Skocz do zawartości
Gość czachus

Problem z wycieraczkami

Rekomendowane odpowiedzi

Gość czachus

Mam pytanie-czy w B4 montowany był jakiśczujnik położenia ramienia wycieraczki????

Chodzi mi o to, że jak sobie czasem psiknę spryskiwaczem podczas jazdy i wycieraczka nie do końca dojdzie "do poziomu" względem maski to jak próbuję włączyć ten najniższy dolny bieg (pozycja manetki w dół) to on nie działa. Muszę przełączyć do najwyższej prędkości (do samej góry) wyczaić kiedy wycieraczka będzie na samym dole i wyłączyć. Po tej procedurze psiukanie wraz z wycieraniem działa.

Co jest grane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłącznik krańcowy - takie coś co podaj napięcie mimo, że wyłączysz wycieraczki, po to, żeby wróciły na właściwe miejsce, z tego co opisujesz wygląda na to, że nie działa jak trzeba - zwykle to drobiazgi, np. zabrudzone styki, zaśniedziały lub urwany kabelek. Trzeba rozebrać silnik wycieraczek i obadać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość czachus

Dzięki :)

Pozdrawiam Otwock ostatnio codziennie, bo narzeczona leży tam w szpitalu.

Rozbiorę na weekendzie i obadam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdrowia - dla narzeczonej (przede wszystkim!) i dla wycieraczek. I życzę odwiedzania Otwocka w mniej przykrych okolicznościach.

 

Aha - i jak namierzysz problem, to nie zapomnij opisać go dokładnie w tym wątku, będzie dla 'potomnych'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość borysiątko

Witam ja mam podobny problem -a mianowicie jak włączę wycieraczki (obojętnie na jaki bieg) i je wyłączę to się zaraz zatrzymują (nie wracają do dołu) chyba będę musiał też przejrzeć ten silniczek:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość czachus

No to mamy na weekend zabawę z silniczkiem od wycieraczek. Ponoć ma być ciepło więc będzie można podłubać :P

A co do Otwocka, to tak mi sie spodobały okolice, że kupujemy tam mieszkanko. Taniej niż w W-wie no i spokojniej, a do Stolicy rzut beretem :cool:

No, ale koniec o tym bo się OFF-TOPIC robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij pokrywkę z silnika wycieraczek, a właściwie ta pokrywka osłania koło zębate. przymocowane są do niej bodajże 3 styki. musisz je tylko odgiąć mocniej żeby była większa siła ich docisku do styku ( taka okrągła blaszka)zamontowanego na kole zębatym.Wszystko lekko przesmaruj smarem i miłej jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość borysiątko

No i po zabiegu stary smar (już skawalony) usunięty,nałożony nowy,blaszki dogięte i wszystko działa perfekt.Wielkie dzięki za pomoc bardzo się pomogła i bardzo tania w porównaniu z nowym silnikiem albo wizytą u jakiegoś pseudo znahora.

Praca wycieraczek w deszcz -BEZCENNA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności