haroldini81 Zgłoś #41 Napisano 16 Listopada 2013 nie mam miernika.jutro pożyczę to może mi sie wyklaruje sytuacja.tylko pytanie od której konfiguracji zacząć.myślałem o 2(standard type) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #42 Napisano 16 Listopada 2013 1. Miernik nie jest konieczny ale może się przydać.. 2. Od żadnej konfiguracji z tych schematów nie zaczynaj... Zrób tak: Żółty i żółto - czarny razem i jeszcze do tego czerwony i to do plusa Czarny do minusa Biały otwieranie czyli wpinasz w żółto - czerwony w kostce pompki Biało czarny zamykanie czyli wpinasz w biało - czarny kostki pompki Możesz też zlokalizować te przewody słupku drzwi kierowcy - wychodzą one wiązką z drzwi przez słupek i idą do tyłu samochodu. To na początek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haroldini81 Zgłoś #43 Napisano 17 Listopada 2013 1. Miernik nie jest konieczny ale może się przydać..2. Od żadnej konfiguracji z tych schematów nie zaczynaj... Zrób tak: Żółty i żółto - czarny razem i jeszcze do tego czerwony i to do plusa Czarny do minusa Biały otwieranie czyli wpinasz w żółto - czerwony w kostce pompki Biało czarny zamykanie czyli wpinasz w biało - czarny kostki pompki Możesz też zlokalizować te przewody słupku drzwi kierowcy - wychodzą one wiązką z drzwi przez słupek i idą do tyłu samochodu. To na początek... i wszystko w temacie...podłączyłem według twojej instrukcji i "prawie"wszystko działa.nie wiem co zrobić żeby nie zamykał się po 15 sec.dziś zostawiłem kluczyki w środku,wyszedłem żeby sprawdzić czy są kierunki i zamknął się samochód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #44 Napisano 17 Listopada 2013 (edytowane) nie wiem co zrobić żeby nie zamykał się po 15 sec. Zostały Ci trzy przewody a schemat załączony do Twoich pilotów nie jest jednoznaczny.. Powiedz mi czy masz jakieś zworki w sterowniku i czy coś o nich pisze w instrukcji... A potem zajmiemy się tym zamykaniem.. Któryś z trzech przewodów które zostały trzeba podłączyć pod krańcówkę drzwi ale na razie nie wiem który... Edit: Biały który został we wtyczce 9-cio pinowej musisz podłączyć pod plus po kluczyku a Niebieski pod krańcówkę drzwi. I tych zworek poszukaj czy masz jakieś.. Edytowane 17 Listopada 2013 przez Qdlik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haroldini81 Zgłoś #45 Napisano 17 Listopada 2013 Zostały Ci trzy przewody a schemat załączony do Twoich pilotów nie jest jednoznaczny..Powiedz mi czy masz jakieś zworki w sterowniku i czy coś o nich pisze w instrukcji... A potem zajmiemy się tym zamykaniem.. Któryś z trzech przewodów które zostały trzeba podłączyć pod krańcówkę drzwi ale na razie nie wiem który... Edit: Biały który został we wtyczce 9-cio pinowej musisz podłączyć pod plus po kluczyku a Niebieski pod krańcówkę drzwi. I tych zworek poszukaj czy masz jakieś.. mam zworki.tak wyglądają http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec98ce5dba8b310b.html a co krańcówek to muszę je wymienić, bo działa tylko od kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #46 Napisano 17 Listopada 2013 mam zwork ciekawe od czego są.. nie ma nic o nich w instrukcji?? a co krańcówek to muszę je wymienić, bo działa tylko od kierowcy wystarczy. ta jest w tym przypadku najważniejsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haroldini81 Zgłoś #47 Napisano 17 Listopada 2013 ciekawe od czego są.. nie ma nic o nich w instrukcji?? wystarczy. ta jest w tym przypadku najważniejsza no niestety nie ma.instrukcja to tylko te ksero co wrzuciłem.a krańcówki muszę i tak wymienić ,bo się światło nie zapala po otwaciu pozostałych drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #48 Napisano 17 Listopada 2013 na obudowie sterownika albo na pilotach nic nie pisze? jakiś model albo producent? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haroldini81 Zgłoś #49 Napisano 17 Listopada 2013 na obudowie sterownika albo na pilotach nic nie pisze? jakiś model albo producent? kompletny NO NAME car alarm system Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #50 Napisano 17 Listopada 2013 Skoro centralny działa na pilota to czemu chcecie wiedzieć po co są zworki? Póki nie podłączysz się pod instalację krańcówek to niestety będzie się zamykać automatycznie po jakijes chwili, centralka potrzebuje sygnału że ktoś otworzył drzwi w przeciwnym razie uruchamia zamykanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haroldini81 Zgłoś #51 Napisano 17 Listopada 2013 (edytowane) kompletny NO NAMEcar alarm system http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9ab50eb0525a82b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0d5ac3bddc7a450.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37cba71e7e54304a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d18198bcfd4894be.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3155849069c8f6ad.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c52bc0b4f56b38fe.html ---------- Dodano o 20:16 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:14 ---------- Skoro centralny działa na pilota to czemu chcecie wiedzieć po co są zworki?Póki nie podłączysz się pod instalację krańcówek to niestety będzie się zamykać automatycznie po jakijes chwili, centralka potrzebuje sygnału że ktoś otworzył drzwi w przeciwnym razie uruchamia zamykanie. chodzi o to,żeby wylączyć tą funkcję,bo jak jadę autem to się uzbraja i miga niebieska dioda,całkiem jak MILICJA Edytowane 17 Listopada 2013 przez haroldini81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #52 Napisano 17 Listopada 2013 Skoro centralny działa na pilota to czemu chcecie wiedzieć po co są zworki? bo przeglądając internet widziałem że niektóre sterowniki przyjmują plus od krańcówki i minus. I sterowane jest to zworką. Pytam żeby nie spalił sterownika.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #53 Napisano 17 Listopada 2013 plus od krańcówki Plus w krańcówkach....? Jest to w ogóle możliwe? bo jak jadę autem to się uzbraja i miga niebieska dioda Brak podłączonych krańcówek. Podając minus (niby zamiast plusa) nic się nie stanie, na odwrót jest szansa usmażenia czegoś. Najprościej otworzyć pilotem i na chwilę dotknąć kabelkiem na krańcówki do masy, centralka nie powinna się uzbroić do momentu użycia pilota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #54 Napisano 17 Listopada 2013 Plus w krańcówkach....?Jest to w ogóle możliwe? Przeglądałem schematy sterowników do pilota żeby pomóc koledze i znalazłem taki że przyjmował i plus i minus. A sterowanie było zworką... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #55 Napisano 17 Listopada 2013 A bagażnik też otwiera? jak się ma ori centralny to otwiera.. Ale zamka tego nie da się zrobić tak by się otwierał razem z zamkiem. Da się, tylko trzeba zastosować dodatkowy słownik, taki jak montowałeś w drzwi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolarmistrz Zgłoś #56 Napisano 18 Listopada 2013 Nie za bardzo wiem jakbym miał go zamontować, skoro zamek w klapę działa na tej zasadzie, że raz opiera się o hmmm nie wiem jak to nazwać a jak się przekręci kluczyk to wchodzi między. Dumałem nad tym trochę i nic. Chyba że miałbym taki przystosowany do centralnego to wtedy na pewno się da. Jak szukałem ma alledrogo nie widziałem takich. wyślę Ci zdjęcie mojego siłownika klapy około 16 to zobaczysz może Ci to jakoś pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolarmistrz Zgłoś #57 Napisano 21 Listopada 2013 (edytowane) @up i co podeślesz? jutro dopiero będę miał moją zabawkę u siebie i Ci wyśle . Edytowane 28 Listopada 2013 przez dolarmistrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach