leopard Zgłoś #23521 Napisano 1 Października 2013 podaj namiar na tego gościa co TURBO regeneraction masz na privie - faktycznie ... swiat jest maly Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przekladnie... Zgłoś #23522 Napisano 2 Października 2013 Mały mały panie Jacku;-) pozdrawiam z fali;-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #23523 Napisano 2 Października 2013 ****. na cewce owszem było przebicie z jednej końcówki przewodu, bo była mocno pęknięta cewka.. wymieniłem kable wn, świece, cewkę również, dalej nie odpalał ale już delikatnie inaczej się zachowywał (kwestia tego, że była nieprzerwana iskra). padł pomysł sprawdzić pompę paliwa.. no i po przekręceniu kluczyka w ogóle pod autem nie było słychać tego, że pompa zasysa paliwo i uruchamia wirniczek. troche pogrzebałem i poszukiwania pompki skończyły się na wydanych 50zł za inną, która niestety nie pasowała, ale utwierdziła mnie w tym, że tutaj leży problem.. wrzuciłem pompke luzem do zbiornika zeby tylko wirniczek zassał paliwo 2-3 razy i buuuuuuuum, pasior odpalił od kopa.. ma ktoś może pompkę paliwa do 1.6? jutro będę poszukiwał, zostało 5 minut roboty.. plus odkurzyć auto i umyć, bo to co znajdowało się przy wieczku nad pompą paliwa, po prostu mnie przestraszyło i zanim ogarnąłem to odkurzaczem, to pył był niesamowity - zapieczone plastikowe wieko, młotek, śrubokręt i tumany kurzu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaVWiDs Zgłoś #23524 Napisano 3 Października 2013 dybecki też szukam pompy paliwa używanej ale do 1.8T. Co prawda u mnie jeszcze odpala ale zdarza się że podczas jazdy szarpie. Potem wiem że będę się męczył odpalić ale wystarczy że uderzę w okolicy pompy i zapala jak nowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #23525 Napisano 3 Października 2013 masz gaz czy tylko pb? podejrzewam, że przy lpg pompka cały czas jest na chodzie i się zatarła.. jakiś wyłącznik pompy po przejściu na lpg by się przydał.. podpytam jak będę na następnym przeglądzie instalacji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #23526 Napisano 3 Października 2013 No to jednak pompa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaVWiDs Zgłoś #23527 Napisano 3 Października 2013 nie mam gazu , tylko pb Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #23528 Napisano 3 Października 2013 No to jednak pompa miałeś rację przewody wn, świece i cewkę wymieniłem w takim razie przy okazji.. zamiast 100zł za pompę wyniosło mnie razem 400zł niestety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris87 Zgłoś #23529 Napisano 3 Października 2013 Koledzy ma ktoś na forum kabel aby podłączyć pod kompa audi b4,kupiłem takowe auto w cabrio i potrzebuje zdiagnozować hydraulikę dachu bo podobno się da.Potrzebuję również namiary na dobrego i w miarę się ceniącego mechanika który wymieni mi rozrząd w touranie 2008 rok silnik bls. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #23530 Napisano 3 Października 2013 kris łap pw Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #23531 Napisano 3 Października 2013 dybecki też szukam pompy paliwa używanej ale do 1.8T. Co prawda u mnie jeszcze odpala ale zdarza się że podczas jazdy szarpie. Potem wiem że będę się męczył odpalić ale wystarczy że uderzę w okolicy pompy i zapala jak nowy. Kolego wymontuj pompkę z kosza i samą pompkę kupisz za 100zł, bo cały komplet to ceną trochę odstrasza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasio Zgłoś #23532 Napisano 3 Października 2013 bo cały komplet to ceną trochę odstrasza samą pompkę pięknie można zainstalować pod podwoziem wystarczy tylko znaleźć wężyki zasilające i je przeciąć i w ich miejsce wsadzić pompkę a zasilanie wypiąć z tej ori co jest w baku tylko trzeba dokładnie poszukać które bo można wypiąć od wskaźnika paliwa i nie będzie wskazań na desce , ---------- Dodano o 18:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:44 ---------- dodam jeszcze ze chodzi o benzynke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #23533 Napisano 3 Października 2013 Nie no, nie o taką rzeźbę mi chodziło. Normalnie można kupić taką samą pompkę jak jest w baku, tylko, że bez całego koszta i pływaka kosztuje dużo mniej, chociaż nie wszystkie da się wyciągnąć i podmienić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #23534 Napisano 3 Października 2013 (edytowane) Nie no, nie o taką rzeźbę mi chodziło. Normalnie można kupić taką samą pompkę jak jest w baku, tylko, że bez całego koszta i pływaka kosztuje dużo mniej, chociaż nie wszystkie da się wyciągnąć i podmienić. 700zł komplet z koszem. mam problem nadal.. jeździ, ale przerywa na rozgrzanym silniku na zimnym jest OK, ale na rozgrzanym szarpie takim jak by to nazwać, króciutkim szybkim tempem i na pb i na lpg co Wy na to Panowie? załamka, zrobie to i pogonie chyba auto już bo mam dosyć.. Edytowane 3 Października 2013 przez dybecki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przekladnie... Zgłoś #23535 Napisano 3 Października 2013 Obadaj świece czy nie są zaj....e;-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaVWiDs Zgłoś #23536 Napisano 3 Października 2013 Kolego wymontuj pompkę z kosza i samą pompkę kupisz za 100zł, bo cały komplet to ceną trochę odstrasza Wiem wiem...chce wkład używany narazie kupić ale gdzie nie dzwonię to nie mają w Szczecinie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #23537 Napisano 3 Października 2013 Obadaj świece czy nie są zaj....e pooć wymieniał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #23538 Napisano 4 Października 2013 wczoraj miałem okazję jeszcze się bryknąć wieczorem i dodam, że szarpanie występuje tylko na rozgrzanym silniku i tylko do 2 tysięcy obrotów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #23539 Napisano 4 Października 2013 szarpanie występuje tylko na rozgrzanym silniku i tylko do 2 tysięcy obrotów. A filtr paliwa dawno zmieniałeś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #23540 Napisano 4 Października 2013 A filtr paliwa dawno zmieniałeś? 3tys temu wraz ze wszystkimi innymi filtrami i olejem.. co nie znaczy, że może być jakaś nieszczelność oczywiście.. w każdym razie plamki nie zostawiam żadnej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach