kris87 Zgłoś #16021 Napisano 27 Października 2011 Chłopaki tak rozglądam się za paskiem b6 lub audii a4 b7,ale również mam na oku mercedesa e klase rocznik 2003-2004 z silnikiem diesla lub s klase 2001-2003 rocznik silnik 3,2 cdi ,macie jakieś doświadczenia z mercedesami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #16022 Napisano 27 Października 2011 Zespół Szkół Samochodowych zaprasza na bezpłatną kontrolę stanu technicznego pojazdu , która odbędzie się jutro (26) i w czwartek (27) od godziny 12:00 do 18:00. Więcej informacji na http://www.zss.szczecin.pl Bylem wczoraj ok 17.00. Od diagnostow uslyszalem, ze "dzisiaj" jedyny w takim dobrym stanie sprawdzali - zero uwag Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #16023 Napisano 27 Października 2011 ja tez juz na zimowkach ... przy okazji dziurki przdmuchane Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #16024 Napisano 28 Października 2011 Chłopaki tak rozglądam się za paskiem b6 lub audii a4 b7 3.2CDI w porównaniu z TDI sa paliwozerne - masz do wyboru zapiekajace sie wtryskiwacze (CDI) vs zapiekajace sie kierownice spalin TDI ... jesli dodasz do tego gnijace nadkola w MB vs ocynk w Audi* - sprawa sama sie rozwiaze *nie dotyczy aut po dzwonie - niezaleznie od marki i jakosci naprawy blacharskiej w koncu zaczna gnic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matt111 Zgłoś #16025 Napisano 28 Października 2011 kolego mattt1111 masz takie okno ?http://avtolook.ru/uploads/posts/200...327511_vag.jpg klikasz w okienko (select controle module) "SELECT" i dalej tak jak napisane ENGINE pozniej obok nazw masz cyferki tak jak podane w instrukcji... mam!:dobrze, teraz wiem o co chodzi , dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedziorek Zgłoś #16026 Napisano 28 Października 2011 ja tez juz na zimowkach i ja także:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #16027 Napisano 28 Października 2011 i ja takżeA ja nie jeszcze ciepło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #16028 Napisano 28 Października 2011 A ja nie jeszcze ciepło niby.. ale ja i tak 4 dni wcześniej sie do znajomka na wulkanize musiałem ustawić.. to już pora coś nas zaskoczy i bedzie klapa o. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adampolice Zgłoś #16029 Napisano 28 Października 2011 A ja nie jeszcze ciepło Zgadza się ja też jeszcze nie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KUDLATY2009 Zgłoś #16030 Napisano 28 Października 2011 ja też śmigam jeszcze na letniuchach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #16031 Napisano 28 Października 2011 Ja musiałem zmienić bo do niemiec śmigam, tak to jeszcze bym sie turlał na letnich. A w DE już 80% zmieniło (przynajmniej południowe landy). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedziorek Zgłoś #16032 Napisano 28 Października 2011 A ja nie jeszcze ciepło Jacq może i tak raz już miałem przygodę że wyjechałem 1- go i drogi były czarne a wracałem po opadach śniegu. A druga sprawa to jeszcze jestem na zwolnieniu a później nie miałbym kiedy praca, kolejki w wulkanizacjach itd. A tak na spokojnie sobie odświeżyłem felunek, wyważyłem i zarzuciłem na paska:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #16033 Napisano 28 Października 2011 (edytowane) A w DE już 80% zmieniło Tym bardziej, że w DE jest wymóg i od 1 listopada trzeba jeździć na zimówkach Edytowane 28 Października 2011 przez 4Ri3L Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasio Zgłoś #16034 Napisano 28 Października 2011 kriss masz juz konkretna odpowiedz Jacek dokładnie opisał problemy i Ja równiez MB to nie to co kiedys było pod moją klatka stoja dwie nówki i juz na lawetachjechały były cos z silnikiem strasznie chrobotało w nim jak w starej sieczkarni a drugi to wogule brak reakcji na przekrecenie stacyjka takze opinie masz a co zrobisz to juz twoja decyzja a moze mojego chcesz kupić ---------- Post added at 18:35 ---------- Previous post was at 18:33 ---------- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #16035 Napisano 28 Października 2011 kriss masz juz konkretna odpowiedz Jacek dokładnie opisał problemy i Ja równiez MB to nie to co kiedys było pod moją klatka stoja dwie nówki i juz na lawetachjechały były cos z silnikiem strasznie chrobotało w nim jak w starej sieczkarni a drugi to wogule brak reakcji na przekrecenie stacyjka takze opinie masz a co zrobisz to juz twoja decyzja a moze mojego chcesz kupić U mnie w robocie mamy najnowszego Range Rovera. http://automotivecarnews.com/wp-content/uploads/2011/10/Range-Rover.jpgMa moze z kilka miesiecy i ostatnio zaliczyl awarie. Odlaczyl sie przewod od filtra paliwa ze szybko zlaczki i pol baku w robocie wycieklo. Zrobili sami, ale serwis powiedzial ze nastepnym razem nalezy od razu zadzwonic, przysla lawete i zabiora auto do poznania na naprawe. A przelozony by chyba nas zajechal, jakby sie dowiedzial ze ma nowe auto nie sprawne Auto warte kupe kasy, a psuja sie duperele. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #16036 Napisano 28 Października 2011 Pozdrowienia z korka na 176 km autostrady A4;-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #16037 Napisano 28 Października 2011 Kupilem lakier zaprawkowy L041 czarny. Czy normalne jest ze ma wodnista konsystencje i grubosc po malowaniu nim, jest taka jakbym malowal markerem permanentnym? Czyli ubytkow nie wypelni mi tak jak trzeba.Mam jeszcze zaprawke kupiona 3 lata temu LA7W srebrny i jest ona duzo gestsza, ktora bez problemu uzupelniam ubytki w lakierze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #16038 Napisano 28 Października 2011 Pozdrowienia z korka na 176 km autostrady A4;-) Gdzie Cię tam licho poniosło? Dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #16039 Napisano 28 Października 2011 Gdzie Cię tam licho poniosło? Dzięki. Jak zwykle jezdze po dziwnych miejscach ale od 90 min stoje sobie w poprzek autostrady A4 i czekam... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #16040 Napisano 28 Października 2011 kriss masz juz konkretna odpowiedz Jacek dokładnie opisał problemy i Ja równiez MB to nie to co kiedys było pod moją klatka stoja dwie nówki i juz na lawetachjechały były cos z silnikiem strasznie chrobotało w nim jak w starej sieczkarni a drugi to wogule brak reakcji na przekrecenie stacyjka takze opinie masz a co zrobisz to juz twoja decyzja a moze mojego chcesz kupić I tu akurat stane w obornie Ski. Co do wtrysków to nie jest to problem NAGMINNY. co do rdzy, nie jest to tez BARDZO popularne - predzej zgnije Wam tylna klapa w B5 kombi niz nadkola w nie bitym mercu. Znajomy w Płot (Płotów?) ma S500 W220, po tacie dostał Ske i jedynie gdzie wychodzi rdza to kolo wlewu paliwa poniewaz ma tam wsadzony wlew do gazu. Silnik dobrze znosi gaz. Jednak wracajac do CDI ktorego tez wczesniej mieli przed S500, jezdzili nim od nowosci 400tys (niemcy, polska - wszystko) auto potrafilo miec co rok 6-7 wymian oleju. Poza typowymi hamulcami itd. Wymieniali w ciagu tego raz turbo, sprzeglo hydro poszlo do regeneracji (automat) jakies pompy paliwa itd. Auto bylo wziete z salonu i nigdzie na nim nie bylo ognisk rdzy, no jak wiadomo byly odpryski od kamyczkow i innych. Fumfel na prawde nie pamieta, zeby bylo cos robione wiecej przy tym aucie a o wtryskach powiedzial, ze ktorego dnia przy wymianie okresowej w serwisie zapytal sie o te wtryski zapiekajace sie, a mechanik skwitowal to tak, ze mozna czasami zalac preparatu do czyszczenia wtryskow, ale w odpowiednio uzytkowanym aucie takie cos nie powinno miec miejsca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach