Skocz do zawartości
czarny

Oryginalna zmieniarka CD - nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam w moim pasku oryginalną zmieniarkę CD (podobno to PANASONIC), ale nie działa.

Rozkręciłem i okazuje się, ze procesor jest przepalony.

Może ktoś z Was mam uszkodzoną zmieniarkę, ale z dobrym procesorkiem procesor (technics MN662741RH)?

 

Jakbym źle umieścił temat to proszę admina o przeniesienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukaj na allegro lub Ebayu...

No i zapytaj na "elektrodzie" : http://www.elektroda.pl - tam wiedzą wszystko :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukałem.

Wiem konkretnie co potrzebuję aby naprawić zmieniarkę, dlatego zadałem pytanie czy ktoś z forumowiczów posiada może taką część - niepotrzebną, która się kurzy gdzieś na półce. :)

 

Teoretycznie mogę kupić taki procek, przelutować - ale to koszt ponad 300 zł, a za nie wiele więcej można kupić całą zmieniarkę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało się.

Kupiłem na allegro identyczną uszkodzoną, ale z dobrym prockiem.

Procek przelutowany i zmieniarka już działa. : :629:

 

Ale mam inny problem.

Jak odpalę silnik to są jakieś zakłócenia w odtwarzaniu z CD (trzaski, tak jakby przerywał) - z radia i kasety jest OK.

Przy wyłączonym silniku jest ok do momentu jak przekręcę głośność prawie na full.

Płytki oryginalne, nie są porysowane.

Ten sam efekt uzyskuję gdy odkręcę kabelek masy od radia, przytknę go do obudowy i szoruję po niej. Generalnie efekt jakby tracił masę. Jak podłączę masę zmieniarki do karoserii efekt taki sam.

Macie może jakiś pomysł co zrobić, aby było ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden z elemetów układanki sprawdzony, pozostają jeszcze dwa. :)

 

Nie jest to problem radia - działa poprawnie.

Zmieniarka wraz z kablem została podłączona do innego radia w innym samochodzie i objawy są takie same.

Niestety ze względu na złącze podłączenia zmieniarki do kabla nie można było sprawdzić oddzielnie zmieniarki z innym kablem i na odwrót.

Dzięki NAVKOL za udostępnienie sprzętu :)

 

Może jest ktoś z okolic Trójmiasta kto posiada oryginalną zmieniarke podłączoną z kablem okrągłym złączem i umożliwiłby sprawdzenie mojego sprzętu?

 

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

To raczej nie problem sprzętu, a układów elektrycznych pracujących w samochodzie. Efektem ubocznym ich działania jest generowanie zakłóceń w instalacji, które Ty właśnie słyszysz. Można powiedzieć, że jest to temat rzeka - na elektrodzie wielu o tym pisało, poszukaj. Jak ja coś wartościowego znajdę, to dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Nol za sugestie, ale wydaje mi się, że to chyba nie to.

Zmieniarka była połączona do drugiego auta (NAVKOLa) i objawy te same. A w drugim pasku NAVKOL też ma zmieniarę oryginalną i wszystko jest ok.

Niestety nie było możliwości podłączenia jego zmieniarki w moim aucie.

 

Na elektrodzie niestety nic konkretnego jeśli chodzi o mój przypadek nie znalazłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności