n0w3y_pl Zgłoś #1 Napisano 30 Grudnia 2007 Witam. ostatnimi czasy zauwazylem ze przy ciagnieciu na 3 biegu od 1500 obrotów do 4000 to przy 2500 silnik tak jak by na chwilke slabiej ciagnol i po 3 tysiacach wracal do normy, w logach widac ten spadek ( chyba ), specjalnie zrobilem ten odczyt 4 razy by byc pewnym. Czy moze to byc n75 ? i drugie pytanie to co uwazacie o przeplywce ? w zeszlym miesiacu ja czyscilem, co sadzicie o logach. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #2 Napisano 30 Grudnia 2007 przepływkę do śmieci wyrzuć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #3 Napisano 30 Grudnia 2007 Czyli przeplywka powinna trzymac sie na 850 caly czas ? Mozesz mnie troche poduczyc w tym temacie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #4 Napisano 30 Grudnia 2007 przy zepsutej przepływce jak również przy wypiętej z pinów będzie stała wartość 550. Zasysana wartość wymagana 850 jest prawidłowa. Natomiast mierzona przez przepływomierz przy dynamicznym logu z 3000obr/min w granicach 750-800 świadczy że przepływka juz kończy swój żywot. Tu powinny być wartości 850-1050 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #5 Napisano 30 Grudnia 2007 A co sądzisz o logu 011 ? i o tym zajsciu co napisalem ? to jest spowodowane przeplywka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #6 Napisano 30 Grudnia 2007 od 2300 widać spadek na przepływce (tu pewnie masz małe szarpnięcie dołek w gazie), a powinna ciągnąć wyżej. zrób jeszcze log na 10 bloku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynszyl_83 Zgłoś #7 Napisano 4 Stycznia 2008 Z zasady dzialania silnika wysokopreznego wynika takie cos, ze przeplyw powietrza spada wraz ze wzrostem obrotow, bo zwiekszaja sie opory jego przeplywu. Nie rozumiem tutaj diagnozy poprzednika, jak to ma rosnac ten przeplyw od 850 i w gore powyzej 3000 obr ?!?! 750 mg/str przy 4000 obr to jest taka granica do ktorej MAF jak spada to jeszcze nic sie nie dzieje - silnik chodzi poprawnie. A dlaczego utarlo sie takie cos, ze jak juz MAF spada (chociaz tutaj jest w normie) to przeplywomierz zdechl ??? Tutaj patrzac na logi martwilbym sie gwaltownym spadkiem doladowania w przedziale 2700 - 3000 obr, widac to w grupie 11, nie ma doladowania to MAF spada, stad mysle masz taka dziure w przyspieszeniu. Zrob logi grupy nr 8 i zobacz jak z cieciem dawek, moim zdaniem nie beda ciete, bo przeplyw powietrza masz w miare dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach