Skocz do zawartości
Łysy

Nasze pogawędki na każdy temat

Rekomendowane odpowiedzi

wymienie wahacza
Nie wiesz czy u nas w robocie wymaja doswiadczenie w wymianie amorkow w passku b5?

 

Przy okazji, znacie jakis dobry i sprawdzony warsztat o AUTOMATow w szczecinie lub okolicach?

Moj sie zaczal sypac i trzeba go reanimowac.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiesz czy u nas w robocie wymaja doswiadczenie w wymianie amorkow w passku b5?

 

Przy okazji, znacie jakis dobry i sprawdzony warsztat o AUTOMATow w szczecinie lub okolicach?

Moj sie zaczal sypac i trzeba go reanimowac.

 

Witam ;]

Yyy przeciez to nic trudnego ;] jedyne co to potrzebne sciagacze ;] napewno sobie poradza.

Ja tam wymienialem u znajomego, demontaz amortyzatora w moim wykonaniu 15 - 20 min ;] demontaz to samo ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ;]

Yyy przeciez to nic trudnego ;] jedyne co to potrzebne sciagacze ;] napewno sobie poradza.

Ja tam wymienialem u znajomego, demontaz amortyzatora w moim wykonaniu 15 - 20 min ;] demontaz to samo

Myslalem, ze jest tam jakas filozofia w rozpinaniu elementow ;)

 

A przednia zawieche masz w 1 palcu? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myslalem, ze jest tam jakas filozofia w rozpinaniu elementow

 

co to za problem - jedna sruba ze zwrotnicy, trzy nakretki od gory i jedna sruba z dolnego wachacza :D Najgorzej ruszyc gorne wachacze.

 

No to byś się ździwił. Tam gdzie zakładałem jestem zadowolony, gostek wie co robi.

 

troche sie nie zrozumielismy i ja to tez tak dziwnie napisalem.

 

Chodzi mi o to, ze predzej w mniejszej miejscowosci zrobia nam cos z IV gen jak z tą z TSi.

Wielu mechanikom ode mnie z miejscowosci mowi sie, ze jest instalacja do bezposredniego wtrysku to robią wielkie oczy. Do instalacji sekwencyjnych starczy kabel za 30-40 zl zeby wgrac mapy, zresetowac sterownik czy ustawic parametry. Tutaj juz jest wiecej cyrku, i tylko zaklady partnerskie sa w stanie cokolwiek zrobic, chociaz wątpie zeby wszystkie.

Takze moim zdaniem trzeba jeszcze poczekac na to zeby te instalacje staly sie bardziej popularne, a przede wszystkim zeby calkowicie przeszly na LPG w spalaniu, bez zadnych dotryskow. Chociaz z tego co mi wiadomo takie instalacje już są tez, ale wszystko raczkuje.

Edytowane przez zielonyB5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myslalem, ze jest tam jakas filozofia w rozpinaniu elementow ;)

 

A przednia zawieche masz w 1 palcu? ;)

 

Czy w jednym palcu to trudno, powiedzieć, ale już dość sporą ilość się na wymieniałem, począwszy od swojego, teścia, znajomym.

Jak kolega pisze, najgorsza jest ta:

2.jpg

Śruba nr. 1 ale 3 dni wcześniej traktować ją odpowiednim odrdzewiaczem i sama się poda ;]

 

A to co mogę zrobić, sam to robię, bo mam pewność że sam zrobiłem a nie jakiś dziad co napieprza na ilość a nie na jakość.

 

Ostatnio nawet chciałem robić podejście pod wymianę, poduszki od skrzyni biegów, lecz zabrakło lewarka hydraulicznego i kobyłki :/

Ale znajomy udostępnił kanał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów.jestem tu nowy i mam pytanie,otóż mam paska b5fl 1,9tdi AVB ,i więcej jak 110km/h mie chce jechać,czy tu w okolicach jest ktoś w stanie mi pomóc.Lub wie kto ma VAGA?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na poczatek sie przywitam bo jestem tu nowy. a przechodzac do rzeczy mam passata b5fl 2001rok z nawigacja mfd rozladowal mi sie akumulator i po naladowaniu nie wlacza sie radio czy wie ktos w czym lezy problem?? pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kod radia musisz wpisać, mam taką samą ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kod radia musisz wpisać, mam taką samą ,

 

Trzeba wsadzić kartę kredytową do czytnika CD, zatwierdzić PINem i będzie działać :lol3:lol3:lol3

Ale mnie dzisiaj trzyma głupi żart ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam kolegów.jestem tu nowy i mam pytanie,otóż mam paska b5fl 1,9tdi AVB ,i więcej jak 110km/h mie chce jechać,czy tu w okolicach jest ktoś w stanie mi pomóc

 

posprawdzaj węże od podcisnienia zaworów sterujących turbiną,zawór N75 ,najlepiej podpiąc kompa.podjedz do elektryka w połowie mścic,wiem że ma program do VAG-ów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki polmos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szukam forumowicza z Koszalina. Prośba o kontakt na PW.

 

Panowie, nikogo nie ma z Koszalina ? Jest mała prośba o obejrzenie części w sklepie w Koszalinie. Pomoże ktoś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dość sporą ilość się na wymieniałem
Zerkniesz w tygodniu na moje? Cos mi metalicznie puka jadac po kostce brukowej ;)

 

Czy cieknacy amorek bedzie dawal jakies oznaki niewlasciwej pracy? Czy test na sciezce diagnostycznej pokaze, ktory amor jest nieszczelny?

 

---------- Dodano o 03:30 ---------- Poprzednia wiadomość o 03:27 ----------

 

witam kolegów.jestem tu nowy i mam pytanie,otóż mam paska b5fl 1,9tdi AVB ,i więcej jak 110km/h mie chce jechać,
MOzliwe, ze przeplywka padla, ale tu max predkosc byla do 120km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Mariuszu.

 

U mnie tłucze prawa strona, i jedyne rzetelne sprawdzenie wahaczy to wyciągnięcie na stół i obejrzenie, a tak to kwestia na OKO i SŁUCH.

 

A odnośnie amorka, jak się poci to do wymiany bez gadania, amorek jak ma niski poziom płynu, też może wydawać metaliczny dźwięk.

 

A te stuki-puki dochodzą z przodu auta czy tyłu, bo to może być całkiem co innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mirek faktycznie trzyma się tobie żart Mirek jedna płyta zatrybiła teraz czekam na kolesia co ma ori mapę i będziemy próbować czy się zmieni mieni na polskie Mirek co do wahaczy i stuków tam u ciebie są fajne kocie łby tam sprawdzisz dokładnie co

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A te stuki-puki dochodzą z przodu auta czy tyłu
Mam wrazenie, ze z przodu od strony kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam wrazenie, ze z przodu od strony kierowcy.

 

Napewno wahacz już jest do wymiany ;]

Jedyne co to są dwie opcje:

1. Stacja diagnostyczna http://www.badaniapojazdow.pl/cennik.html - pozycja. 2.3

2. Ściągnąć koło i samemu sprawdzić - stan sworzni, czy nie są popękane, spróbować ręką poruszać wahaczem, u mnie był taki luz że sworzeń podawał się pod ruchem ręki, oraz breszka lub duży płaski śrubokręt i sprawdzić luz na tulejach gumowych przy wewn. stronie wahacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No panowie i panie trzymać kciuki w czwartek miedzy 8 a 13 paszczak idzie na hamownie i virusowanie ciekaw jestesm co z niego zrobia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weso ta przepływka to jest ori bosch?? Czy regenerowana ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Weso ta przepływka to jest ori bosch?? Czy regenerowana ???

tego najstarsi gorale nie wiedza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności