Mr. X Zgłoś #441 Napisano 5 Sierpnia 2008 Które ASO Jurek ?? Kołacz czu Dudojcz?? Kołacz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #442 Napisano 5 Sierpnia 2008 Kołacz i wszystko jasne... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maro5 Zgłoś #443 Napisano 5 Sierpnia 2008 Czy ktoś sprowadzał samochód z Francji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #444 Napisano 5 Sierpnia 2008 Do zachodniopomorskiego nie, ale spytaj w wielkopolsce i śląsku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maro5 Zgłoś #445 Napisano 5 Sierpnia 2008 A jak to zrobić? kolego wyszukiwarka, dział szukam bądź dyskusje o motoryzacji wybierz sobie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #446 Napisano 5 Sierpnia 2008 Do zachodniopomorskiego nie, ale spytaj w wielkopolsce i śląsku. aż się popłakałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek5 Zgłoś #447 Napisano 5 Sierpnia 2008 Powiem tak. Kołacz syf na maxa ile ja tam fajek z nerwów wypaliłem to już moje płuca tylko wiedzą. Ale Dudojcz i pan Jarosław W. serwisant VW to jeden z porządniejszych ludzi jakich kiedykolwiek spotkałem w salonach serwisach itd. Jest na forum golfa ale na nasze też zagląda - co wizyta na Struga zawsze o czymś poplotkujemy. Na prawdę wporzo facet. Bywało że sam do mnie dzownił poza godzinami pracy jak miałem problem z ESP i dumaliśmy co to może być. Może też pojawi się na naszym spocie bo zapraszałem go już wcześniej. Ten pan Jarosław W. to taki w miarę młody chłopak blondyn dość chudy i wysoki??? Jeżeli tak to powiem że taki w spoko gość. Otwarcie mówi że po co przepłacać za część vw jak to ta sama co skody i sprzedaje po cenie skody. Chociaż jak kupowałem termostat mógł wspomnieć że sprzedaje bez uszczelki i dobrze że sprawdziłem. Koszt mały a uszczelki lepiej wymieniać. Dudojć duuuużo lepszy od tego z madalińskiego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #448 Napisano 5 Sierpnia 2008 Ten pan Jarosław W. to taki w miarę młody chłopak blondyn dość chudy i wysoki??? Dokładnie Arku właśnie ten. Podczas diagnozy ESP podejrzewaliśmy padniętą taśmę a wiadomo jej koszt 1000zł plus programowanie. To mówił żeby się nie martwił za 700 po swoich cenach załatwi, na szczęście padł tylko czujnik stopu. Ale pokazuje to jak gość jest nastawiony na klienta bo inni to tylko aby najdrożej i jak najwięcej wymienić. Dudojć duuuużo lepszy od tego z madalińskiego. Bez dwóch zdań. A na Madalińskiego to sławny szef serwisu pan Andrzej K. niech się uczy ogłady w stosunku do klienta bo taktu to nie ma za grosz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #449 Napisano 5 Sierpnia 2008 A na Madalińskiego to sławny szef serwisu pan Andrzej K. niech się uczy ogłady w stosunku do klienta bo taktu to nie ma za grosz. i dla tego swego czasu sporo osób jeździło serwisować vweje w Koszalinie lub innych pobliskich miastach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #450 Napisano 5 Sierpnia 2008 W Koszalinie jednak szału nie robią. Jak kupiłem paska i dzwoniłem do serwisu aby go sprawdzić czy był serwisowany to w Koszalinie nie wiedzieli jaki olej był zalany a w Szczecinie na Struga wszystko mi powiedzieli i miła obsługa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek5 Zgłoś #451 Napisano 9 Sierpnia 2008 Wracam do tematu zawieszenia. W szczecinie odwiedziłem Interteam cena 8 wahaczy lem 3051zł ostro pojechali, carwit 1480zł. W carwicie (którego polecam) kupiłem tuleje tylnej belki (bez śrub) za 290zł komplet (na alledrogo 190zł sztuka u nich sztuka 160zł), końcówki drążka kierownicy (z śrubami) 90zł sztuka. No i czekam na przesyłkę z w-wy na wahacze (przekonamy się co są warte). Teraz się zastanawiam czy wymieniać sam czy mechanik. Z tulejami tylnej belki chyba dam sobie spokojnie sam radę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #452 Napisano 9 Sierpnia 2008 Arek , górne wahacze wymienia się po uprzednim demontażu kolumny z amorem.Dolne nie problem.Po wymianie końcówek proponuję ustawić geometrię w Tanowie , tanio, skutecznie - polecam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek5 Zgłoś #453 Napisano 9 Sierpnia 2008 Tak jak mówisz przestudiowałem już tematy o wymianie wahaczy i jak widzę zapieczone śruby potrafią doprowadzić do szewskiej pasji. Muszę u ojca w garażu dobre klucze znaleźć i moczyć od dzisiaj. Kanał mam do dyspozycji więc jeszcze zobaczę. Tuleje tylnej belki to tylko odkręcić trzy śruby i wstawić nowe. Hehe zobaczę czy faktycznie. Zaraz jadę na kanał i zrobię pierwszą przymiarkę. W zestawie nie mam śrub a przydało by się pewnie nowe założyć. Przy stacji diagnostycznej obok Lidla jest hurtownia śrub ale z wytrzymałością i stopami użytymi do produkcji to różnie może być. Co do zbieżności to faktycznie rok temu u nich wymieniałem końcówki i zbieżność robili. Tanono warsztat przy drodze z płyt. Również jestem zadowolony ze zbieżności ale z końcówek nie byłem. Wstawił mi mooga a ja chciałem TRW. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #454 Napisano 9 Sierpnia 2008 Właśnie o tym warsztacie myślałem.Śruby to lepiej oryginalne kupić .Co do części to warsztat montuje to co ja chcę , a nie odwrotnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek5 Zgłoś #455 Napisano 9 Sierpnia 2008 Tuleja tylnej lewej belki wymieniona. Potrzebny sprzęt: browarek, klucz oczko 18, dwa klucze 21 (z przedłużką w celu większej siły), dwa podnośniki (lub jeden i coś do podstawki), klucz 10, śrubokręt krzyżak. Koła nie trzeba ściągać, ściągamy osłonę plastikową cztery nakrętki 10, jedna śrubka krzyżakowa. Polewamy naftą lub WD-40 dużą śrubę trzymającą tuleję do belki w celu odmięknięcia zazwyczaj zapieczona. Podnosimy autko a drugi podnośnik ustawiamy pod belkę tak aby po odkręceniu nie obsunęła się. Odkręcamy trzy śruby na łapie tulei (łatwo idą). Zabieramy się za zapieczoną śrubę 21. Polewamy WD i polewamy i jakoś puści. Reszta z górki. Pamiętajmy nie opuszczać auta z podnośników. Jak zmieni się kąt to nie wkręcimy na miejsce. Jak coś się samemu zrobi to jednak satysfakcja gwarantowana. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #456 Napisano 17 Sierpnia 2008 pochwalę się wczorajszym zakupem świecą o niebo lepiej niż ori w sumie to bałem się, że kierunki będą wariowały (mrugały jakby żarówka była spalona) ale sprawdziłem i nawet na wyjętej żaróweczce kierunku bocznego kierunki normalnie mrugały zresztą wg edzia są dwa rodzaje klawiszy awaryjnych ze zintegrowanym przekaźnikiem kierunkowskazów - osobny dla pojazdów z hakiem (wtedy przekaźnik 6x21W) oraz bez haka (wtedy 4x21W) więc odłączenie kierunków bocznych lub spalenie się żaróweczki nie powoduje zakłóceń pracy przekaźnika kierunkowskazów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #457 Napisano 18 Sierpnia 2008 pochwalę się wczorajszym zakupem fuj ... ale o gustach się nie rozmawia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Locus Zgłoś #458 Napisano 18 Sierpnia 2008 Koledzy z ZP robiłem porządki w domu i nazbierał mi sie kartonik gazetek i mam pytanko czy ktos chciałby jakieś do poczytania a sa to :: VW Trends , maxi tuning po polskiemu VW Scene i VW speed po germańsku Podjąłem decyzje o zmianie autka i nie bedą mi już potrzebne , jak nie bedzie chetnych to poleca jutro do niebieskiego kubła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #459 Napisano 18 Sierpnia 2008 A jakie autko w planach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Locus Zgłoś #460 Napisano 18 Sierpnia 2008 A jakie autko w planach? Gwiazda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach