Gość nikonel Zgłoś #21 Napisano 1 Stycznia 2008 dobra chłopaki sprawdzę te okablowanie i jeszcze raz podłącze inny akumulator ale już nie szeregowo przez kable tylko bezpośrednio. Mój akumulator cały czas ładuję i pokazuje mi około 12 v. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #22 Napisano 1 Stycznia 2008 Akus ma miec powyzej 13 wiec jak po naladowaniu masz 12 albo mniej to akus padniety. Powodzenia, a jak nie tobie to elektrykowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nikonel Zgłoś #23 Napisano 1 Stycznia 2008 No panowie zrobione. Podmieniłem akumulatory i wszystko gra. Odpalił bez problemu. Zastanawia mnie jedna sprawa , czy rozładowanie aku jest powodem jego starości czy też może nie było ładowania z alternatora. Ale to muszę chyba sprawdzić u elektryka. Mam jeszcze jedno pytanie. Chodzi o moduł komfortu. Rozumiem że żeby się do niego dostać to trzeba powalczyć z wykładziną. Jak on wygląda i czy może mieć on coś wspólnego z centralnym zamkiem a konkretnie wariuje mi centralny na klapie bagażnika i czy może mieć on też coś wspólnego z climą a konkretnie z załączaniem nawiewu climy. Czy wiecie ile taki moduł kosztuje. Dziękuje wszystkim za pomoc z odpalaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #24 Napisano 1 Stycznia 2008 No panowie zrobione. Podmieniłem akumulatory i wszystko gra. Odpalił bez problemu. A mówiłem, by od razu tak zrobić i nie byłoby stresu... W Dieslach łączenie akumulatorów kablami można sobie najczęściej w d... włożyć Charakterystyczny był objaw iskrzenia (mrugania kontrolek), kiedy rozrusznik próbował pobrać duży prąd z drugiego akumulatora za pośrednictwem kabli. Mała powierzchnia styku z klemami nie pozwala na przepływ takich prądów i następuje iskrzenie auto nie odpala. Zastanawia mnie jedna sprawa , czy rozładowanie aku jest powodem jego starości czy też może nie było ładowania z alternatora. Ale to muszę chyba sprawdzić u elektryka. Jak masz woltomierz możesz to sprawdzić samemu. Po odpaleniu auta zmierz napięcie na aku - ma być koło 14V. Jeśli będzie ok 12, to oznacza, że alternator nie ładuje. Mam jeszcze jedno pytanie. Chodzi o moduł komfortu. Rozumiem że żeby się do niego dostać to trzeba powalczyć z wykładziną. Jak on wygląda i czy może mieć on coś wspólnego z centralnym zamkiem a konkretnie wariuje mi centralny na klapie bagażnika i czy może mieć on też coś wspólnego z climą a konkretnie z załączaniem nawiewu climy. Czy wiecie ile taki moduł kosztuje.Dziękuje wszystkim za pomoc z odpalaniem Demontaż wykładziny był szeroko omawiany w tematach dot. modułu komfortu wyszukiwarka. W zamkach bardzo często psują się mikrowyłączniki i dlatego wszystko świruje, ale sam moduł także warto sprawdzić. Poszukaj wątków na ten temat - naprawdę jest tego sporo. A co do klimy, to moduł komfortu nie powinien mieć tu nic do powiedzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nikonel Zgłoś #25 Napisano 2 Stycznia 2008 Kupiłem nowy akumulator i jutro go podłączę. Stary miał 4,5V. Mam jednak pytanie. Chcę sprawdzić pobór prądu samochodu bo tak sobie pomyślałem że może coś mi rozładowało aku . Podpowiedzcie mi w jaki sposób się za to zabrać. Czeka mnie długa podróż i nie chciałbym obudzić się z ręką w nocniku.:612: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #26 Napisano 2 Stycznia 2008 podłącz szeregowo amperomierz między klemę ujemną,a przewód zasilający ujemny(wcześniej zdjęty). na postoju jak masz alarm i radio z podtrzymaniem pamięci to pewnie będzie brać max 100mA optymalnie jest 50mA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #27 Napisano 2 Stycznia 2008 Proszę poprawić tytuł tematu!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nikonel Zgłoś #28 Napisano 3 Stycznia 2008 zamontowałem aku i przy włączonym silniku pokazało ładowanie 14,36V. Więc alternator chyba dobrze ładuje. Sprawdziłem też czy nie mam lewego poboru prądu. Na mierniku ustawiłem wartość 200 mA i pokazało mi 5,3. To chyba dobrze ale nie jestem pewien. Co wy na to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #29 Napisano 3 Stycznia 2008 a nie czasem 53mA bo to by sie bardziej zgadzało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arapaho Zgłoś #30 Napisano 3 Stycznia 2008 Akus ma miec powyzej 13 wiec jak po naladowaniu masz 12 albo mniej to akus padniety. W pełni sprawny akumulator, gdy jest naładowany optymalnie, powinien wskazywać 12,6 V. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nikonel Zgłoś #31 Napisano 3 Stycznia 2008 Amperomierz pokazał mi dokładnie 05,3. A czy to oznacza 5,3mA to tego nie wiem. Dlatego też się was pytam. Nie załączałem centralnego. Jeżeli chodzi o akumulator, to w stanie spoczynku pokazuje 12,67V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach