Skocz do zawartości
armo

pierścień ABS tył

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z was przerabiał temat pierścienia od ABS z tyłu, a dokładniej jego przekładki ze starej tarczy hamulcowej do nowej? Wczoraj wziąłem się za wymiane tarcz ham. no i okazało się że ten pierścień trzeba przełożyć ze starej na nową tarcze, więc go zdjąłem i próbowałem zamontować na nowej tarczy, okazało się że wszedł luźno i tu pojawiają się wątpliwości, jak się ten pierścień ma utrzymać na tarczy skoro tak lekko wszedł? do tego po zamontowaniu tarczy z jednej strony zrobiłem próbe na drodze i okazało się że co chwile zapala się kontrolka od abs, ma ktoś jakieś rady jak ten pierścień zamocować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego jak wielki jest ten luz, są kleje do łożysk do luzu 0.2 mm potem to już tylko kleje obrabialne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość autologus

tych pierścieni się nie kleii tylko rozgina i będą pasowały rdza je na tarczach ścisnęła wyczyść je dokładnie i potem rozginaj wkrętakiem aż będą pasowały nabij w środek tarczy i to wszystko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba o jedno piwo za dużo autologus.:confused::)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość autologus

tych pierścieni się nie kleii tylko rozgina i będą pasowały rdza je na tarczach ścisnęła wyczyść je dokładnie i potem rozginaj wkrętakiem aż będą pasowały nabij w środek tarczy i to wszystko

jeżeli uważasz że o jedno za dużo to ile ty wypiłeś ze chcesz te pierścienie kleić one nie były na klej i zakłada się je bez kleju nie wiem dlaczego ktoś kto nie wie jak to się robi obraża innych i jeszcze udziela złych rad jeżeli nie ma o tym pojęcia gdyby miały być klejone to fabryka zamontowała by je na stałe i nowych tarczach też by już były a jeżeli Ty chcesz te pierścienie kleić klejami obrabialnymi i tak robiłeś u siebie to życzę powodzenia przy następnej wymianie tarcz;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla upewnienia się, tu macie zdjęcia tego pierścienia nr 23 na obrazku

 

www.fotosik.pl]cf880189791b3dfc.jpg[/url]

 

 

eea9fc27d3500ddb.jpg

dziś zamówiłem nowe dwa pierścienie, to ich nr. 1J0 614 149

kosztują 36zł za sztuke i można je dostać tu: http://sklep.intercars.com.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tych pierścieni się nie kleii tylko rozgina i będą pasowały rdza je na tarczach ścisnęła wyczyść je dokładnie i potem rozginaj wkrętakiem aż będą pasowały nabij w środek tarczy i to wszystko

jeżeli uważasz że o jedno za dużo to ile ty wypiłeś ze chcesz te pierścienie kleić one nie były na klej i zakłada się je bez kleju nie wiem dlaczego ktoś kto nie wie jak to się robi obraża innych i jeszcze udziela złych rad jeżeli nie ma o tym pojęcia gdyby miały być klejone to fabryka zamontowała by je na stałe i nowych tarczach też by już były a jeżeli Ty chcesz te pierścienie kleić klejami obrabialnymi i tak robiłeś u siebie to życzę powodzenia przy następnej wymianie tarcz;-)

 

Bardzo dobrze napisałeś, a na przyszłość używaj znaków interpunkcyjnych, będziesz lepiej zrozumiany ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już po wymianie tarcz i pierścieni. Jak ktoś się będzie za takową wymianę zabierał to radze od razu zakupić nowe pierścienie i zaoszczedzić w ten sposób czas i nerwy.

tu porównanie średnicy nowego i starego pierścienia

 

84e83a37bb976187.jpg

a tu już zamontowany nowy pierścień na tarczy, do montażu użyłem

deseczki i młotka żeby nie uszkodzić pierścienia

 

01cf6bfaa45b4827.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O właśnie dobra rada. A mnie się dostało od autologusa i The_Sainta za herezje o klejeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość autologus

z tym piwem i klejeniem to trochę przesadziłeś jeżeli ktoś nie chce kupować nowych pierścieni (ja sam tak zrobiłem, bo nie wiedziałem że można jako zamienniki kupić) wystarczy stare wyczyścić i cienkimi szczypczmi ściskać z jednej strony w miejscu gdzie blaszki pierścienia schodzą sie w szpic, zmnieszamy w ten sposób obwód równomiernie na całym pierścieniu o tyle aby można go nabić na tarcze i sprawa załatwiona opisałem tak dla innych nie wszyscy mogą czekać np. dwa dni na przesyłke lub wolą trochę kasy zaoszczędzić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności