robertgreenford Zgłoś #21 Napisano 5 Stycznia 2008 Chłopaki dzisiaj wyciągnąlem tłok z silnika i jest w nim fajna dziura od tego pieprzonego zaworu. Co do tego czy u mnie to odosobniony przypadek to nie był bym taki pewien (Kolega bodajrze Zbychd dokładnie ten sam problem) na forum opisane jest kilka takich przypadków!!!! Nikogo nie staram sie straszyć tylko raczej przestrzec przed czymś takim co mnie spotkało.Zawór mógł ulec delikatnemu wykrzywieniu a potem być dociśnięty do niazda przez tłok i po jakimś czasie ( u mnie po 1000 mil )urwał sie poprostu. Pozatym jest metoda na zdiagnozowanie bo jak coś takiego ma miejsce i tłoki spotkają sie z zaworami to w dupe odrazu dostaja popychacze hydrauliczne. Wystarczy zdjąc pokrywe głowicy i je sobie obejrzeć. Nie jeden z nas znajdzie tam ciekawe rzeczy. Gwarantuje że cudów nie ma i prędzej czy puźniej coś sie odezwie Kolego Now3y_pl niestety w londynie paski nawet z takim przebiegiem stoją w cenie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osek Zgłoś #22 Napisano 28 Grudnia 2013 Witam, pisze tutaj ponieważ nie moge zakładać jeszcze nowych tematów a jestem w trasie i mam problem, mam jeszcze 180km do domu a w moim passacie 1,9 101km 2002r nagle cos zaczęło trzesc, jak odpuszczam pedał gazu to zaczyna cos klekotac obroty nie spadają w dół tylko utrzymują sie około 1500-2000 dopiero po pewnym czasie opadają dodatkowo samochod zaczął kopcić , co to może byc czy moge jechać dalej czy konieczna pomoc drogowa ? Przepraszam za niedokładny opis ale pisze z telefonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwirek Zgłoś #23 Napisano 28 Grudnia 2013 coś jak padnięty pompowtrysk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osek Zgłoś #24 Napisano 28 Grudnia 2013 (edytowane) A mozna z jednym pompowtryskiwaczem uszkodzonym jechać dalej ? Jak teraz troche ostygl to jak odpalam to nadal kopci i trzęsie i tak jakby nie chodził na wszystkich cylindrach, i obroty opadają w dół a kopci na bialo Mam ze soba laptopa właśnie go odpaliłem i zrobiłęm diagnoze VAG i błąd mam taki: 16688 - cylinder 4 misfire detected - to tylko cewka czy może tez oznaczać wtryski ? Edytowane 28 Grudnia 2013 przez Osek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #25 Napisano 28 Grudnia 2013 Wypadanie zapłonu.... jakbyś miał 10 km to byś się jakoś dotukł.... ale 180 to juz marnie widzę (bardzo marnie). Ja bym w każdym bądz razie nie jechał dalej. Prawdopodobnie się pompka wysypała.... albo to tylko kable w wiązce. Ja jednak obstawiał bym pompkę... i zadna cewka Ci nie pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osek Zgłoś #26 Napisano 29 Grudnia 2013 Prawdopodobnie się pompka wysypała.... Hej, masz na myśli pompowtryskiwacz ? Sprawa teraz wygląda tak scholowano mnie do domu i chciałem podjechać 2 km do garażu i już padło całkiem przestał jechać, i w ogóle nie pali... Macie jakieś pomysły co ewentualnie sprawdzać? Mam komputer i kabel wiec mogę coś diagnozować tylko jak by ktoś mnie poinstruował co to byłbym, wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #27 Napisano 29 Grudnia 2013 Jak go już nie odpalisz to i logów nie zrobisz jedynie może jakieś błędy się w pamięci zapisały . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osek Zgłoś #28 Napisano 29 Grudnia 2013 Jak go już nie odpalisz to i logów nie zrobisz jedynie może jakieś błędy się w pamięci zapisały . A co obstawiasz? Pompowtryskiwacz? Turbina ? Bo nie wiem jakiego speca szukać to mój pierwszy diesel i wole oddać dzieś gdzie mi zrobią porządnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #29 Napisano 29 Grudnia 2013 i już padło całkiem przestał jechać, i w ogóle nie pali.. skasuj błędy... odpali znowu. Hej, masz na myśli pompowtryskiwacz ? Tak. Lub wiązka przewodów jeśli masz szczęście... (1% szans). Dla wprawnej ręki to godzina pracy. Odkręcić dekiel... odkręcić popychacze pompowtryskiwaczy. Zamienić pompowtrysk nr 4 z nr 3 i poskładać a następnie wyregulować te dwa pompowtryskiwacze (ale można odrazu wszytkie 4 wyregulowac) Odpalić... sprawdzić czy błąd z cylindra 4-go przeszedł razem z pompką na cylinder nr 3. Jeśli tak jest.... masz pompowtryskiwacz uwalony. Możesz bawić się w regenerację.... ale sprzydałoby się wiedzieć w jakim stanie są pozostałe pompowtryskiwacze. Bo mozliwe że trzeba wszystkie reanimować. Masz o tyle szczęscie... że jakbys chciał kupić używki do siebie... to wersja 101 koni ma dość tanie te pompki... ok 800 zł komplet >>> gdzie regeneracja 1 szt kosztuje 600 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osek Zgłoś #30 Napisano 29 Grudnia 2013 ok 800 zł komplet >>> gdzie regeneracja 1 szt kosztuje 600 zł. Dzięki skasuje błędy i spróbuje znowu odpalić, a masz może na miary na jakiś sklep gdzie taki komplet w podobnej cenie dostane? Bo na stronie InterCars to 2000zł komplet Boscha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #31 Napisano 29 Grudnia 2013 a masz może na miary na jakiś sklep gdzie taki komplet w podobnej cenie dostane? Ja pisałem o uzywkach.... ale najpierw zdiagnozuj auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach