kedziorek Zgłoś #8921 Napisano 9 Września 2010 (mogę też dojechać ) Uff jaka niemoralna propozycja:rotfl: A tak poważnie Tomasz uśmiechnij się do kolegi Dużego myślę ze jest Ci w stanie pomóc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #8922 Napisano 9 Września 2010 A tak poważnie Tomasz uśmiechnij się do kolegi Dużego myślę ze jest Ci w stanie pomóc Jeśli Duży nie będzie miał wolnego terminu to zapraszam do siebie - oczywiście z tym piwkiem to ostrożnie - za dużo się rozlewa w czasie robienia dynamicznych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #8923 Napisano 9 Września 2010 oczywiście z tym piwkiem to ostrożnie - za dużo się rozlewa w czasie robienia dynamicznych U mnie przy dynamicznych nic się nie rozlewa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #8924 Napisano 9 Września 2010 U mnie przy dynamicznych nic się nie rozlewa A Łysy je pijąc dobrze odczytuje dane i mówi co jest co. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #8925 Napisano 9 Września 2010 A Łysy je pijąc dobrze odczytuje dane i mówi co jest co. No co ty, Łysy już od 6 tygodni nie pije Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #8926 Napisano 9 Września 2010 shafcik, powiedz mi czym nakładasz QD? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
POLMOS Zgłoś #8927 Napisano 9 Września 2010 No co ty' date=' Łysy już od 6 tygodni nie pije [/quote']Piotrek ,Łysy pije ale nie popija :lol3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #8928 Napisano 9 Września 2010 Piotrek ,Łysy pije ale nie popija :lol3No i się wydało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #8929 Napisano 10 Września 2010 shafcik, powiedz mi czym nakładasz QD? Psikam na element i poleruje miękką mikrofibrą do zniknięcia. Ale za mocno nie można psikać bo jak za dużo to się rozmazuje i widać pod słońce smugi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #8930 Napisano 10 Września 2010 Ja juz po przekladce automata na manual. 2,5 dnia stracone. Nawet opalil i jezdzi. Teraz to jest cisza w aucie nie to co przy automacie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #8931 Napisano 10 Września 2010 Teraz to jest cisza w aucie nie to co przy automacie To automat glosny jest? Dzisiaj przjechalem sie Seatem Alhambra TDi 115PS w tiptronicu i dla mnie bajka. Zwykla jazda miejska i biegi zmienialy sie ponizej 2tys obr. Glosno sie robilo dopiero gdy gaz w podloge poszedl, ale to w kazdym aucie z automatem tak bedzie, bo wtedy zawsze wykorzustuje gorne obroty, tam gdzie jest najwieksza moc.Jak przy 120km/h odjalem gaz to obroty spadaly ponizej 2tys, a w manulau nie spadna wiec bedzie wtedy glosniej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #8932 Napisano 10 Września 2010 w tiptronicu i dla mnie bajka.Tiptronic jest troche głośny, Mariusz DSG to jest bajka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #8933 Napisano 11 Września 2010 Jak przy 120km/h odjalem gaz to obroty spadaly ponizej 2tys, a w manulau nie spadna wiec bedzie wtedy glosniej. w manualu wciskasz 6 i cisza panuje grubo powyzej 120 BTW - to co cie odpycha to Nm a nie KM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #8934 Napisano 11 Września 2010 BTW - to co cie odpycha to Nm a nie KM Benzyna z duza mniejsza wartoscia Nm potrafi mocniej popchac ---------- Post added at 10:10 ---------- Previous post was at 10:08 ---------- manualu wciskasz 6 i cisza panuje grubo powyzej 120 BTW - to co cie odpycha to Nm a nie KM Jeszcze pare lat temu mocne silniki mialy po 5 biegow i nie bylo za glosno. Ten 6 i kolejne zostaly glownie dolozone ze wzgledu na spalanie a nie poziom halasu w kabinie - tak przynajmniej uwazam Nie spotkalem narzekan na forum wlascicieli Tiptronicow w passku, ze im glosno z powodu 5 biegow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #8935 Napisano 11 Września 2010 Nie spotkalem narzekan na forum wlascicieli Tiptronicow w passku, ze im glosno z powodu 5 biegow Dokładnie Jak dla mnie to głośno jest tylko jak się depnie bo wtedy potrafi mi przeciągnąć nawet do 4,5tys, ale przy normalnej jeździe jest całkiem spokojnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #8936 Napisano 11 Września 2010 Benzyna z duza mniejsza wartoscia Nm potrafi mocniej popchac A to mnie zaskoczyłeś! Jeździłem VR-em (nie swoim ale przesiadłem się z 2E 115KM więc różnica była) i muszę powiedzieć że jak wsiadłem do Bory 1.9TDI z silnikiem ATJ bodajże (a to tylko marne 115KM przy 174 w VR6) to byłem przekonany że TDI się lepiej zbiera. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #8937 Napisano 11 Września 2010 Benzyna z duza mniejsza wartoscia Nm potrafi mocniej popchac Na przykladzie mojego AFN. Wbijam piatke przy 80km/h i auto idzie jak burza dzieki Nm a wbij ostatni bieg w benzynowym silniku o porownywalnej pojemnosci. Bawilem sie kiedys fordem sierra 2.0 DOHC i o wiele gorzej sie zbiera. Przy 4 tys obr dopiero ciagnie fajnie. potrafi mi przeciągnąć nawet do 4,5tys, Bo dieslowskie silniki dopiero wtedy maja do dyspozycji wszystkie koniki. Nawet w instrukcjach masz napisane: "moc X koni osiagana przy X obrotow na minute" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #8938 Napisano 11 Września 2010 Bo dieslowskie silniki dopiero wtedy maja do dyspozycji wszystkie koniki. Nawet w instrukcjach masz napisane: "moc X koni osiagana przy X obrotow na minute" Nie no to ja wiem o tym Mówiłem tylko o odgłosach Chociaż mi to nie przeszkadza, bo jednak silnik musi być słychać, a nie to co w elektrycznych (fuuuuj) "autach". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #8939 Napisano 11 Września 2010 Ten 6 i kolejne zostaly glownie dolozone ze wzgledu na spalanie a nie poziom halasu w kabinie to teraz tylko wyjasnij mi w jaki sposob zmniejszasz spalanie nie zmniejszajac RPM - i po jaka cholere ten 6ty bieg skoro wg ciebie RPM sa na tym samym poziomie <LOL> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #8940 Napisano 11 Września 2010 to teraz tylko wyjasnij mi w jaki sposob zmniejszasz spalanie nie zmniejszajac RPM - i po jaka cholere ten 6ty bieg skoro wg ciebie RPM sa na tym samym poziomie <LOL> Te RPM to obroty na minute, bo google nie bardzo wyjasnia ten skrot?Zeby zmniejszyc spalanie trzeba zmniejszyc obroty. PS. Zaraz sie nam stworzy nowy temat co bardziej elastyczne benzyna czy diesel ---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:17 ---------- po jaka cholere ten 6ty bieg skoro wg ciebie RPM sa na tym samym poziomie Tego nie rozumiem. Moze dlatego ze jestem po flaszeczce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach