Skocz do zawartości
Gość _PIOTRAS_

Żarówki H1 - które wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

83c8c3db76280e0b.jpg

 

Philips Nightguide H1 vs Osram Cool Blue H1

 

U mnie wygląda to tak:

 

9a91e3a312e72dbd.jpg

 

Moje wnioski:

 

Duży plus dla Philipsa za trójkolorową poświatę, dzięki której doskonale widać znaki drogowe - odblaski widać z daleka. Jeśli chodzi o doświetlanie samej nawierzchni a zwłaszcza mokrej to tu wygrywa Osram dzięki swojej zimnej barwie. Co do świateł drogowych to moim zdaniem obie firmy są na podobnym poziomie, choć skłaniałbym się jednak ku Philipsowi ze względu na dobre odblaski na znakach jak i słupkach hektometrowych. Jesli chodzi o zywotność żarówek to u mnie Philipsy wytrzymały 3 pełne lata, co jest dużym atutem. Niestety Osramy są w fazie testów. Ogólnie 3:2 dla Philipsa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chciałem kupić Breki ale Cool Blue dostałem za friko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i szkoda że nie wspomnieliście o najlepszych żarówkach o których już temat był :cenzura TUNGSRAM MEGALIGHT ULTRA + 90%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jak mi sie spala breki kupie tungsramy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do kolegi cinul

Żarówki Osram Cool Blue które pokazałeś na passacie to COOL BLUE INTENSE - 4200K z homologacją czy nielegalne Cool Blue Hyper 5000K?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do kolegi cinul

Żarówki Osram Cool Blue które pokazałeś na passacie to COOL BLUE INTENSE - 4200K z homologacją czy nielegalne Cool Blue Hyper 5000K?

Nielegalne rozumiem bez homologacji? W razie wypadku można być uznanym sprawcą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, nie posiadają homologacji. Ale przecież zestawy xenonowe HID też jej nie posiadają a połowa z nas na takich jeździ:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam:) ja w moim B6 miałem dwie pary na światła mijania i światła drogowe cool blue hyper h7 5000k bez homologacji, powiem tak, światła drogowe(długie) zdawają egzamin, ale mijania to ciemnota jak cholera, nic prawie nie widac, właśnie jestem przed zmianą, i zastanawiam sie nad +90% night breaker plus, ponoc też dają lekko niebieską poświate, <--Wie ktoś coś o tym?A i jak by ktoś wiedział jak świeci blue vision(ksenon efect) philipsa to też mile posłucham:] Pozdro.

Edytowane przez Passkiewicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam:) ja w moim B6 miałem dwie pary na światła mijania i światła drogowe cool blue hyper h7 5000k bez homologacji, powiem tak, światła drogowe(długie) zdawają egzamin, ale mijania to ciemnota jak cholera, nic prawie nie widac, właśnie jestem przed zmianą, i zastanawiam sie nad +90% night breaker plus, ponoc też dają lekko niebieską poświate, <--Wie ktoś coś o tym?A i jak by ktoś wiedział jak świeci blue vision(ksenon efect) philipsa to też mile posłucham:] Pozdro.

 

Night breaker +90 nie dają niebieskiej poświaty bo ja na takich jeżdżę. Są typowo białe kolego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha:) Czyli Breaker odpada, a wiecie coś jak świeci Philips Blue Vision?:]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, nie posiadają homologacji. Ale przecież zestawy xenonowe HID też jej nie posiadają a połowa z nas na takich jeździ:)

 

Do czasu. Nikomu złego nie życzę, ale warto się zastanowić nad konsekwencjami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem wczesniej w innym aucie H4 Philipsa X-treme Power byly ok. Do paska tez wsadziłem X-treme Power (oczywiscie H7) i nie narzekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cool blue hyper h7 5000k bez homologacji, powiem tak, światła drogowe(długie) zdawają egzamin, ale mijania to ciemnota jak cholera, nic prawie nie widac

 

to w takim raze może ktoś miał doświadczenie z Tungsram SPORTLIGHT BLUish + 50%

? Te mają barwę 4000K więc jak wygląda kolor światła w reflektorze i czy dobrze oświetlają?

Edytowane przez marcin_pesel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to w takim raze może ktoś miał doświadczenie z Tungsram SPORTLIGHT BLUish + 50%

? Te mają barwę 4000K więc jak wygląda kolor światła w reflektorze i czy dobrze oświetlają?

Dołączam się do pytania kolegi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dołączam się do pytania kolegi.

 

ja miałem styczność z nimi w aucie kumpla. Są bielsze niż standardowe żarówki i nawet ładnie wyglądają ale nie macie co liczyć że beda 100% białe jak np Cool Blue Hyper 5000K które miałem i w sumie wyglądaly ok ale podczas deszczu na drodze kiepsko. Ja sobie zamówiłem niedawno palniki ksenonowe H1 4300K do swojego i dziś zamontowałem.

Lampy to Angel Eyes Sonar chrom i powiem tak.. widoczność jest lepsza na pewno pomimo ze obniżyłem trochę kąt świecenia i światło rzecz jasna białe. Niestety w wersji chrom jest taka wada ze trochę odbija sie od chromu światło i gdzieś tam świeci nie wiem jak to wyglądałoby dla kierowcy naprzeciwko aż takiej tragedii nie ma biorąc pod uwagę ze 90% czasu za kółkiem jeżdżę na światłach dziennych ale postanowiłem ze zmienię na żarówki chyba i zamówiłem Osram Cool blue intense i czekam az przyjdą. do tej pory jeździłem na Tungsram megalight +90 i bylem zadowolony lecz to nie jest takie białe światło. a ładnie by wyglądało bielsze z moimi postojówkami:) Moj brat ma osram Nightbreaker plus. Jest zadowolony i są trochę bielsze od standardowych żarówek ale bardziej zółte niż taki cool blue czy blue vision ale nieznacznie. W sumie świecą jak tungsramy +90.

Generalnie Osram Cool Blue Hyper H7 - ladnie wygladaja ale w deszczu kiepsko

Tungsram Megalight+90 oraz Osram Nightbreaker +90 to to samo tylko cena niższa Tungsramow. Mój tata jeździ na Tungsramach już 8 pełnych miesięcy i cały czas świecą a jeździ tak co dwa dni czasem częściej.

Tungsram Blueish - ładnie wyglądają w miarę i ładnie świecą podobnie pewnie jak bluevision i cool blue Intense

Co do palników ksenonowych to pamiętajcie.. najważniejsze w tym jest przesłona. Musi być taka _/-- a nie taka _/ .

Co do takiej przesłony _/-- to różnica miedzy górna linia a dolna musi być mała ze względu na większe natężenie światła ksenonowego.

Philips X-treme vision H4 - nie polecam. Świeca co prawda mocno ale są bardzo drogie i krotko trwałe. Taniej dostaniemy lepsze z Osrama i Tungsrama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dołączam się do pytania kolegi.

 

 

To znów ja:) wrzuciłem fotki poszczególnych żarówek jak świecą w soczewce:

 

2n867mo.jpg - Tungsram Megalight +90 H1

 

aaurly.jpg - Palniki ksenonowe H1 4300K

 

2zggnyw.jpg - Tungsram Megalight +90 vs. Palnik Ksenonowy 4300K

 

n381mo.jpg - Osram Cool Blue Intense 4200K

 

2r3xef4.jpg - Osram Cool Blue HYPER 5000K

 

Zdjęcia są można powiedzieć autentyczne i w rzeczywistości jak patrze na to to widać tak samo.

Co do Osramów Cool Blue to w przypadku Intense jest bielsze troche światło niż np Tungsram Megalight ale na pewno nie jest to KSENON LOOK:P

Co do Cool Blue Hyper to jest to białe światło i na suchym widac w miare ale na mokrym jest już ciężko.

W przypadku żarówek Osram Nightbreaker Plus i Philips X-Treme Vision efekt będzie taki jak w Megalight +90

W przypadku Philips Blue Vision i Tungsram Blueish efekt jak Cool blue intense

Teraz jeśli chodzi o zapalonych tuningowców którzy chca miec białe światło to podaje nazwy żarówek:

Osram Cool Blue Hyper 5000K, Narva Range Power White 5000K, Philips Diamond Vision 5000K, GP Thunder od 5000K wzwyż.

Ksenonów nie trzeba przedstawiać ale jeśli chcecie ładne światło które nie będzie wiejsko wyglądało to albo 4300K albo 5000K bo to ma najwięcej lumenów i nie rzuca się tak w oczy dla wiadomo kogo:D Dobre ustawienie świateł i da rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie pomiędzy Osram Cool Blue Intense - 4200K a Philips Diamond Vision - 5000K? Obie niby z homologacją (w odróżnieniu do np Osram Cool Blue Hyper - 5000K czy Narva Range Power White - 5000K). Ale jak to świeci na suchym/w deszczu, jak w nocy, jakiego koloru daje światło patrząc na lampę itp.

Z góry dzięki.

PozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz cos widziec w deszczu to wybierz te cool blue intense bo daja wiecej lumenów. Diamond Vision ładnie sie prezentują i swją droga kiedys bym je przetestował ale one maja gruba powłoke ta niebieską czyli już straty sa duże w lumenach. Beda na pewno ładnie wygladały w kloszu na biało świecić beda ale to będzie nadal żarówka i tu cudów nie oczekuj. Ja moge sie wypowiedzieć tylko co do Osram Cool Blue Hyper 5000K H7 bo je mialem i jezdzilem na nich i na suchym jest w miare.. ale w deszczu albo na czarnym asfalcie to .. podaruj sobie jesli nie chcesz mieć przygód:P Obecnie zalozylem sobie te cool blue Intense co widac na zdjeciach wyzej co zamiescilem i swieca wporzadku.

 

Wczoraj jeszcze grzebalem bo po zmianie na reflektory angel eyes po zapaleniu długich gasły mi mijania i wczoraj to sobie zrobilem ze już długie pala sie razem z mijania:) i teraz jest ok:)

 

Jesli amsz żarówki H7 i soczewke to moze sprobuj zamontowac ksenony sobie ale jakies normalne 4300K lub 5000K max i zobacz wtedy:)

Niestety uzytkownicy z lampami halogenowymi nie mają dużego pola dzialania z ładnym mocnym światłem bo albo jest ładne albo mocne:D

 

Wracając do Philipsa.. jesli juz chcesz takie wstawiac to moze zainwestuj jeszcze w swiatla dzienne by nie tyrac tych zarowek.

Philips nie jest bardzo trwały a dość drogi no ale w miare świeci tez mocno jednak przy diamond nie spodziewalbym sie swietnej jakosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drogowe mam na H7 a w mijania soczewkę na H1. Jeśli chodzi o światło to priorytetem jest jakość świecenia na drodze w każdych warunkach (zwłaszcza w deszczu) a dopiero potem jak to wygląda na lampie. Wiadomo jakby błyszczało się ładnie na biało to byłoby dobrze ;)

Co do xenonów to nie moja bajka. U mnie ma być jak najbardziej legalnie bo wszelakie przejawy tuningowe typu xenony czy wystające koła etc. szybko są eliminowane przez lokalną drogówkę.

Zatem z tego co napisałeś chyba zdecyduję się na Cool Blue Intense bo te Hyper to już raczej illegal ;)

PozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności