Skocz do zawartości
mateuszhg

Centralny na pilota w b3

Rekomendowane odpowiedzi

nie mam miernika.jutro pożyczę to może mi sie wyklaruje sytuacja.tylko pytanie od której konfiguracji zacząć.myślałem o 2(standard type)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Miernik nie jest konieczny ale może się przydać..

2. Od żadnej konfiguracji z tych schematów nie zaczynaj...

 

Zrób tak:

Żółty i żółto - czarny razem i jeszcze do tego czerwony i to do plusa

Czarny do minusa

Biały otwieranie czyli wpinasz w żółto - czerwony w kostce pompki

Biało czarny zamykanie czyli wpinasz w biało - czarny kostki pompki

Możesz też zlokalizować te przewody słupku drzwi kierowcy - wychodzą one wiązką z drzwi przez słupek i idą do tyłu samochodu.

 

To na początek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. Miernik nie jest konieczny ale może się przydać..

2. Od żadnej konfiguracji z tych schematów nie zaczynaj...

 

Zrób tak:

Żółty i żółto - czarny razem i jeszcze do tego czerwony i to do plusa

Czarny do minusa

Biały otwieranie czyli wpinasz w żółto - czerwony w kostce pompki

Biało czarny zamykanie czyli wpinasz w biało - czarny kostki pompki

Możesz też zlokalizować te przewody słupku drzwi kierowcy - wychodzą one wiązką z drzwi przez słupek i idą do tyłu samochodu.

 

To na początek...

 

i wszystko w temacie...podłączyłem według twojej instrukcji i "prawie"wszystko działa.nie wiem co zrobić żeby nie zamykał się po 15 sec.dziś zostawiłem kluczyki w środku,wyszedłem żeby sprawdzić czy są kierunki i zamknął się samochód

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem co zrobić żeby nie zamykał się po 15 sec.

Zostały Ci trzy przewody a schemat załączony do Twoich pilotów nie jest jednoznaczny..

Powiedz mi czy masz jakieś zworki w sterowniku i czy coś o nich pisze w instrukcji...

A potem zajmiemy się tym zamykaniem.. Któryś z trzech przewodów które zostały trzeba podłączyć pod krańcówkę drzwi ale na razie nie wiem który...

 

Edit:

Biały który został we wtyczce 9-cio pinowej musisz podłączyć pod plus po kluczyku a Niebieski pod krańcówkę drzwi.

 

I tych zworek poszukaj czy masz jakieś..

Edytowane przez Qdlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zostały Ci trzy przewody a schemat załączony do Twoich pilotów nie jest jednoznaczny..

Powiedz mi czy masz jakieś zworki w sterowniku i czy coś o nich pisze w instrukcji...

A potem zajmiemy się tym zamykaniem.. Któryś z trzech przewodów które zostały trzeba podłączyć pod krańcówkę drzwi ale na razie nie wiem który...

 

Edit:

Biały który został we wtyczce 9-cio pinowej musisz podłączyć pod plus po kluczyku a Niebieski pod krańcówkę drzwi.

 

I tych zworek poszukaj czy masz jakieś..

mam zworki.tak wyglądają

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec98ce5dba8b310b.html

a co krańcówek to muszę je wymienić, bo działa tylko od kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam zwork

ciekawe od czego są.. nie ma nic o nich w instrukcji??

 

 

 

a co krańcówek to muszę je wymienić, bo działa tylko od kierowcy

wystarczy. ta jest w tym przypadku najważniejsza ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciekawe od czego są.. nie ma nic o nich w instrukcji??

 

 

 

 

wystarczy. ta jest w tym przypadku najważniejsza ;)

no niestety nie ma.instrukcja to tylko te ksero co wrzuciłem.a krańcówki muszę i tak wymienić ,bo się światło nie zapala po otwaciu pozostałych drzwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na obudowie sterownika albo na pilotach nic nie pisze? jakiś model albo producent?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na obudowie sterownika albo na pilotach nic nie pisze? jakiś model albo producent?

kompletny NO NAME

car alarm system

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro centralny działa na pilota to czemu chcecie wiedzieć po co są zworki?

Póki nie podłączysz się pod instalację krańcówek to niestety będzie się zamykać automatycznie po jakijes chwili, centralka potrzebuje sygnału że ktoś otworzył drzwi w przeciwnym razie uruchamia zamykanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kompletny NO NAME

car alarm system

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9ab50eb0525a82b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0d5ac3bddc7a450.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37cba71e7e54304a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d18198bcfd4894be.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3155849069c8f6ad.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c52bc0b4f56b38fe.html

 

---------- Dodano o 20:16 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:14 ----------

 

Skoro centralny działa na pilota to czemu chcecie wiedzieć po co są zworki?

Póki nie podłączysz się pod instalację krańcówek to niestety będzie się zamykać automatycznie po jakijes chwili, centralka potrzebuje sygnału że ktoś otworzył drzwi w przeciwnym razie uruchamia zamykanie.

chodzi o to,żeby wylączyć tą funkcję,bo jak jadę autem to się uzbraja i miga niebieska dioda,całkiem jak MILICJA

Edytowane przez haroldini81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro centralny działa na pilota to czemu chcecie wiedzieć po co są zworki?

bo przeglądając internet widziałem że niektóre sterowniki przyjmują plus od krańcówki i minus. I sterowane jest to zworką. Pytam żeby nie spalił sterownika..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
plus od krańcówki

Plus w krańcówkach....?

Jest to w ogóle możliwe?

bo jak jadę autem to się uzbraja i miga niebieska dioda

Brak podłączonych krańcówek.

 

Podając minus (niby zamiast plusa) nic się nie stanie, na odwrót jest szansa usmażenia czegoś.

 

Najprościej otworzyć pilotem i na chwilę dotknąć kabelkiem na krańcówki do masy, centralka nie powinna się uzbroić do momentu użycia pilota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Plus w krańcówkach....?

Jest to w ogóle możliwe?

Przeglądałem schematy sterowników do pilota żeby pomóc koledze i znalazłem taki że przyjmował i plus i minus. A sterowanie było zworką...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A bagażnik też otwiera?

jak się ma ori centralny to otwiera..

 

 

Ale zamka tego nie da się zrobić tak by się otwierał razem z zamkiem.

Da się, tylko trzeba zastosować dodatkowy słownik, taki jak montowałeś w drzwi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie za bardzo wiem jakbym miał go zamontować, skoro zamek w klapę działa na tej zasadzie, że raz opiera się o hmmm nie wiem jak to nazwać a jak się przekręci kluczyk to wchodzi między. Dumałem nad tym trochę i nic. Chyba że miałbym taki przystosowany do centralnego to wtedy na pewno się da. Jak szukałem ma alledrogo nie widziałem takich.

 

wyślę Ci zdjęcie mojego siłownika klapy około 16 to zobaczysz może Ci to jakoś pomoże :cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@up i co podeślesz?

 

jutro dopiero będę miał moją zabawkę u siebie i Ci wyśle .

 

 

 

DSC_0051.jpg

DSC_0050.jpg

Edytowane przez dolarmistrz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności