Skocz do zawartości
Gość mibez

Problem z przełacznikiem od kierunkowskazów

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mibez

Witam mam pytanie czy ktoś rozbierał przełączniki od kierunkowskazów i wycieraczek jak tak to jak się do tego zabrać i czy musze zdjąć kierownice bo cos nie tak z przełącznikiem kierunków tylko jedna strona czasami się nie włącza i buczy jak by jakieś zwarcie było może ktoś się spotkał z podobnym problemem i nie będę musiał wymieniać tego ustrojstwa Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierownicę musisz zdjąć. Jak buczy w przełączniku to masz zwarcie na stykach. Sprawdź czy nie są nadpalone i psiknij Elektrosol na styki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mibez
Kierownicę musisz zdjąć. Jak buczy w przełączniku to masz zwarcie na stykach. Sprawdź czy nie są nadpalone i psiknij Elektrosol na styki.

Gdzie mozna kupic ten Elektrosol Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sklepie :D z artykułami motoryzacyjnymi lub na stacji paliw. Czasem bywa w marketach na stoiskach moto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pwl

psikanie nic nie da, tylko się styki zesmarzą. Najlepiej rozbierz przełącznik (składa się z dwóch

części) część od wycieraczki ostrożnie rozłórz-uważaj żeby nie wyskoczyła sprężynka z ramienia, styki wytrzyj ściereczką ze smaru, wyczyść np. pilniczkiem do paznokci potem nałóż troszeczkę wazeliny technicznej, złóż i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mibez,

Witam mam pytanie czy ktoś rozbierał przełączniki od kierunkowskazów i wycieraczek jak tak to jak się do tego zabrać i czy musze zdjąć kierownice

uwazaj na poduszke oczywiscie jak ja masz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, no jeśli masz piłować takim pilniczkiem, w ogóle pilniczkiem, to lepiej od razu kup drugi przełącznik.

Jeśli polecasz szlifowanie styków, to papierem o gradacji przynajmniej 1000. To ma być wypolerowane a nie piłowane z zadziorami. Taka akcja szybko się mści.

Czy muszę tu przytaczać teorię polerowania styków wraz z rysunkiem?

Taki przełącznik na szrocie nie powinien kosztować więcej, niż 50 PLN.

 

 

Dodam, że w swoim Passku kopułkę i palec polerowałem papierem o gradacji 2000.

To ma być gładkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

matuch1, odświeżyłeś posta z maja :krzeslem: a kolega mibez, zapewne już dawno sobie z tą usterką poradził

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności