armo Zgłoś #1 Napisano 30 Stycznia 2008 Czy ktoś z was przerabiał temat pierścienia od ABS z tyłu, a dokładniej jego przekładki ze starej tarczy hamulcowej do nowej? Wczoraj wziąłem się za wymiane tarcz ham. no i okazało się że ten pierścień trzeba przełożyć ze starej na nową tarcze, więc go zdjąłem i próbowałem zamontować na nowej tarczy, okazało się że wszedł luźno i tu pojawiają się wątpliwości, jak się ten pierścień ma utrzymać na tarczy skoro tak lekko wszedł? do tego po zamontowaniu tarczy z jednej strony zrobiłem próbe na drodze i okazało się że co chwile zapala się kontrolka od abs, ma ktoś jakieś rady jak ten pierścień zamocować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #2 Napisano 30 Stycznia 2008 Wszystko zależy od tego jak wielki jest ten luz, są kleje do łożysk do luzu 0.2 mm potem to już tylko kleje obrabialne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość autologus Zgłoś #3 Napisano 30 Stycznia 2008 tych pierścieni się nie kleii tylko rozgina i będą pasowały rdza je na tarczach ścisnęła wyczyść je dokładnie i potem rozginaj wkrętakiem aż będą pasowały nabij w środek tarczy i to wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #4 Napisano 30 Stycznia 2008 Chyba o jedno piwo za dużo autologus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość autologus Zgłoś #5 Napisano 31 Stycznia 2008 tych pierścieni się nie kleii tylko rozgina i będą pasowały rdza je na tarczach ścisnęła wyczyść je dokładnie i potem rozginaj wkrętakiem aż będą pasowały nabij w środek tarczy i to wszystko jeżeli uważasz że o jedno za dużo to ile ty wypiłeś ze chcesz te pierścienie kleić one nie były na klej i zakłada się je bez kleju nie wiem dlaczego ktoś kto nie wie jak to się robi obraża innych i jeszcze udziela złych rad jeżeli nie ma o tym pojęcia gdyby miały być klejone to fabryka zamontowała by je na stałe i nowych tarczach też by już były a jeżeli Ty chcesz te pierścienie kleić klejami obrabialnymi i tak robiłeś u siebie to życzę powodzenia przy następnej wymianie tarcz;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
armo Zgłoś #6 Napisano 31 Stycznia 2008 dla upewnienia się, tu macie zdjęcia tego pierścienia nr 23 na obrazku www.fotosik.pl][/url] dziś zamówiłem nowe dwa pierścienie, to ich nr. 1J0 614 149 kosztują 36zł za sztuke i można je dostać tu: http://sklep.intercars.com.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #7 Napisano 31 Stycznia 2008 tych pierścieni się nie kleii tylko rozgina i będą pasowały rdza je na tarczach ścisnęła wyczyść je dokładnie i potem rozginaj wkrętakiem aż będą pasowały nabij w środek tarczy i to wszystko jeżeli uważasz że o jedno za dużo to ile ty wypiłeś ze chcesz te pierścienie kleić one nie były na klej i zakłada się je bez kleju nie wiem dlaczego ktoś kto nie wie jak to się robi obraża innych i jeszcze udziela złych rad jeżeli nie ma o tym pojęcia gdyby miały być klejone to fabryka zamontowała by je na stałe i nowych tarczach też by już były a jeżeli Ty chcesz te pierścienie kleić klejami obrabialnymi i tak robiłeś u siebie to życzę powodzenia przy następnej wymianie tarcz;-) Bardzo dobrze napisałeś, a na przyszłość używaj znaków interpunkcyjnych, będziesz lepiej zrozumiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
armo Zgłoś #8 Napisano 1 Lutego 2008 już po wymianie tarcz i pierścieni. Jak ktoś się będzie za takową wymianę zabierał to radze od razu zakupić nowe pierścienie i zaoszczedzić w ten sposób czas i nerwy. tu porównanie średnicy nowego i starego pierścienia a tu już zamontowany nowy pierścień na tarczy, do montażu użyłem deseczki i młotka żeby nie uszkodzić pierścienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #9 Napisano 1 Lutego 2008 O właśnie dobra rada. A mnie się dostało od autologusa i The_Sainta za herezje o klejeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość autologus Zgłoś #10 Napisano 2 Lutego 2008 z tym piwem i klejeniem to trochę przesadziłeś jeżeli ktoś nie chce kupować nowych pierścieni (ja sam tak zrobiłem, bo nie wiedziałem że można jako zamienniki kupić) wystarczy stare wyczyścić i cienkimi szczypczmi ściskać z jednej strony w miejscu gdzie blaszki pierścienia schodzą sie w szpic, zmnieszamy w ten sposób obwód równomiernie na całym pierścieniu o tyle aby można go nabić na tarcze i sprawa załatwiona opisałem tak dla innych nie wszyscy mogą czekać np. dwa dni na przesyłke lub wolą trochę kasy zaoszczędzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach