Skocz do zawartości
Łysy

Nasze pogawędki na każdy temat

Rekomendowane odpowiedzi

tak mam chyba do czyszczenia Weso dał mi namiar do gościa z Bezrzecza prawdopodobnie ogarnia temat ale ja muszę się upewnić czy to na pewno kierowniczki.

W tym tygodniu zadzwonie do niego i się umówię to jak coś dam cynka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak mam chyba do czyszczenia Weso dał mi namiar do gościa z Bezrzecza prawdopodobnie ogarnia temat ale ja muszę się upewnić czy to na pewno kierowniczki.

W tym tygodniu zadzwonie do niego i się umówię to jak coś dam cynka.

A jaki masz przebieg? Uprawiasz PSJ, ze kierownice juz nie daja rady? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzej leo Ci sprawdzi czy to kierownice, a co do logów to ja też mogę zrobić:) , tylko statycznych jeszcze nie robilem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz kumam co i jak ze statycznymi i dynamika :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u was w AWX sprawa wyglada z czyszczeniem kierownic ale u mnie w AFN to zadna filozofia zrozebrac i poskladac turbo.U siebie z ciekawosci rozebralem przeczyscilem i smiga dalej. Co prawda u mnie dosc lekko chodzila dzwigienka ale jak juz wyjolem na stol tubinke to i ja rozebralem. Jak bym mial wiecej czasu to bym zrobil te kierowniczki bo w AFN i AWX turba sa takie same (zawartos), ale nietety zaczal mi sie sezon na koszenie trzciny i nie mam czasu.

 

 

Dzieki szaft za linka napewno sie przyda bo jak nie znajde zadnego sensownego podlaczenia w dzrzwiach to poprowadze z tego miejsca to jest pokazane na zdjeciu. Masz browarka odemnie na spocie. Ja nie moglem nic sensowego znalesc.

Edytowane przez capslock82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po co czyscic kierownice jak nie lapie zadnych notlaufow itd itd, jak dobrze dmucha to po co to rozbierac ??? juz lepiej pojchac na autostrade i przedmuchac na 4tym biegu porzadnie pod 4-4.3tys...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze ja to robilem jak jechalem logi robic do Shafta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tyle ze ja to robilem jak jechalem logi robic do Shafta.

 

i co dzialo ci sie cos ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic nie zauwazylem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie jezeli turbo laduje normalnie, nie lapie trybow awaryjnych itd, nei ma co rozkrecac i czyscic na zapas, lepiej co jakis czas pojechac i przedmuchac je tak jak pisalem do 4-4,3tys i powinno byc ok, co innego jak lapie juz tryby i cos nie halo z turbo to mozna wtedy rozbierac.

 

Po co ruszac cos jak jest dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś jego logi ?? Idealnie nie jest a z racji że wybiera się na chipsa to chyba lepiej jak furak jest w idealnej kondycji. Stąd podpowiedz Roberta z tune upa o przeczyszczeniu.

 

Ale to co widze nie zniecheca mnie...aczkolwiek od razu Ci powiem ze tendencja do boostowania powoduje ze po chipsie jeszcze wieksze problemy.

By turbo pompowalo bez awaryjnie raczej bede dawke cial u gory tak by ECU nadazal upuszczac. To tez ma wplyw na wynik KM. Wiec raczej program delikatniejszy bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co ruszac cos jak jest dobrze
Ale w temacie gdzie chłopaki czytają logi było napisane że u Arta coś nie halo z turbinką i pewnie po to Artur chce przeczyścić turbo aby zawirusować autko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie teraz widzialem, i mysle ze warto jeszcze raz zrobic logi.

 

---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:19 ----------

 

Ale w temacie gdzie chłopaki czytają logi było napisane że u Arta coś nie halo z turbinką i pewnie po to Artur chce przeczyścić turbo aby zawirusować autko.

 

no wlasnie doczytalem to teraz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja juz kumam co i jak ze statycznymi i dynamika
A co ciezkiego w statycznych jest do opanowania? ja wlaczalem zapis na jalowym biegu i tyle ;) Chyba, ze cos pokrecilem hehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Andrzej leo Ci sprawdzi czy to kierownice, a co do logów to ja też mogę zrobić

Może jutro poćwiczymy? Ja załatwię, że net na prawobrzeżu będziem mieli wifi :) Także dostęp do netu będzie w razie czego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może jutro poćwiczymy? Ja załatwię, że net na prawobrzeżu będziem mieli wifi Także dostęp do netu będzie w razie czego.
Jeśli Krzychu ma ten sam Vag co Shafcik to lepiej żeby komp był bez wifi bo jak zacznie się aktualicować to możecie nie zrobić tych logów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie ... jak ja sie dzis wyrobie to chetnie bym dzis zrobil logi jeszcze raz... ale najpierw przedmucham porzadnie turbinke :devil

 

---------- Post added at 15:38 ---------- Previous post was at 15:37 ----------

 

a z drugiej strony nie wiem czy za pol roku nie bede zmienial turbinki to wtedy pojade na korekte i tyle :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli Krzychu ma ten sam Vag co Shafcik to lepiej żeby komp był bez wifi

A to co WiFi nie można wyłączyć? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A to co WiFi nie można wyłączyć?
Nie wiem nie znam się :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wyłączam wifi jak auto vaguje:) wiem ze można udupić:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności