MMichał Zgłoś #21 Napisano 21 Stycznia 2014 Spokojnie kolego, bez paniki Nie grzebiemy w skrzyni a bardziej w jej górnej obudowie. Temat masz np. tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/43733-czujnik-wstecznego-biegu-lokalizacja Słabiutko szukałeś . . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #22 Napisano 22 Stycznia 2014 Dziś wszystko OK .. nie żarzy się ta jedna żarówka, więc raczej uszkodzenie LEDów odpada.. A niech mi ktoś powie, czy możliwe jest żeby przełącznik w skrzyni się tak uszkodził że będzie świecić tylko jedna żarówka ?? bo bardziej się skłaniam ku temu że to właśnie on padł bo wczoraj jak mi się zaświecił jeden wsteczny to poruszałem lewarkiem i zgasło .. czy może idzie to przez komputer?? myślałem że światła wsteczne są spięte razem (że mają jedno zasilanie).. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #23 Napisano 22 Stycznia 2014 najpierw kolego wloz normalne zarowki i patrz co sie bedzie dzialo prawdopodobnie masz instalacje CAN (niech sie inni wypowiedza) a ona raczej nie lubi ulepszaczy typu diody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #24 Napisano 22 Stycznia 2014 Z tego co wiem moj pasek nie ma CANa .. , gdyby tak bylo to brak żarówki czy przepalona jakaś wywalało by na desce kontrolke a tak sie nie dzieje. 3 miesiące z tymi żarówkami było ok. dziś sie nic nie dzieje więc podmiana żarówek nic mi nie da bo nie sprawdze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #25 Napisano 23 Stycznia 2014 Z tego co wiem moj pasek nie ma CANa .. , gdyby tak bylo to brak żarówki czy przepalona jakaś wywalało by na desce kontrolke a tak sie nie dzieje. 3 miesiące z tymi żarówkami było ok. dziś sie nic nie dzieje więc podmiana żarówek nic mi nie da bo nie sprawdze. jeśli problem dotyczy auta z informacji pod avatarem, to masz szyne CAN. kontrolki spalonej żarówki w passacie 3bg fabrycznie nie było(chyba wersje usa miały, ale to musi ktoś potwierdzić). kontrolę żarówki można dołożyć za pomocą specjalnego przekaźnika, przez który idzie sygnał każdej żarówki oddzielnie - wątpie abyś sam to dokładał. kolejna rzecz jest taka, ze nie każdy licznik posiada diodę w miejscu, gdzie jest kontrolka spalonej żarówki(jeśli masz licznik bez fis lub 1/2 fis, to prawy górny róg). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #26 Napisano 23 Stycznia 2014 hm... przed zakupem ledów szukalem info czy mam CAN czy nie i w koncu stanelo na tym ze nie mam .. skad wiesz ze mam ?? chyba najlepiej by było To sprawdzić po VINie ... a licznik mam 1/2fis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #27 Napisano 23 Stycznia 2014 Wszystkie Passaty 3BG miały szynę can, po prostu. Szyne can miały również B5 przed liftem, w których był licznik z 1/2 fis(występowały też wersje z pełnym fisem, który szyny can nie miał). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #28 Napisano 24 Stycznia 2014 Wszystkie Passaty 3BG miały szynę can, po prostu. tez wlasnie tez tak myslalem :mniam dlatego tak jak wczesniej pisalem,wlozyc zarowki jakie powinny byc i sprawdzic jesli bedzie ok tzn ze wlacznik wstecznego ok a jak na ledach nie ma lub cyrki sie dzieja tzn ze wina ledow bo nie maja emulatora (oklamywacza ze sa ledami) na przyszlosc jak kolega motomoto bedzie sobie kupowal sobie zarowki led to musi patrzec zeby byly do instalacji CAN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #29 Napisano 24 Stycznia 2014 tak , tylko że zanim je kupiłem czytałem też duzo opinii i ponoć te ledy pod can to zwykła ściema że są takie same tylko płaci sie za to że jest napisane pod CAN .. a ile w tym prawdy nie wiem .. poza tym podswietlenie tablicy i przednie postoje swieca jak nalezy i nic sie nie dzieje, a z tej samej serii są ... bardziej stawiam na przelacznik i wilgoć, jak jest teraz mróz to nic sie nie dzieje .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #30 Napisano 30 Kwietnia 2014 Chyba doszedłem ładu z tymi LEDami od wstecznego.. zrobiłem ten sam patent co w tylnej lampce oświetlenia wnętrza, mianowicie w jednej lampie tylnej tam gdzie żarówka od wstecznego wlutowałem rezystor 2W 360ohm i już się nic nie żarzy, wsteczny świeci wtedy kiedy ma świecić a nie kiedy mu się podoba widocznie jakiś układ głupiał bo nie było wystarczającego obciążenia.. tylko zastanawia mnie fakt że pare miesięcy to działało dobrze.. może był gdzieś w układzie jakiś rezystor i go trafiło poprostu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #31 Napisano 30 Kwietnia 2014 tylko że zanim je kupiłem czytałem też duzo opinii i ponoć te ledy pod can to zwykła ściema że są takie same tylko płaci sie za to że jest napisane pod CAN .. a ile w tym prawdy nie wiem1. CAN, to magistrala danych, którą "porozumiewają się" sterowniki auta.2.CAN, czy CAN BUS nie ma nic wspólnego z systemem diagnozy spalonych żarówek. Ta "uczona", poważnie brzmiąca nazwa, została dodana przez sprzedawców chińszczyzny w celu zwiększenia prestiżu sprzedawanych produktów ... i tak już zostało Powinno to brzmieć - "przystosowane do aut z systemem diagnozy" (spalonych żarówek), czy "nie powoduje info o spalonej żarówce" ledy pod can to zwykła ściema Nie jest to ściemą, są one przystosowane...(patrz wyżej) . Oczywiście, jeśli są Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach