MisiuF1 Zgłoś #221 Napisano 1 Sierpnia 2017 - wymiana łącznika gumowego na grodzi (stary był już sparciały i prawdopodobnie zaciskał się od podciśnienia) można prosić o pokazanie na schemacie z etki o który łącznik chodzi bo też trapią mnie twardniejące hamulce i mam już dość podejścia fachowców do tego tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #222 Napisano 1 Sierpnia 2017 Ja do AVB 2000r kupowałem ten http://allegro.pl/oryg-guma-tuleja-serwo-8d0611743b-audi-a4-b6-a6-c5-i6500298463.html Ostatecznie i tak przez łącznik przepuściłem przewód http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-silikonowy-zbrojony-d1spec-bl-i6101155467.html Pasował idealnie na zaworek przy serwie i ten przy vacuum. Chciałem całkowicie wykluczyć łącznik gumowy i te kątowe przejściówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MisiuF1 Zgłoś #223 Napisano 1 Sierpnia 2017 jakieś wskazówki jak się zabrać do jego wymiany? w miarę bezproblemowo da się to zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #224 Napisano 1 Sierpnia 2017 (edytowane) U mnie W AVB 200r w łącznik gumowy przewody są poprostu wciskane więc wystarczy je poprostu wyciągnąć. Ciągniesz i tyle. Łącznik gumowy też siedzi w grodzi na wcisk i wystarczy tylko wziąć do ręki i wiadomo o co chodzi. Żadnego skomplikowania. Nie da się tego nie ogarnąć. A jak sprawdzic ta vacum pompe chodzi ci konkternie o ten kruciec? Musisz kupić vakuometr i wpiąć się nim w przewód pomiędzy pompą a servem i zbadać jakie tworzy podciśnienie. Zdrowa vacuum pompa ssie na około 0.9 bara. Edytowane 1 Sierpnia 2017 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MisiuF1 Zgłoś #225 Napisano 1 Sierpnia 2017 ok, jutro to sobie obejrzę i spróbuję wymienić jak dostanę tuleję w ciągu roku przerobiłem już chyba wszystkie problemy z układem hamulcem i ciągle coś nie tak - cieknące vacum - wymienione - woda w serwo - wymienione - zapieczone tłoczki - zregenerowane i teraz znowu pedał twardnieje, jak to nie będzie tym razem podciśnienie to już nie wiem co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #226 Napisano 1 Sierpnia 2017 U mnie to samo. Pompa wymieniona na zdrową Serwo nówka Instalacja i zaworki nowe Płyn nowy Hamulce ciągle działają jak chcą, dosłownie co hamowanie to inaczej. Wygląda mi to na pompę hamulcową i chyba teraz ona poleci do wymiany. Niedługo jadę też obejrzeć przewody elastyczne. Może gdzieś jest spuchnięty i przez to hamulce działają raz tak raz srak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach