Skocz do zawartości

krzychu89lubin

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzychu89lubin

  • Urodziny 17.12.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Mam problem z odpaleniem auta. Dzisiaj od rana jeździłem trochę, gasiłem i odpalałem go i nie było problemu. Po jakiś 3 godz postoju już nie chciał zapalić. Kręcił ładnie, próbowałem go na pych zapalić i nie poszedł. Poratował dopiero plak. Teraz normalnie odpala za każdym razem. Generalnie problem się powtarza ale zawsze to z rana nie chciał palić i tak raz na dwa miesiące miał takie zawiechy. Zwykle pomagało jak go z górki puściłem i odpalał z dwójki. Jakiś zaworek w pompie nie trzyma ?
  2. Mam problem z nawiewem. Klima zwykła. Generalnie problem jest taki, że na 0 nawiew działa na 1 nie działa 2 nie działa 3 i 4 działa. Co może być przyczyną takiego zachowanie? Słyszałem, że przyczyną może być rezystor/opornik za schowkiem pasażera ale wymieniłem na nowy i nic to nie dało. Chyba trzeba będzie dobrać się do tych pokręteł... Może ma ktoś jakiś pomysł albo miał taki przypadek i go rozwiązał...
  3. Mam klime zwykła. Jak ją dzisiaj wyłączyłem to przestało w ogóle dmuchać powietrzem. Pokręciłem pokrętłem i dmuchawa załącza się tylko w pozycji 0,3 i 4 a na 1 i 2 nie działa. Klima tak samo załącza się na biegach 0,3,4. Czy przyczyną owego zachowanie może być opornica o której mowa w tym wątku ?
  4. Czerwono czarna może być od otwieranie klapy wlewu paliwa, a druga właśnie od ręcznego. Sam nie tak dawno rozbierałem wszystko do suszenia
  5. Witam, U mnie również ciężko mu zapalić po postoju ale... W sobotę uszczelniałem obudowe komputera i po tym zaczeły się problemy (wątpie w jakiś związek z tym) na drugi dzień w niedziele ciężko zapalił, za kolejnymi odpaleniami było ok. W poniedziałek z rana znowu trzeba było długo kręcić. Po pracy (mam 30 km w jedną stronę ) odpalił bez problemu tak jak zawsze było. Kolejny dni palił odrazu nawet jak wczoraj było koło zera. A dzisiaj znowu rano musiałem go kręcić... Jak już odpali to chodzi bez zająknięcia, przyśpiesza tak samo jak zawsze itp. Sprawdzałem świece żarowe i są ok. Aku wymienione w październiku, filtr paliwa 10 tys km temu a na tym paliwie co mam w baku zrobiłem z 800 km... Co może być przyczyną, że raz pali dobrze a za kilka dni znowu trzeba go kręcić ?
  6. Niestety powtórzył się u mnie problem z mokrym dywanikiem. Dzisiaj na nowo uszczelniłem obudowę komputera, ale okazało się, że woda leciz tej gumy na zdjęciu. Ojciec lał wodę obok obudowy, a ja siedziałem w środku i patrzyłem skąd leci. od góry było sucho a woda wylewała się z pod tej gumy. ktoś wie dlaczego i skąd tam woda? Póki co uszczelniłem to sylikonem do silników i zobaczę czy to coś da .
  7. U mnie też moduł był suchy tylko kable zgnite. szukaj zielonych nalotów na łączeniach kabli pod izilacją
  8. Też mi się kiedyś zablokowały drzwi. Miałem uszkodzona wkładkę więc nie kluczykiem nawet nie próbowałem otwierać, a z pilota otwierały się wszystkie drzwi oprócz kierowcy. Był to pierwszy objaw zgnitej wiązki kabli. Otworzyłem drzwi w następujący sposób: Kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon i przyciskiem na drzwiach do otwierania kilkanaście lub kilkadziesiąt razy zamknij/otwórz aż wkońcu ten "pypeć" jak to nazywasz odskoczył.
  9. a wcześniej działało wszystko dobrze czy zawsze tak było? To na 99 % wiązka kabli od modułu o ile dobrze pamiętam to kable czerwono-niebieskie
  10. Może to być wina modułu. Jak ja miałem zgniłą wiązkę to było tak samo tylko klapa działała. Jak otwierasz pilotem bądź kluczykiem to wszystko działa dobrze ?
  11. Zdemontuj jak najwięcej tapicerki, boczków itp. i jedź na myjnie na szczoty, wsiądź do środka i z latarką szukaj przecieku chyba, że masz sedana to będzie gorzej.
  12. Wie ktoś może od czego jest kabelek niebiesko- szary przy module komfortu? wychodzi jeden i rozdziela się na 4. Robiłem dziś porządek z kablami i tak się zastanawiam od czego on jest bo był w rozsypce. A nie działał mi tylko centralny i grzanie luster.
  13. Witam, Dzisiaj zrobiłem u siebie test wody. Wywaliłem wykładzinę i pojechałem na myjnie. Woda leciała ciurkiem przez komputer i moje pytanie brzmi czym go dobrze uszczelnić ? Obudowa u mnie odstaje delikatnie bo ukręciła się tam śruba (rdza ją zjadła). Ostatnio jak robiłem to nawaliłem tam silikony ale jak widać to na chwilę tylko pomogło. Nie wiem czy jakiegoś kleju tam nawalić żeby złapał plastik do blachy? Te kostki mogę bezpiecznie powypinać jakbym obudowę całkiem zdjął? druga sprawa to tak z ciekawości o działanie centralnego. Wiem, że przez zalaną wiązkę nie działa ( nie wiem jeszcze w którym miejscu ) ale przy otwieraniu auta kluczykiem otwierają się tylko drzwi np kierowcy i klapa albo drzwi pasażera i klapa. Czy klapa jest jakoś inaczej połączona niż np. drzwi tylne, które się nie otwierają...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności