wojtekmax Zgłoś #381 Napisano 24 Stycznia 2013 pemek2610 po co ci 6 z dizla jak w benzyniakach nie było? Wszystko podejdzie ale jak nawet założysz 5 z dizla to już na 4 biegu zamkniesz licznik będziesz miał bardzo długie biegi. Kumpel tak zrobił założył 5 z dizla do audi a3 1,8 na 4 biegu grubo ponad 200 jedzie ale co z tego jak pod wiatr zwalnia a przy 160 na 5 nie chcę skłamać ale przy 130 to ma chyba 2000 obrotów tak więc masakra a przyspieszenia zero. Nawet od 1 biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #382 Napisano 24 Stycznia 2013 (edytowane) więc chyba dam się na spokój z tą szóstką z tego co mówicie to chyba najlepiej mieć dłuższą skrzynię 5tkę do mojego benzyniaka Edytowane 24 Stycznia 2013 przez pemek2610 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #383 Napisano 24 Stycznia 2013 Jeżeli masz oryginalną 5 benzynową to przy niej zostań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #384 Napisano 24 Stycznia 2013 Myślałem również nad przerobieniem go na 4x4 ale to pewnie już byłby za duży koszt pewnie: skrzynia, wał, sanki,itd, opłacalne byłoby takie coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #385 Napisano 24 Stycznia 2013 Nie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #386 Napisano 24 Stycznia 2013 Buda łącznie z zawieszeniem jest inna w 4motion-nie przeskoczysz tego bez rzeźby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #387 Napisano 24 Stycznia 2013 W tym wypadku tylko zmiana auta. Jak masz 5 manualną to nie wiem co od niej chcesz. A 4x4 to już całkiem zły pomysł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #388 Napisano 24 Stycznia 2013 Teraz po waszych postach to ja się sam zastanawiam dlaczego przyszły mi do głowy takie modyfikacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MATI766 Zgłoś #389 Napisano 28 Lutego 2013 Witam niedługo będę przerabiał swojego passka 1,9 130 km i moje pytanko jest takie czy skrzynia 6 od a6 2,5 ma dużo dłuższe przełożenie niż zwykła 6 z 1,9 wiem ze te z 2,5 są trwalsze mocniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #390 Napisano 28 Lutego 2013 Witam niedługo będę przerabiał swojego passka 1,9 130 km i moje pytanko jest takie czy skrzynia 6 od a6 2,5 ma dużo dłuższe przełożenie niż zwykła 6 z 1,9 wiem ze te z 2,5 są trwalsze mocniejsze na 6 w DQS przy 2k obrotów masz 115km/h .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MATI766 Zgłoś #391 Napisano 28 Lutego 2013 To dobrze czy źle do tej pory jeździłem automatem i nie wiem ile powinno być na ori manualu 6 od avf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #392 Napisano 1 Marca 2013 włącz sobie youtube to zobaczysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MATI766 Zgłoś #393 Napisano 1 Marca 2013 Jechałem kumpla psskiem u niego na 6 przy 2k jest 80 km/h nie są minimalnie dłuższe tylko dużo dłuższe przełożenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #394 Napisano 1 Marca 2013 MATI766 coś ci się chyba pomyliło. U mnie na 5 biegu w 5 biegowej skrzynce jest przy 2100obrotów 100km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #395 Napisano 1 Marca 2013 Jechałem kumpla psskiem u niego na 6 przy 2k jest 80 km/h nie są minimalnie dłuższe tylko dużo dłuższe przełożenia coś musiałeś pokręcić kolego , zbytnio nierealne to co mówisz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MATI766 Zgłoś #396 Napisano 1 Marca 2013 Nie no sorry 100 z groszem było pomyliło mi się bo już za dużo na necie czytam o tych prędkościach na każdej skrzyni .Czyli kupuję DQS i wybierak musi być od FRK czy podejdzie bez rezania od czegoś innego (a6,a4). Powoli kompletuje części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #397 Napisano 1 Marca 2013 wybierka musi być od skrzyni 6 , niektórzy twierdzą że koniecznie od DQS bo są delikatne różnice . Ja osobiście mam od 6 ( nie wiem od jakiej ) i działa .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi1982 Zgłoś #398 Napisano 18 Marca 2013 Witam panowie jestem juz pare miesiecy po przekładce z tiptronika na manual autko smiga zacnie...został mi jeszcze do przejscia fis model 1/2 chodzi mi o to ze w automacie podzielony był on na trzy czesci a w manualu powinien byc na dwie...po odłaczeniu kompa od skrzyni cyfry i litery od biegow zgasły ale nadal jest podzielony na 3 czesci...wie ktos moze co zrobic z tym fantem ,,autko to passat b5 fl 2.5 tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #399 Napisano 18 Marca 2013 Da się na 100% Nie mogłem podołać i podjechałem do kolesia u mnie w miasteczku, wszedł na jakieś forum anglojęzyczne zajęło mu to 10 minut poczytał 1 raz to robił podpiął lapka i przekodował za 20zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi1982 Zgłoś #400 Napisano 18 Marca 2013 Moje kodowanie w zegarach to 05125 teraz pytanie jakie powinno byc w manualu:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach