czuj Zgłoś #21 Napisano 9 Listopada 2010 witam czujnika temperatury nie sprawdzałem bo kiedy tankowałem auto to wskaznik paliwa zaczął pokazywać pełny bak choć jest pół odpiąłem wtedy kostkę od czujnika paliwa i temperatura po przejechaniu 10 km podniosła się na trzy kreski a auto nadal jak postoi to nie odpala idealnie gdzie jest problem może w tym czujniku paliwa pomóżcie ---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 09:57 ---------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron Zgłoś #22 Napisano 9 Listopada 2010 a może to być wina wtryskiwacza jak zimny to trochę głośniej może pracować? sam nie wiem nie chciałby się w koszty ładować , a może to dlatego że olej spływa i zanim się rozejdzie po układzie to pracuje wszystko tak głośno ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuj Zgłoś #23 Napisano 10 Listopada 2010 ale u mnie nie chodzi głośno o czym ty do mnie piszesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron Zgłoś #24 Napisano 11 Listopada 2010 to nie było do ciebie tylko do magga , soryy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuj Zgłoś #25 Napisano 11 Listopada 2010 a czy zna ktoś odpowiedz na mój problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albercik01 Zgłoś #26 Napisano 11 Listopada 2010 Witam. Mam podobny problem, może koledzy pomogą Stałem się szczęśliwym posiadaczem VW Passata 1,9TDI 90KM z 2000r. Wszystko jest pięknie autko od zachodnich sąsiadów. Wymieniłem już standardowo olej, filtry, rozrząd. Ale mam jeszcze jedną usterkę. Autko ciężko kręciło wiec sprawdziłem świece żarowe - wszystkie 4 spalone. Kupiłem nowe BOSCH i założyłem - może coś lepiej ale nie do końca, sprawdziłem czy idzie prąd do świecy. Ściągnąłem kapturek u pierwszej świecy podłączyłem żaróweczka na kabelkach, po przekręceniu kluczyka powinien pójść prąd i żarówka powinna chociaż mrugnąć. Ale niestety nie. Z tego wynika że świece nie grzeją bo prąd do nich nie dociera. Co może być przyczyną? Bezpieczniki w obudowie komputera pod maska są całe, może przekaźnik? W tym samym miejscu co bezpieczniki są 2 przekaźniki. Jak sprawdzić czy przekaźnik jest OK? A może jeszcze coś innego? Czekam na pomoc Pozdrawiam. Jeszcze w ramach uzupełnienie posta z zapytaniem, może ktoś mi napisać numery - oznaczenia przekaźników jakie sa w Passat B5 - 3B z 2000r. silnik AHH 1,9TDI 90KM. Bardzo by mi to pomogło. Pozdrawiam. ---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:19 ---------- Witam. Mam podobny problem, może koledzy pomogą Stałem się szczęśliwym posiadaczem VW Passata 1,9TDI 90KM z 2000r. Wszystko jest pięknie autko od zachodnich sąsiadów. Wymieniłem już standardowo olej, filtry, rozrząd. Ale mam jeszcze jedną usterkę. Autko ciężko kręciło wiec sprawdziłem świece żarowe - wszystkie 4 spalone. Kupiłem nowe BOSCH i założyłem - może coś lepiej ale nie do końca, sprawdziłem czy idzie prąd do świecy. Ściągnąłem kapturek u pierwszej świecy podłączyłem żaróweczka na kabelkach, po przekręceniu kluczyka powinien pójść prąd i żarówka powinna chociaż mrugnąć. Ale niestety nie. Z tego wynika że świece nie grzeją bo prąd do nich nie dociera. Co może być przyczyną? Bezpieczniki w obudowie komputera pod maska są całe, może przekaźnik? W tym samym miejscu co bezpieczniki są 2 przekaźniki. Jak sprawdzić czy przekaźnik jest OK? A może jeszcze coś innego? Czekam na pomoc Pozdrawiam. Witam ponownie. Jeszcze w ramach uzupełnienie posta z zapytaniem, może ktoś mi napisać numery - oznaczenia przekaźników jakie sa w Passat B5 - 3B z 2000r. silnik AHH 1,9TDI 90KM. Bardzo by mi to pomogło. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gr@rM! Zgłoś #27 Napisano 13 Listopada 2010 podepnę się do tematu mianowicie problem polega na tym iż nie odpala mi passek tak jak powinien muszę go ze 4 sekundy pokręcić a gdy go zgaszę i zapalę jeszcze raz pali od strzała wymienione zostały wszystkie filtry rozrząd rozrusznik naprawiona i uszczelniona pompa wtryskowa nowe świece tylko aku jest stary ale kręci normalnie.Mam jeszcze problem otóż wariuje mi wskaznik paliwa i od temperatury wymieniłem czujnik paliwa i to samo cały układ jest odpowietrzony co może być przyczyną tego żłego odpalania bo już straciłem nerwy Na ciepłym i na zimnym masz taki sam problem? Sprawdź kąt wtrysku, bo wydaje mi się, że to może być przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #28 Napisano 13 Listopada 2010 natomiast uruchamia się w miarę szybko tylko towarzyszy temu głośna praca coś w rodzaju stuku i trwa to około 5 sekund nie dłużej a może bendiks rozrusznika jest do wymiany jeśli piszesz,że trwa to ok 5 sek podczas kręcenia rozrusznikiem nie raz miałem taki przypadek.Zacznij jednak od rozrusznika.Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albercik01 Zgłoś #29 Napisano 13 Listopada 2010 Witam. Odpala gorzej z rana ... a później już można powiedzieć że jest ok. Rozrusznik raczej ok. Faktycznie albo kąt wtrysku albo czujnik temperatury? Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #30 Napisano 13 Listopada 2010 Witam ponownie. Jeszcze w ramach uzupełnienie posta z zapytaniem, może ktoś mi napisać numery - oznaczenia przekaźników jakie sa w Passat B5 - 3B z 2000r. silnik AHH 1,9TDI 90KM. Bardzo by mi to pomogło. Pozdrawiam. A może kolorki Ci jeszcze wypisać i narysować? Rozmieszczenie i opis bezpieczników i przekaźników Witam. Odpala gorzej z rana ... a później już można powiedzieć że jest ok. Rozrusznik raczej ok. Faktycznie albo kąt wtrysku albo czujnik temperatury? Dzięki. Zacznij od sprawdzenia kostki od czujnika temperatury.Bardzo często piny są zaśniedziałe.Podepnij VAG i sprawdź czy niema błędów. Koszt czujnika: zamiennik około 30-50 zł ASO od około 80zł w górę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuj Zgłoś #31 Napisano 13 Listopada 2010 rozrusznik raczej nie bo był robiony a może ropka się gdzieś cofa czy jest taka możliwość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #32 Napisano 13 Listopada 2010 Czujnik temperatury to podstawowa sprawa do sprawdzenia.Poprostu może podawać do kompa zły sygnał i normalną rzeczą jest to,że komp dalej już źle steruje pracą silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron Zgłoś #33 Napisano 13 Listopada 2010 a na moje stukanie podczas rozruchu zimnego silnika ktoś coś poradzi , mechanik podłączył kompa i wtryski pracują dobrze , przypomnę że trwa to zaledwie około 5 sekund po uruchomieniu a pali za pierwszym podejściem bardzo proszę o jakieś konkretne sugestie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuj Zgłoś #34 Napisano 15 Listopada 2010 wydaje mi się że popychacze masz do roboty jeżeli stuka tylko na początku jak jest zimny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albercik01 Zgłoś #35 Napisano 15 Listopada 2010 Witam. Może ktoś mi pomóc w umiejscowieniu czujnika temperatury silnik AHH. Jakby było jakieś zdjęcie... to by było super.... Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MICHAL35 Zgłoś #36 Napisano 15 Listopada 2010 miałem ten sam problem,pojechałem do machera wgrał nowy soft, podbił dawke paliwa na rozruchui teraz jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron Zgłoś #37 Napisano 16 Listopada 2010 kolega mówił o popychaczach czyli co konkretnie? a druga sprawa to mój mechanior sprawdzał pompowtryski na kompie i chodzą w normie się wyrabiają , sam już nie wiem od czego zaczynać a przebieg mam 212000 km. pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach