Stuntday Zgłoś #21 Napisano 26 Kwietnia 2016 Dziś właśnie wyjąłem ten zaworek zwrotny który jest na przewodzie zasilającym za filtrem i mam takie pytanie czy dmuchając w niego może on przepuszczać w jedną stronę dość dobrze a w drugą lekko ciężej czy powinien w drugą wcale nie przepuszczać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #22 Napisano 26 Kwietnia 2016 Powinien przepuszczać tylko w jedną stronę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #23 Napisano 26 Kwietnia 2016 Ten zaworek mogę podmienić na jakiś inny aby średnica się zgadzała prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #24 Napisano 26 Kwietnia 2016 Dokładnie! Ja zastosowałem podobny do tego: http://www.wachowiak.pl/sites/default/files/zzup06_zaworek_zwrotny_300x300_0.png?1299074676 i wszystko działa jak należy. (średnica 8mm jeśli dobrze pamiętam). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #25 Napisano 26 Kwietnia 2016 Jutro wymienię zaworek i zobaczymy co na to mój passat, niestety podejrzewam jeszcze o nieszczelność w pompie vacum, ale miejmy nadzieję że to tylko zaworek zwrotny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin12 Zgłoś #26 Napisano 27 Kwietnia 2016 Panowie Po wymianie filtra paliwa i zaworku. Samochod rano 0 stopni odpalił bardzo ladnie - zostawilem go i poszedlem do pracy. po 10h odpalam znowu lecz juz mial juz problem , chwile krecil , zalapywal, zalapywal az zapalil. Temat wiec dalej otwarty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu89lubin Zgłoś #27 Napisano 28 Kwietnia 2016 Witam, U mnie również ciężko mu zapalić po postoju ale... W sobotę uszczelniałem obudowe komputera i po tym zaczeły się problemy (wątpie w jakiś związek z tym) na drugi dzień w niedziele ciężko zapalił, za kolejnymi odpaleniami było ok. W poniedziałek z rana znowu trzeba było długo kręcić. Po pracy (mam 30 km w jedną stronę ) odpalił bez problemu tak jak zawsze było. Kolejny dni palił odrazu nawet jak wczoraj było koło zera. A dzisiaj znowu rano musiałem go kręcić... Jak już odpali to chodzi bez zająknięcia, przyśpiesza tak samo jak zawsze itp. Sprawdzałem świece żarowe i są ok. Aku wymienione w październiku, filtr paliwa 10 tys km temu a na tym paliwie co mam w baku zrobiłem z 800 km... Co może być przyczyną, że raz pali dobrze a za kilka dni znowu trzeba go kręcić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #28 Napisano 29 Kwietnia 2016 U mnie problem z odpalaniem po postoju dalej nie zanikł. Wymieniony filtr zawór zwrotny i pompa vacum. Co jeszcze może być tego przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #29 Napisano 30 Kwietnia 2016 (edytowane) W tym układzie najlepiej podłączyć VAG-a i sprawdzić co się dzieje. Może czujnik temperatury cieczy chłodzącej źle pokazuje, może oringi na pompowtryskiwaczach nieszczelne i układ się zapowietrza! Czujnik Halla G40? Edytowane 30 Kwietnia 2016 przez rycho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin12 Zgłoś #30 Napisano 30 Kwietnia 2016 Witam dzis odpalalem samochod o godz 10. 15 stopni na dworze i dalej odpala niemrawo. Martwi mnie takie mocne szarpanie przez pare minut po odpaleniu - jak jest cieply to objaw taki nie wystepuje. Poszedlem po komputer i vagiem chcialem sprawdzic czy sa bledy - nie bylo . Ale zauwazylem za w grupie 13 dla pompki 1 i 2 wartosci pokazywało 2,5 i 2,9 a dla 3 i 4 0,42 i 0,23. Po chwili ( jakies 3-4 min pracy silnika ) nagle wartosci dla wszystkich cylindrow sie unormoawały i pokazywały 0,32 , 0,0 0,39 0,02 Co moze byc przyczyna ze tak wartosci dla tych dwoch pompek spadły - moze tu jest przyczyna ? Co proponujecie sprawdzic ? Jutro chce podpiac komputer i podem odpale zeby widziec wartosci od samego poczatrku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin12 Zgłoś #31 Napisano 2 Maja 2016 Panowie prosze o diagnoze logów Nie wiem czy weszło zdjecie - - - - - aktualizacja - - - - - Prosze o analize logow https://zapodaj.net/5d5cc208482f1.jpg.html Dziwne dla mnie jest ze dzis wartosci mocno sie zmienialy na 1 i 3 pompce , a wczoraj taka sytuacja byla na 1 i 2 . - - - - - aktualizacja - - - - - zauwazylem tez ze w bloku 005 kanal 2 jest 22mg/R , a kiedys mialem 15mg/R Moze ta dawka jest za duza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demogorgon91 Zgłoś #32 Napisano 2 Maja 2016 A więc pacjent: Passat B5 FL, rocznik 2001 silnik 1.6. Problem objawia się niemożliwością zapłonu po wyłączeniu silnika. Zarówno na ciepłym i na zimnym. Jak się go weźmie na hol to po chwili załapuje i działa prawidłowo aż do wyłączenia. Wcześnie było trzeba 3-4 razy pokręcić aż załapał. Pokazuje brak zapłonu na 4 cylindrze, świeca, przewody wymienione. Także przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana. Czy to mógł paść moduł zapłonowy? I czy gdyby padł moduł zapłonowy to po zaholowaniu by działał normalnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #33 Napisano 2 Maja 2016 Sprawdz czy na 4 cewkę idzie napięcie. Po skasowaniu błędu idzie normalnie? A czy na zapalonym silniku pokazuje jakieś błędy? Jak piszesz ze jak załapie to idzie i jak nie ma bledow to dziwne ze cylinder CI nie pali. Sprawdz kompresje na 4 cylindrze.. - - - - - aktualizacja - - - - - Jeszcze jedna myśl jaka mi przyszła że może CI zalewać ten 4 cylinder i też nie będzie zapłonu, problemy też będa z odpalaniem, listwa do sprawdzenia wtryskowa. gaz masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #34 Napisano 2 Maja 2016 Sprawdz czy na 4 cewkę idzie napięcie W 1.6 cewka jest jedna . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demogorgon91 Zgłoś #35 Napisano 2 Maja 2016 (edytowane) Kompresji nie jestem w stanie sprawdzić. Co do błędów to po jego skasowaniu dalej nie zaskakuje, wystarczy ze kawałek się przejadę i znów się on pojawia. Tak, gaz mam. Co do świec, to mam świecę zapłonową z jedną elektrodą, to też może być przyczyną? Edytowane 2 Maja 2016 przez Demogorgon91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #36 Napisano 2 Maja 2016 A robiłeś coś z gazem? Miałem też taki przypadek że cięzko palił, okazało się że reduktor gazu przepuszczał mi gaz, wymieniłem membrany na reduktorze i problem znikł, miałem problemy z odpalaniem, zapłony wypadały również. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demogorgon91 Zgłoś #37 Napisano 2 Maja 2016 z gazem nic nie robiłem, ale tak to by na samej benzynie odpalał bez problemu idąc tym tokiem myślenia. Ale fakt, mechanikiem nie jestem, idę na chłopski rozum z tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fazii73 Zgłoś #38 Napisano 3 Maja 2016 z gazem nic nie robiłem, ale tak to by na samej benzynie odpalał bez problemu idąc tym tokiem myślenia.Ale fakt, mechanikiem nie jestem, idę na chłopski rozum z tym. Zakręć butlę z gazem i pojeździj na benzynie i wtedy będzie wiadomo czy to nie wina lpg . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin12 Zgłoś #39 Napisano 3 Maja 2016 Panowie Czy po tych logach mozna postawic jaka diagnoze trudnego startu po nocy ? https://zapodaj.net/5d5cc208482f1.jpg.html Ewentualnie jakie logi jeszcze zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartoszPGN Zgłoś #40 Napisano 3 Maja 2016 to na moje lepiej by było jakby bezpiecznik wyciągnął od LPG... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach