luke__t Zgłoś #1 Napisano 20 Grudnia 2007 Witam, Nie wiem czy dobrze zrobilismy te logi, czy w odpowiednim momencie obr., w kazdym badz razie prosze o ocene, tego co udalo nam sie zrobic. http://img523.imageshack.us/img523/5905/logso3.png Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #2 Napisano 21 Grudnia 2007 Witam,Nie wiem czy dobrze zrobilismy te logi, czy w odpowiednim momencie obr., w kazdym badz razie prosze o ocene, tego co udalo nam sie zrobic. http://img143.imageshack.us/my.php?image=loggg4.png Auto jest po programie? z tego co na szybko zauważyłem dosć mocno przeładowuje turbo z zadanego 1,4 bara na 1,8 przy ok 2 tys obr.nie musze mówic czym to sie zaraz skonczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #3 Napisano 21 Grudnia 2007 nie czujesz żadnego szarpnięcia przy ok.2000tys obr. ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luke__t Zgłoś #4 Napisano 22 Grudnia 2007 Dziekuje za odp. Chcialbym nadmienic ze mialem zrobiony remaping i mam 153 KM/juz nie pamietem dokladnie ile NM ale duzo, wiec co z tym turbo Panowie? Szarpniec nie ma, zbiera sie na 3biegu od 1500 do 3000 moment , tylko trzesie buda od mocy.Napiszcie cos wiecej, prosze. EDIT:: Turbo jest od standardu, model AVX 1.9tdi, musze powiedziec ze rte testy robilem , poniewaz w rurze ktora idzie do IC doslownie zaczal mi kapac olej. dlatego chcialem zobaczyc jak to wyjdzie na VAG'u. Chodzilo mi generalnie o wtryski zeby sprawdzic, bo czasami, tzn bardzo rzadko zatrzesie mi samochdem jak jest zimny, obroty soadaja na sekunde, dwie i wraca do normalnosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #5 Napisano 22 Grudnia 2007 nie wiem jak to przy tuningowanym aucie wyglada ale masz duży skok cisnienia na turbinie, ale może na tym polega tuning. Cisnienie 2,8bar !!! Masz seryjną turbawkę czy od jakiego silnika 130km ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luke__t Zgłoś #6 Napisano 22 Grudnia 2007 ta odp zaraz wywale, bede editowal zeby za duzo miejsca nie zabierac. PS powiekszylem troche zdjecie , bo tamto bylo troszko male Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #7 Napisano 22 Grudnia 2007 Logi sa zle zrobione,zrób każdy kanał osobno,3,8,11 i 13 napisz ile masz na postoju Moim zdaniem kierownice w turbo sa zapieczone albo nieumiejętnie zrobiony soft,kto robił softa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luke__t Zgłoś #8 Napisano 22 Grudnia 2007 Softa robil kolega ktory sie zna na fachyu, elektr-mech. Sofat mam wgranego do tego typu silnika. Byc moze ze softa jest nieodpowiedni zrobiony,nie dam sobie reki uciac. Osoba ktora testowala VAG'em wyjezdza wiec test bedzie mozliwy dopiero po Swietach. Dziekuje za wskazowki, postaram sie zrobic wszystko osobno i na pstoju rowniez, Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach