Skocz do zawartości
Gość luka

[B5] Przeróbka automata na manual.

Rekomendowane odpowiedzi

pemek2610 po co ci 6 z dizla jak w benzyniakach nie było?

Wszystko podejdzie ale jak nawet założysz 5 z dizla to już na 4 biegu zamkniesz licznik będziesz miał bardzo długie biegi.

Kumpel tak zrobił założył 5 z dizla do audi a3 1,8 na 4 biegu grubo ponad 200 jedzie ale co z tego jak pod wiatr zwalnia a przy 160 na 5 nie chcę skłamać ale przy 130 to ma chyba 2000 obrotów tak więc masakra a przyspieszenia zero. Nawet od 1 biegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc chyba dam się na spokój z tą szóstką :) z tego co mówicie to chyba najlepiej mieć dłuższą skrzynię 5tkę do mojego benzyniaka ;)

Edytowane przez pemek2610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz oryginalną 5 benzynową to przy niej zostań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem również nad przerobieniem go na 4x4 ale to pewnie już byłby za duży koszt pewnie: skrzynia, wał, sanki,itd, opłacalne byłoby takie coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buda łącznie z zawieszeniem jest inna w 4motion-nie przeskoczysz tego bez rzeźby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym wypadku tylko zmiana auta.

Jak masz 5 manualną to nie wiem co od niej chcesz.

A 4x4 to już całkiem zły pomysł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz po waszych postach to ja się sam zastanawiam dlaczego przyszły mi do głowy takie modyfikacje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam niedługo będę przerabiał swojego passka 1,9 130 km i moje pytanko jest takie czy skrzynia 6 od a6 2,5 ma dużo dłuższe przełożenie niż zwykła 6 z 1,9 wiem ze te z 2,5 są trwalsze mocniejsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam niedługo będę przerabiał swojego passka 1,9 130 km i moje pytanko jest takie czy skrzynia 6 od a6 2,5 ma dużo dłuższe przełożenie niż zwykła 6 z 1,9 wiem ze te z 2,5 są trwalsze mocniejsze

 

na 6 w DQS przy 2k obrotów masz 115km/h ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dobrze czy źle do tej pory jeździłem automatem i nie wiem ile powinno być na ori manualu 6 od avf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

włącz sobie youtube to zobaczysz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałem kumpla psskiem u niego na 6 przy 2k jest 80 km/h nie są minimalnie dłuższe tylko dużo dłuższe przełożenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MATI766 coś ci się chyba pomyliło.

U mnie na 5 biegu w 5 biegowej skrzynce jest przy 2100obrotów 100km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jechałem kumpla psskiem u niego na 6 przy 2k jest 80 km/h nie są minimalnie dłuższe tylko dużo dłuższe przełożenia

 

coś musiałeś pokręcić kolego , zbytnio nierealne to co mówisz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no sorry 100 z groszem było pomyliło mi się bo już za dużo na necie czytam o tych prędkościach na każdej skrzyni .Czyli kupuję DQS i wybierak musi być od FRK czy podejdzie bez rezania od czegoś innego (a6,a4). Powoli kompletuje części :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wybierka musi być od skrzyni 6 , niektórzy twierdzą że koniecznie od DQS bo są delikatne różnice . Ja osobiście mam od 6 ( nie wiem od jakiej :) ) i działa ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie jestem juz pare miesiecy po przekładce z tiptronika na manual autko smiga zacnie...został mi jeszcze do przejscia fis model 1/2 chodzi mi o to ze w automacie podzielony był on na trzy czesci a w manualu powinien byc na dwie...po odłaczeniu kompa od skrzyni cyfry i litery od biegow zgasły ale nadal jest podzielony na 3 czesci...wie ktos moze co zrobic z tym fantem ,,autko to passat b5 fl 2.5 tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się na 100%

Nie mogłem podołać i podjechałem do kolesia u mnie w miasteczku, wszedł na jakieś forum anglojęzyczne zajęło mu to 10 minut poczytał 1 raz to robił podpiął lapka i przekodował za 20zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje kodowanie w zegarach to 05125 teraz pytanie jakie powinno byc w manualu:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności