Skocz do zawartości
n0w3y_pl

Prosba o odczytanie loga 003 i 011

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. ostatnimi czasy zauwazylem ze przy ciagnieciu na 3 biegu od 1500 obrotów do 4000 to przy 2500 silnik tak jak by na chwilke slabiej ciagnol i po 3 tysiacach wracal do normy, w logach widac ten spadek ( chyba ), specjalnie zrobilem ten odczyt 4 razy by byc pewnym. Czy moze to byc n75 ? i drugie pytanie to co uwazacie o przeplywce ? w zeszlym miesiacu ja czyscilem, co sadzicie o logach.

 

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

 

9bc129ef7e8c2d19.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływkę do śmieci wyrzuć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli przeplywka powinna trzymac sie na 850 caly czas ? Mozesz mnie troche poduczyc w tym temacie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy zepsutej przepływce jak również przy wypiętej z pinów będzie stała wartość 550. Zasysana wartość wymagana 850 jest prawidłowa. Natomiast mierzona przez przepływomierz przy dynamicznym logu z 3000obr/min w granicach 750-800 świadczy że przepływka juz kończy swój żywot. Tu powinny być wartości 850-1050

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co sądzisz o logu 011 ? i o tym zajsciu co napisalem ? to jest spowodowane przeplywka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od 2300 widać spadek na przepływce (tu pewnie masz małe szarpnięcie dołek w gazie), a powinna ciągnąć wyżej. zrób jeszcze log na 10 bloku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z zasady dzialania silnika wysokopreznego wynika takie cos, ze przeplyw powietrza spada wraz ze wzrostem obrotow, bo zwiekszaja sie opory jego przeplywu.

 

Nie rozumiem tutaj diagnozy poprzednika, jak to ma rosnac ten przeplyw od 850 i w gore powyzej 3000 obr ?!?! 750 mg/str przy 4000 obr to jest taka granica do ktorej MAF jak spada to jeszcze nic sie nie dzieje - silnik chodzi poprawnie.

 

A dlaczego utarlo sie takie cos, ze jak juz MAF spada (chociaz tutaj jest w normie) to przeplywomierz zdechl ???

 

Tutaj patrzac na logi martwilbym sie gwaltownym spadkiem doladowania w przedziale 2700 - 3000 obr, widac to w grupie 11, nie ma doladowania to MAF spada, stad mysle masz taka dziure w przyspieszeniu.

 

Zrob logi grupy nr 8 i zobacz jak z cieciem dawek, moim zdaniem nie beda ciete, bo przeplyw powietrza masz w miare dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności