Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam czujnika temperatury nie sprawdzałem bo kiedy tankowałem auto to wskaznik paliwa zaczął pokazywać pełny bak choć jest pół odpiąłem wtedy kostkę od czujnika paliwa i temperatura po przejechaniu 10 km podniosła się na trzy kreski a auto nadal jak postoi to nie odpala idealnie gdzie jest problem może w tym czujniku paliwa pomóżcie

 

---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 09:57 ----------

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może to być wina wtryskiwacza jak zimny to trochę głośniej może pracować? sam nie wiem nie chciałby się w koszty ładować , a może to dlatego że olej spływa i zanim się rozejdzie po układzie to pracuje wszystko tak głośno ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale u mnie nie chodzi głośno o czym ty do mnie piszesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie było do ciebie tylko do magga , soryy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy zna ktoś odpowiedz na mój problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam podobny problem, może koledzy pomogą:) Stałem się szczęśliwym posiadaczem VW Passata 1,9TDI 90KM z 2000r.

Wszystko jest pięknie autko od zachodnich sąsiadów. Wymieniłem już standardowo olej, filtry, rozrząd. Ale mam jeszcze jedną usterkę. Autko ciężko kręciło wiec sprawdziłem świece żarowe - wszystkie 4 spalone. Kupiłem nowe BOSCH i założyłem - może coś lepiej ale nie do końca, sprawdziłem czy idzie prąd do świecy. Ściągnąłem kapturek u pierwszej świecy podłączyłem żaróweczka na kabelkach, po przekręceniu kluczyka powinien pójść prąd i żarówka powinna chociaż mrugnąć. Ale niestety nie. Z tego wynika że świece nie grzeją bo prąd do nich nie dociera. Co może być przyczyną? Bezpieczniki w obudowie komputera pod maska są całe, może przekaźnik? W tym samym miejscu co bezpieczniki są 2 przekaźniki. Jak sprawdzić czy przekaźnik jest OK? A może jeszcze coś innego? Czekam na pomoc Pozdrawiam.

Jeszcze w ramach uzupełnienie posta z zapytaniem, może ktoś mi napisać numery - oznaczenia przekaźników jakie sa w Passat B5 - 3B z 2000r. silnik AHH 1,9TDI 90KM.

Bardzo by mi to pomogło. Pozdrawiam.

 

---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:19 ----------

 

Witam. Mam podobny problem, może koledzy pomogą:) Stałem się szczęśliwym posiadaczem VW Passata 1,9TDI 90KM z 2000r.

Wszystko jest pięknie autko od zachodnich sąsiadów. Wymieniłem już standardowo olej, filtry, rozrząd. Ale mam jeszcze jedną usterkę. Autko ciężko kręciło wiec sprawdziłem świece żarowe - wszystkie 4 spalone. Kupiłem nowe BOSCH i założyłem - może coś lepiej ale nie do końca, sprawdziłem czy idzie prąd do świecy. Ściągnąłem kapturek u pierwszej świecy podłączyłem żaróweczka na kabelkach, po przekręceniu kluczyka powinien pójść prąd i żarówka powinna chociaż mrugnąć. Ale niestety nie. Z tego wynika że świece nie grzeją bo prąd do nich nie dociera. Co może być przyczyną? Bezpieczniki w obudowie komputera pod maska są całe, może przekaźnik? W tym samym miejscu co bezpieczniki są 2 przekaźniki. Jak sprawdzić czy przekaźnik jest OK? A może jeszcze coś innego? Czekam na pomoc Pozdrawiam.

 

Witam ponownie. Jeszcze w ramach uzupełnienie posta z zapytaniem, może ktoś mi napisać numery - oznaczenia przekaźników jakie sa w Passat B5 - 3B z 2000r. silnik AHH 1,9TDI 90KM.

Bardzo by mi to pomogło. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podepnę się do tematu mianowicie problem polega na tym iż nie odpala mi passek tak jak powinien muszę go ze 4 sekundy pokręcić a gdy go zgaszę i zapalę jeszcze raz pali od strzała wymienione zostały wszystkie filtry rozrząd rozrusznik naprawiona i uszczelniona pompa wtryskowa nowe świece tylko aku jest stary ale kręci normalnie.Mam jeszcze problem otóż wariuje mi wskaznik paliwa i od temperatury wymieniłem czujnik paliwa i to samo cały układ jest odpowietrzony co może być przyczyną tego żłego odpalania bo już straciłem nerwy

 

Na ciepłym i na zimnym masz taki sam problem? Sprawdź kąt wtrysku, bo wydaje mi się, że to może być przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
natomiast uruchamia się w miarę szybko tylko towarzyszy temu głośna praca coś w rodzaju stuku i trwa to około 5 sekund nie dłużej

a może bendiks rozrusznika jest do wymiany jeśli piszesz,że trwa to ok 5 sek podczas kręcenia rozrusznikiem nie raz miałem taki przypadek.Zacznij jednak od rozrusznika.Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odpala gorzej z rana ... a później już można powiedzieć że jest ok. Rozrusznik raczej ok. Faktycznie albo kąt wtrysku albo czujnik temperatury? Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Jeszcze w ramach uzupełnienie posta z zapytaniem, może ktoś mi napisać numery - oznaczenia przekaźników jakie sa w Passat B5 - 3B z 2000r. silnik AHH 1,9TDI 90KM.

Bardzo by mi to pomogło. Pozdrawiam.

 

A może kolorki Ci jeszcze wypisać i narysować? :hyhy

 

Rozmieszczenie i opis bezpieczników i przekaźników

 

 

 

Witam. Odpala gorzej z rana ... a później już można powiedzieć że jest ok. Rozrusznik raczej ok. Faktycznie albo kąt wtrysku albo czujnik temperatury? Dzięki.

 

Zacznij od sprawdzenia kostki od czujnika temperatury.Bardzo często piny są zaśniedziałe.Podepnij VAG i sprawdź czy niema błędów.

Koszt czujnika:

zamiennik około 30-50 zł

ASO od około 80zł w górę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozrusznik raczej nie bo był robiony a może ropka się gdzieś cofa czy jest taka możliwość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury to podstawowa sprawa do sprawdzenia.Poprostu może podawać do kompa zły sygnał i normalną rzeczą jest to,że komp dalej już źle steruje pracą silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a na moje stukanie podczas rozruchu zimnego silnika ktoś coś poradzi , mechanik podłączył kompa i wtryski pracują dobrze , przypomnę że trwa to zaledwie około 5 sekund po uruchomieniu a pali za pierwszym podejściem bardzo proszę o jakieś konkretne sugestie pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wydaje mi się że popychacze masz do roboty jeżeli stuka tylko na początku jak jest zimny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Może ktoś mi pomóc w umiejscowieniu czujnika temperatury silnik AHH. Jakby było jakieś zdjęcie... to by było super.... Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MICHAL35

miałem ten sam problem,pojechałem do machera wgrał nowy soft, podbił dawke paliwa na rozruchui teraz jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega mówił o popychaczach czyli co konkretnie? a druga sprawa to mój mechanior sprawdzał pompowtryski na kompie i chodzą w normie się wyrabiają , sam już nie wiem od czego zaczynać a przebieg mam 212000 km. pozdrawiam wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności