodzi mi po szukaniu ze cewka cylindra nr 1 jest walnięta, a ja ją zamieniłem z nr 3, bo wczesniej gostek mi gadal ze to przez ten olej w 3 celi świecy jest error i ze sam zniknie po wyczyszczeniu i wymianie tego co mi podal. ech o tym ze cewka padla juz nie wspomnial.

 

Teraz tylko potrzebuje dobra wsadzic na probe i kupic nowa w razie czego.

Edytowane przez penmar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak chcesz moge ci dać namiar na goscia co bawi sie w automaty, musialbys z nim pogadac bo ja nie slyszalem, zeby jakis wyjechal i po krotkim czasie sie wysypal.

Z rachunkami czesciami i innymi nie ma problemu.

Poprosze. Zorientowac sie nie zaszkodzi ;)

Jakies opinie o nim?

 

---------- Dodano o 15:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:02 ----------

 

Dałem u Getrybe 3000
To manual w naprawie tez taki drogi? ;)

 

---------- Dodano o 15:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:03 ----------

 

Jutro wymieniam z rana filtr paliwa i jade do nich jeszcze raz nie poprawiaja albo oddaja stary soft i kase.

 

Najlepsze to jest to ze oni nie robia softu na miejscu

W sprawie leczenia 1.8T i zrobienia chipu skontaktuj sie z gregor10.

 

Moze ich hamownia przeklamuje, bo mi tez slabo u nich wyszlo . Ile miales Nm? Wrzuc wykres.

 

a6131149685b35b6m.jpg

 

Wg ostatnich testow, moj silnik jest zdrowy jak dzwon i ma duzy potencjal. Wszystkie parametry wzorowe, jedynie przycinajacy sie w gornaym zakresie zawor N75, ale po dwoch pomiarach zaczal juz dobrze pracowac. Wlasnie teraz sie kapnalem, ze ta fala na wykresie to przez ten zawor.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to u mnie wyglada wykres tak

 

526067cdf14a2077m.jpg

 

3ebdc4e865bbc5e1m.jpg

 

Ale u mnie po zmianie softu wyszlo ze olej mi spierdziela przez uszczelke miedzy pokrywa zaworów, do tego wyszlo ze musze wymienic filtr powietrza filtr paliwa i swiece. Do tego padla mi chwile pozniej 3 cewka.

 

Wczoraj jeszcze wymienilem uszczelke, filtr powieterza, i swiece, filtr paliwa dzisiaj oraz 3 cewke od boscha i auto zapierdziela az milo.

 

W nastepnym tygodniu jade jeszcze raz na hamownie i ewentualne strojenie juz za darmo.

 

Teoretycznie powinien miec te 18x ale cholera wie trzeba sprawdzic, jak zrobie to wrzuce nowy wykres bo ten jest cienki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to u mnie wyglada wykres tak
Albo sprzetowo ci nie domaga auto, albo cos skopali przy strojeniu - patrz koncowka momentu przy 6000rpm - jest duzy dolek.

 

Patrzac na Twoj i moj wykres, to u mnie turbo zaczyna pompowac na maxa jakies 500rpm wczesniej niz u Ciebie.

 

Ja hamowalem w Vtronic na rostockiej. Pare lat wczesniej hamowalem Vectre B i dostalem taki wykresik jak Ty, a teraz inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności