Gość strazak66 Zgłoś #1 Napisano 4 Stycznia 2008 Co to może być ? Autko jeździło do końca aż rano próbuje zapalić i nic, posprawdzałem i widze po wykręceniu świec że nie ma całkowicie iskry na nich, co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #2 Napisano 4 Stycznia 2008 Ceewka,aparat zapłonowy modul.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw Zgłoś #3 Napisano 4 Stycznia 2008 bezpiecznik,przekaźnik,czujnik halla itp,itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #4 Napisano 5 Stycznia 2008 Palec rozdzielacza , przewody... itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #5 Napisano 6 Stycznia 2008 Kolego spójrz na ten temat http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13531 może to cie naprowadzi na usterkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan81 Zgłoś #6 Napisano 6 Stycznia 2008 W tych silnikach zazwyczaj siadają cewki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIJU Zgłoś #7 Napisano 6 Stycznia 2008 Pozycz od kogos najlepiej cewke i zrob podmianke. Jesli nie masz wogole iskry to bym najpierw sprawdzil wlasnie cewke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawel78054 Zgłoś #8 Napisano 6 Stycznia 2008 Ja też stawiam na cewkę posiadam również b3 2.0 115KM (2E) i już jestem po takich przejsciach. ___________________________ Mój passek; :-DDDDDD http://pawel78054.fotosik.pl/zdjecia/1.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGORMAN Zgłoś #9 Napisano 6 Stycznia 2008 Na 100% cewka zapłonowa.Miałem z nią przeprawę w czerwcu silnik chodził a następnie zgasł i znikła iskra.Jeszcze raz 100% cewka zapłonowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ravson Zgłoś #10 Napisano 6 Stycznia 2008 Też obstawiam cewkę. Sprawdź gdzie dochodzi prąd żeby potwierdzić lub wykluczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość strazak66 Zgłoś #11 Napisano 6 Stycznia 2008 Tak jest padła mi cewka właśnie ją wymontowałem i sprawdziłem na innym samochodzie. Dzięki dla wszystkich. A jeszcze jedno bo wymieniłem świece z trzy na jedno elektrodowe i po dwóch dniach padła mi ta cewka czy to może być powód lub jakiś związek z tym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #12 Napisano 7 Stycznia 2008 ja z własnego doświadczenia wiem że lepiej przy takich pracach odpiąć akumulator, sprawdź masę od cewki ja przełożyłem w inne miejsce bo po wymianie cewki ( spalona przy remoncie silnika przez mechanika, nie odpiął aku ) i założeniu nowej uszczelki pod klawiaturą nie kontaktowała masa ....... moim zdaniem nie przez to poleciała ci cewka że zamieniłeś świece z truj elektrodowych na jedno elektrodowe (sam też zmieniałem tak i mi cewka nie poleciała ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach