Gość djhorse Zgłoś #1 Napisano 25 Grudnia 2007 Witam!! Dzis zapalila mi sie LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA czy to znaczy ze lambda jest walnieta i nadaje sie do wymiany czy cos innego jaki jest koszt naprawy i czy mozna z tym jezdzic Dzieki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #2 Napisano 25 Grudnia 2007 to znaczy ze ... ... auto trzeba podpiac pod komputer i sprawdzic bledy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość djhorse Zgłoś #3 Napisano 25 Grudnia 2007 to ze trzeba podpiac to ameryki nie odkryles moze ktos mial juz taka usterke i podzieli sie informacja co bylo przyczyna ze zaswiecila sie kontrolka . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomanimi Zgłoś #4 Napisano 25 Grudnia 2007 ta kontrolka to generalnie się włącza jak jest błąd komputera np. brkau komunikacji z ECU itp. Tak więc nie tylko problem z emisją spalin powoduje zapalenie tej kontrolki. Mi też się zapala w czasie jazdy czasem, po jakimś czasie przestaje. Już sam nie wiem co jest tego przyczyną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 69jaro Zgłoś #5 Napisano 25 Grudnia 2007 hejka,witam wszystkich...znam ten problem z kontrolka...) to nie lambda..pocieszajace..pisze tak bo szukam faktury zeby zobaczyc jak ta czesc sie nazywa...zawsze zapominam nie znajde tej faktury...caly koszt naprawy w serwisie to jakies 150-250 zl...jezdzic na tym nie polecam bo mocy fura nie ma..troche szarpie a i podobno najbardziej szkodzi na katalizator przy dlugiej jezdzie...ja juz 2 razy mialem to samo...do wymiany sa 4 te pierdolki,bo to podobno jest wadliwe w tych paskach z silnikiem 1,8t i w tych rocznikach...ja juz 2 wymienilem..jeden wiosna drugi teraz...zostaly jeszcze dwa...tylko cholera jak ta czesc sie nazywa...sory ale nie pamietam.pozdro //scaliłem 3 posty - kuczlaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #6 Napisano 26 Grudnia 2007 to ze trzeba podpiac to ameryki nie odkryles No wiec powinienes podac numery kodow. Z dalszego zapoznania tematu wynika ze to cewki zaplonowe. Byl temat o tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość djhorse Zgłoś #7 Napisano 26 Grudnia 2007 kri100v-- podam jak pojade jutro do serwisu 69jaro-- gdzie naprawiales w ASO?? Boje sie ze jak pojade to do serwisu i zobacza samochod z Anglii to zaczna mi wymyslac i pol samochodu bede mial do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mosak Zgłoś #8 Napisano 26 Grudnia 2007 ja mialem ten sam problem w AWT i przy diagnozie pod kompem stwierdzili, ze to sonda lambda, za katem, jezdilem jeszcze takim autem dosyc dlugo (braku spadku mocy, zachowywal sie normalnie) az w koncu wyciagnalem sonde lambda i ja przeczyscilem, dodatkowo wlalem dodatek do paliwa STP (sadzilem, ze moze syfy we wtryskiwaczach maja siakis wplyw na to co potem odczytuje lambda) pomoglo, od siakis 3 lat mam spokoj i regularnie dolewam STP ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 69jaro Zgłoś #9 Napisano 26 Grudnia 2007 dikladnie to cewki zaplonowe sa..silnik nie pali na wszystkie gary...sa takie 4 tak jak oisalem...jezeli samochod u ciebie nie ma mocy to na 99 procent bedzie ta AWARIA...JAK WPADNIESZ DO SERWISU TO IM MOW ZEBY CI SPRAWDZILI KTORA JEST WALNIETA...JA TO ROBILEM RAZ W BYDGOSZCZY BO MNIE ZLAPALO NA TRASIE A TYDZIEN TEMU W TORUNIU..POZDRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość djhorse Zgłoś #10 Napisano 26 Grudnia 2007 Samochód ma moc i zachowuje sie normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mosak Zgłoś #11 Napisano 26 Grudnia 2007 No to najwidoczniej masz to co bylo u mnie w Passku pojedz do siakiegos zaufanego warsztatu, niech Ci przeczysza sonde, wykasuja blad z kompa i dolej mu do benziny siakis dodatek Shell'a badz STP, albo siakis inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość djhorse Zgłoś #12 Napisano 28 Grudnia 2007 Witam Dzisiaj bylem na kompie i powiedzieli mi ze ta kontrolka zapala sie bo mam do wymiany wylacznik swiatel stopu czy to moze byc przyczyna?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Antick Zgłoś #13 Napisano 26 Kwietnia 2008 Witam serdecznie. Czytajac posty dotyczace problemu lampki ostrzegawczej kontroli spalin, pragne podzielic sie moim problemem i jego rozwiazaniem. Tak jak w.w. przypadkach w moim 1.8T równierz zapalilasie nieszczesna lampka. Kontrola VAG - wykazala dwa bledy: 1. Zbyt uboga mieszanka w 1 - szym cylindrze 2. Niski poziom paliwa. Rzeczywiscie polaczylem te dwa problemy w calosc, bo faktycznie ostatnia jazda przed "awarią" odbyla sie na przyslowiowej kropelce. Ale to niestety nie to. Wykasowanie błedów, oczywiscie pełny zbiornik i po 10 km. znowu powrót problemu. Znowu weryfikacja VAG i tym razem tylko pierwszy bład. Co spowodowało taka sytuacje? Powodem tego błedu był pekniety wąż gumowy wychodzacy z kolektora ssącego ( po prawej stronie elektronicznej przepustnicy) łączacy sie z magistrala podcisnieniową z tylu silnika, przed ścianą grodziową. Po wymianie elementu (oryginał VW Rowiński/Wajdemayer 30 zł), wykasowaniu błedu - wszystko wróciło do normy. Zauwarzalnie wyrównała sie równierz praca biegu jałowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siniak Zgłoś #14 Napisano 27 Kwietnia 2008 Witam, u mnie okazalo sie ze swiecaca lampka "check engine" oznaczala wywalony czujnik temperatury pozdrawiam, siniak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość inkwizytor Zgłoś #15 Napisano 27 Kwietnia 2008 u mnie też ostatnio zapala sie ta lampka, czasami po kilku minutach jazdy , czasami po godzinie, czasami wcale. silnik pracuje normalnie . dobrze odpala , nie jest słabszy. będe mial czas to podjade na vaga i napisze co było przyczyną. ciekewe jest jednak to , że odkryłem co zrobic żeby lampka zgasła. w moim przypadku trzeba uruchomić silnik 3 razy, za 4-tym uruchomieniem lampka już sie nie pali, aż do następnego razu, czasami na kilkanaście kilometrow , czasami kilkaset. ostatnio jak ją "wygasiłem tymi 3 uruchomieniami silnika" przejechalem ok. 500 km nim się znowu zapaliła. może ktoś spotkał sie z podobnym objawem, może to że kontrolka gaśnie po 3 uruchomieniach silnika wskazuje na jakąś konkretna przyczynę/usterkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość inkwizytor Zgłoś #16 Napisano 12 Maja 2008 u mnie też ostatnio zapala sie ta lampka, czasami po kilku minutach jazdy , czasami po godzinie, czasami wcale. silnik pracuje normalnie . dobrze odpala , nie jest słabszy. będe mial czas to podjade na vaga i napisze co było przyczyną. ciekewe jest jednak to , że odkryłem co zrobic żeby lampka zgasła. w moim przypadku trzeba uruchomić silnik 3 razy, za 4-tym uruchomieniem lampka już sie nie pali, aż do następnego razu, czasami na kilkanaście kilometrow , czasami kilkaset. ostatnio jak ją "wygasiłem tymi 3 uruchomieniami silnika" przejechalem ok. 500 km nim się znowu zapaliła. może ktoś spotkał sie z podobnym objawem, może to że kontrolka gaśnie po 3 uruchomieniach silnika wskazuje na jakąś konkretna przyczynę/usterkę. byłem dziś na vagu. przyczyną był uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej(zwarcie jakieś) koszt wymiany 120 zł(cześć +robocizna) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Loxo Zgłoś #17 Napisano 26 Maja 2008 witam! u mnie jak sie zapalila lampka to tez wyslwietlil sie napis 'EMISSIONS WORKSHOP!' - wnioskujac z tego chodzi prawdopodobnie o zly-trujacy bardziej niz zwykle sklad spalin-czyli sonda lambda, prawdopodobnie... jezeli ktos z was mial podobny problem, prosze napiszcie czy mam racje, a jak nie to czy szykowac sie na powazniejsze koszty :632:np. wymiana pompowtryskow itp p.s. dodam ze auto zachowuje sie normalnie-spalanie ok, moc ok, i po kazdym zapaleniu silnika: BEEP i ww napis o spalinach pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Loxo Zgłoś #18 Napisano 28 Maja 2008 witam!u mnie jak sie zapalila lampka to tez wyslwietlil sie napis 'EMISSIONS WORKSHOP!' - wnioskujac z tego chodzi prawdopodobnie o zly-trujacy bardziej niz zwykle sklad spalin-czyli sonda lambda, prawdopodobnie... jezeli ktos z was mial podobny problem, prosze napiszcie czy mam racje, a jak nie to czy szykowac sie na powazniejsze koszty :632:np. wymiana pompowtryskow itp p.s. dodam ze auto zachowuje sie normalnie-spalanie ok, moc ok, i po kazdym zapaleniu silnika: BEEP i ww napis o spalinach pozdro! witam dzisiaj pogrzebalem troche pod maska i zobaczylem ze jeden z przewodow podcisnienia sie rozlaczyl, po jego polaczeniu i odpaleniu silnika - dopiero po pieciu sekundach beep i kontrolka sie zapalila. po ponownym odpaleniu i przejechaniu ok 40 km po autostradzie 150-170kmh - bez zmian. natomiast po dwugodzinnym postoju - po odpaleniu odrazu beep i kontrolka....i po malym przegazowaniu i jakichs 2 minutach zgasla!! i juz sie nie zapala , chyba wszystko ok. pozdrawiam!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waza1978 Zgłoś #19 Napisano 29 Maja 2008 U mnie również był walnięty czujnik temperatury cieczy chłodzącej.Po wymianie i resecie zapomniałem już dawno o problemie.Ale koledzy mają rację,najpierw podpiąć pod VAG-a bo tu metodą prób i błędów to można najwyżej zawartość konta skutecznie oczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danielbzyk22 Zgłoś #20 Napisano 28 Lipca 2008 siemka mam paskaz 18t z 2002 r. zamontowałem do niego sekwencję jakies 3 lata temu pierwszy rok miałem spokuj , ale w ciągu 2 lat wynieniłem już 2 cewki zapłonowe a teraz wygląda że mi padła następna , niewiem jakie są przyczyny tego żę tak szybko sie psują, i czu mają coś do tego świece ,czy muszę je wymienić ,pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach