czarny Zgłoś #1 Napisano 29 Kwietnia 2006 Witam Mam w moim pasku oryginalną zmieniarkę CD (podobno to PANASONIC), ale nie działa. Rozkręciłem i okazuje się, ze procesor jest przepalony. Może ktoś z Was mam uszkodzoną zmieniarkę, ale z dobrym procesorkiem procesor (technics MN662741RH)? Jakbym źle umieścił temat to proszę admina o przeniesienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omus Zgłoś #2 Napisano 29 Kwietnia 2006 poszukaj na allegro lub Ebayu... No i zapytaj na "elektrodzie" : http://www.elektroda.pl - tam wiedzą wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny Zgłoś #3 Napisano 30 Kwietnia 2006 Szukałem. Wiem konkretnie co potrzebuję aby naprawić zmieniarkę, dlatego zadałem pytanie czy ktoś z forumowiczów posiada może taką część - niepotrzebną, która się kurzy gdzieś na półce. Teoretycznie mogę kupić taki procek, przelutować - ale to koszt ponad 300 zł, a za nie wiele więcej można kupić całą zmieniarkę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny Zgłoś #4 Napisano 10 Czerwca 2006 Udało się. Kupiłem na allegro identyczną uszkodzoną, ale z dobrym prockiem. Procek przelutowany i zmieniarka już działa. : :629: Ale mam inny problem. Jak odpalę silnik to są jakieś zakłócenia w odtwarzaniu z CD (trzaski, tak jakby przerywał) - z radia i kasety jest OK. Przy wyłączonym silniku jest ok do momentu jak przekręcę głośność prawie na full. Płytki oryginalne, nie są porysowane. Ten sam efekt uzyskuję gdy odkręcę kabelek masy od radia, przytknę go do obudowy i szoruję po niej. Generalnie efekt jakby tracił masę. Jak podłączę masę zmieniarki do karoserii efekt taki sam. Macie może jakiś pomysł co zrobić, aby było ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny Zgłoś #5 Napisano 29 Czerwca 2006 Jeden z elemetów układanki sprawdzony, pozostają jeszcze dwa. Nie jest to problem radia - działa poprawnie. Zmieniarka wraz z kablem została podłączona do innego radia w innym samochodzie i objawy są takie same. Niestety ze względu na złącze podłączenia zmieniarki do kabla nie można było sprawdzić oddzielnie zmieniarki z innym kablem i na odwrót. Dzięki NAVKOL za udostępnienie sprzętu Może jest ktoś z okolic Trójmiasta kto posiada oryginalną zmieniarke podłączoną z kablem okrągłym złączem i umożliwiłby sprawdzenie mojego sprzętu? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #6 Napisano 30 Czerwca 2006 Witam To raczej nie problem sprzętu, a układów elektrycznych pracujących w samochodzie. Efektem ubocznym ich działania jest generowanie zakłóceń w instalacji, które Ty właśnie słyszysz. Można powiedzieć, że jest to temat rzeka - na elektrodzie wielu o tym pisało, poszukaj. Jak ja coś wartościowego znajdę, to dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny Zgłoś #7 Napisano 6 Lipca 2006 Dzięki Nol za sugestie, ale wydaje mi się, że to chyba nie to. Zmieniarka była połączona do drugiego auta (NAVKOLa) i objawy te same. A w drugim pasku NAVKOL też ma zmieniarę oryginalną i wszystko jest ok. Niestety nie było możliwości podłączenia jego zmieniarki w moim aucie. Na elektrodzie niestety nic konkretnego jeśli chodzi o mój przypadek nie znalazłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach