Skocz do zawartości
Gość bartez

masa problemów!!!! FATUM??(b5 1,9 tdi)

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki dzisiaj wyciągnąlem tłok z silnika i jest w nim fajna dziura od tego pieprzonego zaworu. Co do tego czy u mnie to odosobniony przypadek to nie był bym taki pewien (Kolega bodajrze Zbychd dokładnie ten sam problem) na forum opisane jest kilka takich przypadków!!!! Nikogo nie staram sie straszyć tylko raczej przestrzec przed czymś takim co mnie spotkało.Zawór mógł ulec delikatnemu wykrzywieniu a potem być dociśnięty do niazda przez tłok i po jakimś czasie ( u mnie po 1000 mil )urwał sie poprostu. Pozatym jest metoda na zdiagnozowanie bo jak coś takiego ma miejsce i tłoki spotkają sie z zaworami to w dupe odrazu dostaja popychacze hydrauliczne. Wystarczy zdjąc pokrywe głowicy i je sobie obejrzeć. Nie jeden z nas znajdzie tam ciekawe rzeczy. Gwarantuje że cudów nie ma i prędzej czy puźniej coś sie odezwie

Kolego Now3y_pl niestety w londynie paski nawet z takim przebiegiem stoją w cenie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, pisze tutaj ponieważ nie moge zakładać jeszcze nowych tematów a jestem w trasie i mam problem, mam jeszcze 180km do domu a w moim passacie 1,9 101km 2002r nagle cos zaczęło trzesc, jak odpuszczam pedał gazu to zaczyna cos klekotac obroty nie spadają w dół tylko utrzymują sie około 1500-2000 dopiero po pewnym czasie opadają dodatkowo samochod zaczął kopcić , co to może byc czy moge jechać dalej czy konieczna pomoc drogowa ? Przepraszam za niedokładny opis ale pisze z telefonu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś jak padnięty pompowtrysk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mozna z jednym pompowtryskiwaczem uszkodzonym jechać dalej ? Jak teraz troche ostygl to jak odpalam to nadal kopci i trzęsie i tak jakby nie chodził na wszystkich cylindrach, i obroty opadają w dół a kopci na bialo

 

Mam ze soba laptopa właśnie go odpaliłem i zrobiłęm diagnoze VAG i błąd mam taki:

16688 - cylinder 4 misfire detected - to tylko cewka czy może tez oznaczać wtryski ?

Edytowane przez Osek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypadanie zapłonu.... jakbyś miał 10 km to byś się jakoś dotukł.... ale 180 to juz marnie widzę (bardzo marnie). Ja bym w każdym bądz razie nie jechał dalej.

 

Prawdopodobnie się pompka wysypała.... albo to tylko kable w wiązce. Ja jednak obstawiał bym pompkę... i zadna cewka Ci nie pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie się pompka wysypała....

Hej, masz na myśli pompowtryskiwacz ? Sprawa teraz wygląda tak scholowano mnie do domu i chciałem podjechać 2 km do garażu i już padło całkiem przestał jechać, i w ogóle nie pali... Macie jakieś pomysły co ewentualnie sprawdzać? Mam komputer i kabel wiec mogę coś diagnozować tylko jak by ktoś mnie poinstruował co to byłbym, wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak go już nie odpalisz to i logów nie zrobisz jedynie może jakieś błędy się w pamięci zapisały .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak go już nie odpalisz to i logów nie zrobisz jedynie może jakieś błędy się w pamięci zapisały .

A co obstawiasz? Pompowtryskiwacz? Turbina ? Bo nie wiem jakiego speca szukać to mój pierwszy diesel i wole oddać dzieś gdzie mi zrobią porządnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i już padło całkiem przestał jechać, i w ogóle nie pali..

 

skasuj błędy... odpali znowu.

 

 

Hej, masz na myśli pompowtryskiwacz ?

Tak. Lub wiązka przewodów jeśli masz szczęście... (1% szans).

 

Dla wprawnej ręki to godzina pracy. Odkręcić dekiel... odkręcić popychacze pompowtryskiwaczy. Zamienić pompowtrysk nr 4 z nr 3 i poskładać a następnie wyregulować te dwa pompowtryskiwacze (ale można odrazu wszytkie 4 wyregulowac)

 

Odpalić... sprawdzić czy błąd z cylindra 4-go przeszedł razem z pompką na cylinder nr 3. Jeśli tak jest.... masz pompowtryskiwacz uwalony. Możesz bawić się w regenerację.... ale sprzydałoby się wiedzieć w jakim stanie są pozostałe pompowtryskiwacze. Bo mozliwe że trzeba wszystkie reanimować. Masz o tyle szczęscie... że jakbys chciał kupić używki do siebie... to wersja 101 koni ma dość tanie te pompki... ok 800 zł komplet >>> gdzie regeneracja 1 szt kosztuje 600 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok 800 zł komplet >>> gdzie regeneracja 1 szt kosztuje 600 zł.

Dzięki skasuje błędy i spróbuje znowu odpalić, a masz może na miary na jakiś sklep gdzie taki komplet w podobnej cenie dostane? Bo na stronie InterCars to 2000zł komplet Boscha :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a masz może na miary na jakiś sklep gdzie taki komplet w podobnej cenie dostane?

 

Ja pisałem o uzywkach.... ale najpierw zdiagnozuj auto ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności