Gość pierzak Zgłoś #1 Napisano 16 Stycznia 2008 mam paska 2.0 na pierwszym biegu z skrzyni dochodzi chrobotanie biegi wchodzo normalnie. odgłosy słychac tylko na jedynce .ostatnio zauwarzylem ze na zimnym silniku tego nie słychac dopiero po rozgrzaniu. pomocy pewnie skrzynia do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Metrolo Zgłoś #2 Napisano 16 Stycznia 2008 Spokojnie, mam to samo. Przejechałem już na takiej skrzyni ok 50 tys.km i nic się nie dzieje. Gdy to wystąpiło też miałem czarne myśli,wymiana oleju i mądrości różnych mechaników nic nie dały. Naprawa lub wymiana na używkę sporo kosztuje a gwarancji nie ma. Dałem sobie spokój i jak na razie nie żałuje.Dawno temu doczytałem się na tym forum ( ale teraz nie mogę tego odnaleźć) że to pękły bodajże jakieś sprężynki, czy jakoś tak i że ten przypadek nie spowoduje awarii skrzyni. Moja rada jeździć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekm Zgłoś #3 Napisano 17 Stycznia 2008 Spokojnie, mam to samo. Przejechałem już na takiej skrzyni ok 50 tys.km i nic się nie dzieje. Gdy to wystąpiło też miałem czarne myśli,wymiana oleju i mądrości różnych mechaników nic nie dały. Naprawa lub wymiana na używkę sporo kosztuje a gwarancji nie ma. Dałem sobie spokój i jak na razie nie żałuje.Dawno temu doczytałem się na tym forum ( ale teraz nie mogę tego odnaleźć) że to pękły bodajże jakieś sprężynki, czy jakoś tak i że ten przypadek nie spowoduje awariiskrzyni. Moja rada jeździć Potwierdzam! Jeżdżę tak już ponad rok (ok. 50 tys. km). Biegi wchodzą bez problemu i oprócz dyskomfortu powodowanego zgrzytami przy ruszaniu nie ma problemu. Radzę się nie przejmować i jeździć. Używana skrzynia + wymiana to koszt ok 600 zł - decyzja należy jednak do Ciebie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #4 Napisano 17 Stycznia 2008 to i ja potwierdzę. W B4 mojego ojca (AAZ) to zgrzytanie występuje od kilku lat... myślę, żę już zrobił przynajmniej 100, a może i 150 tysięcy i skrzynia oprócz tego zgrzytu przy 1 nie przejawia nawet najmniejszych oznak uszkodzenia. Żadnego oleju nie wymienił, nic nie diagnozował... po prostu jeździ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość brzesiu Zgłoś #5 Napisano 17 Stycznia 2008 Mam to samo w swoim pasku to tylko zużyte synchronizatory taki słaby punkt naszych b4ek. Wymiana wszystkich to koszt kilkuset złotych wymiana oleju nic nie daje regulacja bynajmniej z mojej praktyki tylko pogarsza sytuacje. Da sie z tym jeździć trzeba tylko delikatnie wbijać biegi, jak sie jeszcze trohe ten synhronizator wyrobi bedziesz mial problem z wbiciemm biegu wtedy trzeba jak w tarpanie dwa razy wysprzeglić by sie skrzynia zsynhronizowała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #6 Napisano 17 Stycznia 2008 albo jeszcze łatwiej, jeśli jedynka nie wchodzi, to wrzućcie 2 i dopiero 1! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pierzak Zgłoś #7 Napisano 17 Stycznia 2008 dzieki za pomoc pewnie bede jedził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość brzesiu Zgłoś #8 Napisano 17 Stycznia 2008 albo jeszcze łatwiej, jeśli jedynka nie wchodzi, to wrzućcie 2 i dopiero 1! Nie zawsze to pomaga u mnie czasem tak sie dzieje ze nie wrzucę 1 ani 2 ani 3 jak mu nie wysprzegle jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach