Skocz do zawartości
Maik78

Ciężko pali po postoju

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś właśnie wyjąłem ten zaworek zwrotny który jest na przewodzie zasilającym za filtrem i mam takie pytanie czy dmuchając w niego może on przepuszczać w jedną stronę dość dobrze a w drugą lekko ciężej czy powinien w drugą wcale nie przepuszczać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinien przepuszczać tylko w jedną stronę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten zaworek mogę podmienić na jakiś inny aby średnica się zgadzała prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro wymienię zaworek i zobaczymy co na to mój passat, niestety podejrzewam jeszcze o nieszczelność w pompie vacum, ale miejmy nadzieję że to tylko zaworek zwrotny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie

 

Po wymianie filtra paliwa i zaworku.

Samochod rano 0 stopni odpalił bardzo ladnie - zostawilem go i poszedlem do pracy.

po 10h odpalam znowu lecz juz mial juz problem , chwile krecil , zalapywal, zalapywal az zapalil.

Temat wiec dalej otwarty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

U mnie również ciężko mu zapalić po postoju ale...

W sobotę uszczelniałem obudowe komputera i po tym zaczeły się problemy (wątpie w jakiś związek z tym) na drugi dzień w niedziele ciężko zapalił, za kolejnymi odpaleniami było ok. W poniedziałek z rana znowu trzeba było długo kręcić. Po pracy (mam 30 km w jedną stronę ) odpalił bez problemu tak jak zawsze było. Kolejny dni palił odrazu nawet jak wczoraj było koło zera. A dzisiaj znowu rano musiałem go kręcić... Jak już odpali to chodzi bez zająknięcia, przyśpiesza tak samo jak zawsze itp. Sprawdzałem świece żarowe i są ok. Aku wymienione w październiku, filtr paliwa 10 tys km temu a na tym paliwie co mam w baku zrobiłem z 800 km... Co może być przyczyną, że raz pali dobrze a za kilka dni znowu trzeba go kręcić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem z odpalaniem po postoju dalej nie zanikł. Wymieniony filtr zawór zwrotny i pompa vacum. Co jeszcze może być tego przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym układzie najlepiej podłączyć VAG-a i sprawdzić co się dzieje. Może czujnik temperatury cieczy chłodzącej źle pokazuje, może oringi na pompowtryskiwaczach nieszczelne i układ się zapowietrza! Czujnik Halla G40?

Edytowane przez rycho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

dzis odpalalem samochod o godz 10.

15 stopni na dworze i dalej odpala niemrawo.

Martwi mnie takie mocne szarpanie przez pare minut po odpaleniu - jak jest cieply to objaw taki nie wystepuje.

Poszedlem po komputer i vagiem chcialem sprawdzic czy sa bledy - nie bylo .

Ale zauwazylem za w grupie 13 dla pompki 1 i 2 wartosci pokazywało 2,5 i 2,9 a dla 3 i 4 0,42 i 0,23.

Po chwili ( jakies 3-4 min pracy silnika ) nagle wartosci dla wszystkich cylindrow sie unormoawały i pokazywały 0,32 , 0,0 0,39 0,02

Co moze byc przyczyna ze tak wartosci dla tych dwoch pompek spadły - moze tu jest przyczyna ?

Co proponujecie sprawdzic ?

Jutro chce podpiac komputer i podem odpale zeby widziec wartosci od samego poczatrku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie prosze o diagnoze logówlog all.jpg

Nie wiem czy weszło zdjecie

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Prosze o analize logow

 

https://zapodaj.net/5d5cc208482f1.jpg.html

 

Dziwne dla mnie jest ze dzis wartosci mocno sie zmienialy na 1 i 3 pompce , a wczoraj taka sytuacja byla na 1 i 2 .

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

zauwazylem tez ze w bloku 005 kanal 2 jest 22mg/R , a kiedys mialem 15mg/R

Moze ta dawka jest za duza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc pacjent: Passat B5 FL, rocznik 2001 silnik 1.6.

Problem objawia się niemożliwością zapłonu po wyłączeniu silnika. Zarówno na ciepłym i na zimnym. Jak się go weźmie na hol to po chwili załapuje i działa prawidłowo aż do wyłączenia.

Wcześnie było trzeba 3-4 razy pokręcić aż załapał.

Pokazuje brak zapłonu na 4 cylindrze, świeca, przewody wymienione.

Także przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana.

Czy to mógł paść moduł zapłonowy?

I czy gdyby padł moduł zapłonowy to po zaholowaniu by działał normalnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy na 4 cewkę idzie napięcie. Po skasowaniu błędu idzie normalnie? A czy na zapalonym silniku pokazuje jakieś błędy? Jak piszesz ze jak załapie to idzie i jak nie ma bledow to dziwne ze cylinder CI nie pali.

 

Sprawdz kompresje na 4 cylindrze..

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Jeszcze jedna myśl jaka mi przyszła że może CI zalewać ten 4 cylinder i też nie będzie zapłonu, problemy też będa z odpalaniem, listwa do sprawdzenia wtryskowa. gaz masz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdz czy na 4 cewkę idzie napięcie

 

W 1.6 cewka jest jedna .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kompresji nie jestem w stanie sprawdzić.

Co do błędów to po jego skasowaniu dalej nie zaskakuje, wystarczy ze kawałek się przejadę i znów się on pojawia.

 

Tak, gaz mam.

Co do świec, to mam świecę zapłonową z jedną elektrodą, to też może być przyczyną?

Edytowane przez Demogorgon91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A robiłeś coś z gazem? Miałem też taki przypadek że cięzko palił, okazało się że reduktor gazu przepuszczał mi gaz, wymieniłem membrany na reduktorze i problem znikł, miałem problemy z odpalaniem, zapłony wypadały również.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z gazem nic nie robiłem, ale tak to by na samej benzynie odpalał bez problemu idąc tym tokiem myślenia.

Ale fakt, mechanikiem nie jestem, idę na chłopski rozum z tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z gazem nic nie robiłem, ale tak to by na samej benzynie odpalał bez problemu idąc tym tokiem myślenia.

Ale fakt, mechanikiem nie jestem, idę na chłopski rozum z tym.

 

Zakręć butlę z gazem i pojeździj na benzynie i wtedy będzie wiadomo czy to nie wina lpg .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to na moje lepiej by było jakby bezpiecznik wyciągnął od LPG...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności