Gość czachus Zgłoś #1 Napisano 10 Stycznia 2008 Mam pytanie-czy w B4 montowany był jakiśczujnik położenia ramienia wycieraczki???? Chodzi mi o to, że jak sobie czasem psiknę spryskiwaczem podczas jazdy i wycieraczka nie do końca dojdzie "do poziomu" względem maski to jak próbuję włączyć ten najniższy dolny bieg (pozycja manetki w dół) to on nie działa. Muszę przełączyć do najwyższej prędkości (do samej góry) wyczaić kiedy wycieraczka będzie na samym dole i wyłączyć. Po tej procedurze psiukanie wraz z wycieraniem działa. Co jest grane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maarcin Zgłoś #2 Napisano 10 Stycznia 2008 Wyłącznik krańcowy - takie coś co podaj napięcie mimo, że wyłączysz wycieraczki, po to, żeby wróciły na właściwe miejsce, z tego co opisujesz wygląda na to, że nie działa jak trzeba - zwykle to drobiazgi, np. zabrudzone styki, zaśniedziały lub urwany kabelek. Trzeba rozebrać silnik wycieraczek i obadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość czachus Zgłoś #3 Napisano 10 Stycznia 2008 Dzięki Pozdrawiam Otwock ostatnio codziennie, bo narzeczona leży tam w szpitalu. Rozbiorę na weekendzie i obadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maarcin Zgłoś #4 Napisano 11 Stycznia 2008 Zdrowia - dla narzeczonej (przede wszystkim!) i dla wycieraczek. I życzę odwiedzania Otwocka w mniej przykrych okolicznościach. Aha - i jak namierzysz problem, to nie zapomnij opisać go dokładnie w tym wątku, będzie dla 'potomnych'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość borysiątko Zgłoś #5 Napisano 11 Stycznia 2008 Witam ja mam podobny problem -a mianowicie jak włączę wycieraczki (obojętnie na jaki bieg) i je wyłączę to się zaraz zatrzymują (nie wracają do dołu) chyba będę musiał też przejrzeć ten silniczek:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość czachus Zgłoś #6 Napisano 11 Stycznia 2008 No to mamy na weekend zabawę z silniczkiem od wycieraczek. Ponoć ma być ciepło więc będzie można podłubać A co do Otwocka, to tak mi sie spodobały okolice, że kupujemy tam mieszkanko. Taniej niż w W-wie no i spokojniej, a do Stolicy rzut beretem No, ale koniec o tym bo się OFF-TOPIC robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Metrolo Zgłoś #7 Napisano 11 Stycznia 2008 Zdejmij pokrywkę z silnika wycieraczek, a właściwie ta pokrywka osłania koło zębate. przymocowane są do niej bodajże 3 styki. musisz je tylko odgiąć mocniej żeby była większa siła ich docisku do styku ( taka okrągła blaszka)zamontowanego na kole zębatym.Wszystko lekko przesmaruj smarem i miłej jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość borysiątko Zgłoś #8 Napisano 18 Stycznia 2008 No i po zabiegu stary smar (już skawalony) usunięty,nałożony nowy,blaszki dogięte i wszystko działa perfekt.Wielkie dzięki za pomoc bardzo się pomogła i bardzo tania w porównaniu z nowym silnikiem albo wizytą u jakiegoś pseudo znahora. Praca wycieraczek w deszcz -BEZCENNA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach